Pi@ Skrevet 5. juni 2006 #1061 Del Skrevet 5. juni 2006 Vil helst gå i terreng, det gjør så godt for ryggen. Men da vil jeg helst ha sambo med, for jeg er så redd for bjørner Som om jeg treffer på det liksom.. Men det ER jo bjørn her.. Men burde kanskje være mer bekymret for å møte elg! ← Sjansene for å møte på bjørn, eller noen av de andre store rovdyrene, når du går en vanlig tur i skogen er ekstrem liten. Rovdyr er veldig sky for mennesker, og oppsøker områder der mennesker ferdes i veldig liten grad (Se bortifra gårder med husdyr på innmarksbeite). Å møte elg i skogene der du ferdes er helt vanlig. Hvis du skulle bekymre deg for noe, noe jeg ikke synes du skal, så burde det være elg. De kan være aggresive hvis du skulle møte på en elgku med kalv. Går du i turområder med mye stier og menneskeaktivitet så er du sikker. Jeg har sett MYE elg i skogen, og det har ALDRI vært skummel, bare en fin naturopplevelse. Store rovdyr har jeg kun sett når jeg har gått inn for å se det. Kos deg på tur i skogen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. juni 2006 #1062 Del Skrevet 5. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 5. juni 2006 #1063 Del Skrevet 5. juni 2006 Her har det jammen skjedd mye siden sist jeg var innom!! for ny termin. Tenk at du snart er halvveis Gratulerer med vel overstått UL også. Nå kan du bare senke skuldrene, nyte magen og kose deg masse. Det er så utrolig deilig når man kjenner liv der inne, for da blir man så beroliget, ikke sant? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 #1064 Del Skrevet 5. juni 2006 Oktoberbaby Så kjempe flott!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 5. juni 2006 #1065 Del Skrevet 5. juni 2006 Innom for å ønske deg en koselig dag Håper det ble en fin skogstur. Er alltid herlig å gå tur i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 5. juni 2006 #1066 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper du har hatt en fin pinse Epona! Masse deilig sol på den delen av østlandet hvor jeg er hvertfall. Denne pinsen blir hvertfall husket for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. juni 2006 #1067 Del Skrevet 5. juni 2006 Skogsturer er kjempeherlig, og det er jammen mye fin skog i området der du bor også! Håper du har fått luftet deg godt. Jeg fikk aldri skrevet til deg i forrige uke om det med å være lykkelig, så jeg tar det nå i stedet. Håper det ikke blir alt for malplassert: Ingen kan være lykkelig hele tiden, og det å forvente det av oss selv og livet er jammen med på å gjøre oss mindre fornøyde med tilværelsen også. Det å være gravid skaper også masse usikkerhet og frykt, ikke minst fordi så mye kan gå galt og vi ikke har kontroll. Det tror jeg er helt naturlig, og på mange måter et tegne på hvor mye dette betyr for oss. Såvidt jeg husker fra studietiden så ble store forandringer regnet som stressskapende, uansett hvor positive de måtte være. Og du har virkelig hatt mange og store forandringer i livet ditt det siste året, i tillegg til den spesielle belastningen som MAen var. Det høres veldig tungt ut, og jeg synes du er tøff som har gått løs på alle utfordringene, og veldig reflektert i måten du skriver om dem. Jeg tror at du har lært masse og utviklet deg enormt dette året. Ikke still alt for store krav til deg selv, og kos deg videre med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2006 #1068 Del Skrevet 6. juni 2006 Innom å :hoppe: :hoppe: for Epona og lille knøtt som er halvveis i dag!!! Gratulerer med 20 uker! :grine2: Deilig i morgen når uketallet som gravid er større enn uketallet igjen til fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. juni 2006 #1069 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med halvveis Epona :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. juni 2006 #1070 Del Skrevet 6. juni 2006 20 uker! HURRA! Det er jo en milepæl! Og ang. vekta: Det er veldig, veldig vanlig å ikke sige jeeevnt men saaakte oppover! Da jeg var rett over 20 uker, la jeg på meg 2 kilo på en helg! Og så gikk det flere uker før jeg la på meg noe som helst igjen. Jeg har også tidvis vært litt bekymret for at vektoppgangen har stoppet opp, men plutselig renner det på en kilo igjen. Og så lenge magen vokser, har jo babyen det bra! Det er helst deg det går utover dersom du ikke legger på deg noe. Og jeg er forresten ikke skapbergenser (har vært i Bergen bare tre ganger!) men synes "HALLAIEN" er et sånt morsomt ord. Seff sagt på en utpreget bergensk måte. Ha en koselig dag, og ikke engste deg for dyrene i skogen! (De mest aggressive er vel mygg, tenker jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juni 2006 #1071 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med 20 uker! Synes det går utrolig fort framover med alle her inne, inkludert meg selv! (Hvor ble de trege dagene i begynnelsen av? Ikke at jeg savner dem, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juni 2006 #1072 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med 20 uker vennen :grine2: Tenk du er allerede halvveis i svangerskapet Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. juni 2006 #1073 Del Skrevet 6. juni 2006 for 20 uker, halvveis allerede jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2006 #1074 Del Skrevet 6. juni 2006 :grine2: Tenk på det vennen! Du er halvveis!!! Tenker masse på deg snuppa, vet at du har det vanskelig og tøft innimellom, men jeg vet også at du klarer deg igjennom alt...! Du er kjempesterk, og ei flott jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. juni 2006 #1075 Del Skrevet 6. juni 2006 Takk for hilsener og 20-ukers gratulasjoner! Og takk for gode ord.. Trengte dem idag. Føler meg helt oppgitt.. Er bare sint, trist og frustrert. Har vært en helt fæl dag idag. Og i går var det en fæl dag. Nå må det være nok snart... Men knøttet i magen har vært ganske aktiv i dag, kjent romstering eller spark eller hva h*n egentlig driver med inni der, i flere omganger idag. Deilig og betryggende. Ikke klart å komme meg på tur, verken i dag eller i går. Jeg er bare sløv og får meg ikek til å gjøre noe. Synes beint ut at livet er ganske så kjipt for tiden. Av så veldig mange grunner. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, føler jeg står litt fast.. Klage klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. juni 2006 #1076 Del Skrevet 6. juni 2006 Ojoj... Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2006 #1077 Del Skrevet 6. juni 2006 Næmmen vennen da...... Her kommer en kjempeklem fra meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. juni 2006 #1078 Del Skrevet 6. juni 2006 Uffda vennen. Vet du, en dag om ikke lenge våkner du og synes det er litt bedre igjen! Og ikke minst: Herlig at den lille i magen sparker - for det viser at han har det bra og trives i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. juni 2006 #1079 Del Skrevet 6. juni 2006 En god trøste klem til deg Jeg tror helt klart vi bør dra på shopping en dag så skal vi nok se at både du og jeg kommer til å føle oss bedre etterpå, og så en god kaffe da.. Her i byen har dem verdens beste Caffe Mocca og Caffe Latte Men jeg tror jeg må vente på feriepengene den 12 .før jeg kan dra på shopping altså Men det er ikke lenge til det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. juni 2006 #1080 Del Skrevet 6. juni 2006 Stor trøste- til deg! Håper solen skinner på deg i morgen, og at humøret og energien kommer snikende tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg