Furstina Skrevet 7. juni 2006 #1081 Del Skrevet 7. juni 2006 Såg att vi har termin på samma dag! Bra tips du fått från Bizzy. Men Tygblöjor? Undrar om jag ska våa prova på det nästa gång... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juni 2006 #1082 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper du har det bedre i dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #1083 Del Skrevet 7. juni 2006 GRATTIS MED 20 UKER!!! Tenk at nå er du halvveis!! Hurra for det!! Håper du får orden på de dumme tankene og at du føler deg bedre snart! Sender deg i allefall kilometervis med positiv energi og like mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 7. juni 2006 #1084 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper alt føles bedre i dag vennen En stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juni 2006 #1085 Del Skrevet 7. juni 2006 Stooor klem oversendes med ekspressfart Håper det ordner seg for deg uansett hva som plager deg!!!! Tusen takk for sist, var utrolig koselig å treffe deg, og ikke minst få sett på magen :D Du virkelig glødet altså!!! Håper det ikke blir så altfor lenge til neste gang det passer å treffes. Tenker masse på deg, og skulle veldig gjerne ha bodd mye nermere! Så kunne du ha kommet å tatt en prat når ting var tunge Glad i deg vennen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juni 2006 #1086 Del Skrevet 7. juni 2006 Bra tips du fått från Bizzy. Men Tygblöjor? Undrar om jag ska våa prova på det nästa gång... ← Må bare si at jeg har ikke brukt tøybleiene som bleier altså.. her går det i pampers;) men de fungerer supert som gulpekluter, håndkler, vaskekluter, hodeunderlag i vogn, sofa, helsetepper osv. Våre er velbrukte og utrolig myke, fungerer veldig godt som sutteklut også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 7. juni 2006 #1087 Del Skrevet 7. juni 2006 til dere alle! Bizzy presiserte selv det med flanellsbleiene/klutene - det var det jeg mente med "kan brukes til alt mulig" eller hva jeg skrev Sliten i dag, hodepine etter dårlig søvn i natt. Vært på jobb idag, gikk greit, men med dårlig søvn så blir jeg så fort trøtt. Sovnet på sofaen da jeg kom hjem. Hadde egentlig tenkt å kjøre innom HM og kanskje kjøpe noe til Knøttet, men jeg orket ikke og dro rett hjem og la meg. Og der lå jeg en time og våknet av at mobilen ringte langt i det fjerne. Våknet i natt med verk nederst på symfysen, kjenens ut som det er i huden. På en måte som et drag i huden, som brer seg som skarpe kniver nedover til - ja, musen.. Vedvarende verk, veldig svakt, ingen forandring, og har vært der i hele dag, helt siden i natt. Noen ganger verre når jeg går. Normalt..? :klø: Nå har medikamentutslettet mitt begynt å klø.. Ikke alle, men de som befinner seg på magen, og det blir faktisk flere og flere av dem.. Knøttet i magen har romstert rundt i dag, herlig! Er så betryggende å kjenne! Ellers er humøret litt bedre i dag, heldigvis. Og stemningen også. Har gått opp for meg at mye av dette kanskje skyldes at jeg er overfølsom og gravid..? Hvis jeg antyder for folk at jeg ikke har det bra for tiden, så får jeg beroligelser om at jammen sånn er det, sånn blir man.. Kanskje det er sant? Men uansett har det vært mye ukoselig rett-fra-levra-snakk i det siste, både fra sambo og meg, og det har ikke bare vært morsomt.. Men kanskej sunt likevel. Merkelige greier, for jeg vil ha han tett inntil meg som en bamse og lengst mulig unna samtidig Gi meg en klem og dra til helsike vekk herfra liskom.. SAMTIDIG! Passe teit.. Arg, nok frustrasjoner.. Kastet forresten opp under middagen idag jeg.. Var ikek kvalm eller dårlig eller noe, men da jeg spiste av middagen kom alt sammen opp igjen.. Hadde lakseburgere (type fiskekaker), potet og gulrøtter, men den laksegreien ville tydeligvis ikke kroppen min ha. Den smakte ikek spesielt vondt liksom, jeg er ikke så glad i sånn fiskesmak, men det var ikke plagsomt liksom. Men nei takk, sa kroppen. Fysj... Merkelige greier.. Nå har jeg bare en sokk igjen å strikke på babysettet mitt! Så må jeg ut og kjøpe bånd og knapper og få sydd på, så er det ferdig! Har funnet oppskrift på en ullbukse jeg skal strikke, og et babyteppe, så jeg skal nok få tiden til å gå ja! Skal prøve meg på en jakke til også tenkte jeg. Nei, nå har jeg sittet her lenge og pratet med Zenta på MSN samtidig. På tide å poste innlegget fra Epona og Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 7. juni 2006 #1088 Del Skrevet 7. juni 2006 Ny ticker, for den andre vist litt feil av en eller annen grunn.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 7. juni 2006 #1089 Del Skrevet 7. juni 2006 Strikker du på bestilling eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2006 #1090 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 #1091 Del Skrevet 8. juni 2006 Hellu! Ha en flott torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juni 2006 #1092 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 9. juni 2006 #1093 Del Skrevet 9. juni 2006 Håper alt står bra til med Epona og babyen, og at de får en fiiin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. juni 2006 #1094 Del Skrevet 9. juni 2006 Heisann!! Det er ikke så morsomt med sånne rett-fra-levra-samtaler,men det gjør bare godt. Bedre å få det ut enn at det ligger og ulmer inne dere begge. Så koselig at det romsterer så mye inni magen din. Det må være en helt utrolig rar følelse. Håper du får ei fin helg vennen. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. juni 2006 #1095 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Epona (hvor har du nicket fra, forresten?), innom for aa oenske deg en god helg. Haaper formen bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1096 Del Skrevet 9. juni 2006 Lurer også på om du strikker på bestilling?........ Ja, hormonene er nok både her & der pga graviditeten! Håper formen er fin. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 #1097 Del Skrevet 9. juni 2006 Innom med en stor og øsnekr deg en superduper helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juni 2006 #1098 Del Skrevet 9. juni 2006 Håper du får ei riktig så god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. juni 2006 #1099 Del Skrevet 9. juni 2006 Det gjør SÅ godt å få luftet ut...selv om det er utrolig kjipt med dårlig stemning! Håper helga di blir fin vennen...spurt ut og kjøp duppedingser du, og så koser du deg med montering av det du har strikket! Er helt imponert jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juni 2006 #1100 Del Skrevet 9. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg