meta Skrevet 1. juni 2006 #1021 Del Skrevet 1. juni 2006 Kom akkurat på en annen ting,og det var at morkaken lå foran, og lå delvis over livmorhalsåpningen. Men det blir nærmere undersøkt i morgen uansett, og gynekoogen sa den dessuten kunne flytte på seg utover svangerskapet, og at de evt sjekket med UL i uke 28 og 32. Ikke så greit å ha morkaken foran fødselsutgangen.. Det gjorde min morkake også, men den flyttet fint på seg sånn at jeg kunne føde "vanlig" Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 2. juni 2006 #1022 Del Skrevet 2. juni 2006 God bedring og lykke til i dag! Godt å lese at alt så bra ut i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #1023 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper dere får en fin stund på ultralyden i dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. juni 2006 #1024 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei hei:) Var såå letta da alt var bare bra med den lille i magen din i går :grine2: Kos dere masse på ultralyd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #1025 Del Skrevet 2. juni 2006 Oi, det hørtes ut som litt av en dag for deg i går! Men så BRA at alt så bra ut med det lille underet! Og godt at du kjente spark også... :grine2: Så håper jeg de finner ut av hva som feiler deg og at det ikke er noe alvorlig. Mest sannsynlig er det jo ikke det, men det er godt å være på den sikre siden når du vet at sjansen kan være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 2. juni 2006 #1026 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Håper du har hatt en fin dag i dag, og at du får en riktig fin lang helg Endret 2. juni 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juni 2006 #1027 Del Skrevet 2. juni 2006 Spent på ul i dag! litt ekstra for 18 fullgåtte uker, og en god bedrings til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juni 2006 #1028 Del Skrevet 2. juni 2006 Ojoj, det var nok litt av en dag for deg det ja!! Men så endte alt godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juni 2006 #1029 Del Skrevet 2. juni 2006 Spent på ul i dag! litt ekstra for 18 fullgåtte uker, og en god bedrings til deg. ← :grine2: Haha, 19uker må jeg vel si. Ser du har forandret sign din siste halvtimen, ikke mange som hopper en uke frem bare klokka slår 11. Ser du skriver nå, kjempespent på ul-rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. juni 2006 #1030 Del Skrevet 2. juni 2006 Da har vi vært på ultralyd! Alt vel med den lille, alle organer var perfekte! Knøttet gjemte seg helt nederst i livmoren og gjorde det problematisk for legen å måle hodediameter og sette termin, men etter utallige forsøk fikk han et snitt han var fornøyd med. Så begynte småen å sprette rundt og kom plutselig i bedre posisjon, og hodediameteren kunne måles på riktig vis. Og var da større enn de andre målingene! Det var reine tidsmaskinen å være på UL i dag, for terminen ble satt til 26. oktober, og jeg har plutselig hoppet fram en uke og to dager og er dermed i dag 19+3! I går 18+0, i dag 19+3 Skjønner ikke helt dette her, men får bare forholde meg til UL-terminen. Skal oppdatere tickeren min nå. På skjemaet satte han 9. november som overtidsdag. Morkaken lå foran, men ikke så over livmorhalsen som gyndamen tolket det som i går, men ble satt opp til UL-kontroll av den i uke 32. Fikk med oss nytt bilde med ansiktsportrett - men det ser mest ut som en liten alien, for man ser hodeskallen og alt på det bildet så det er ikke akkurat pent! Jaja! Jeg har tro på min egen menstermin, i forhold til svangerskapets varighet. Men ok, knøttet er så stort i hodet som det er, men jeg tolker det som at babyen bare vokser bra. Men termin blir basert på dagens måling, så jeg får vel bare finne meg i det! Tidlig i morges våknet jeg, gikk på do, og la meg igjen. Like etterpå kjente jeg spark i magen! Sparkene er enda svake, men ikke til å ta feil av lenger. Mye tydeligere enn første gang jeg følte meg sikker på hva jeg kjente. Herlig å kjenne den lille sparke! Lurer på hvem som bor inni magen min!! Er forresten piggere i dag. LItt småvarm, men ikke frostig og dårlig som i går. Tror det egentlig bare var nesten-syke, sånn som går over før det slår ut. Heldigvis. Men alle skumle ting er likevel sjekket ut, og svar kommer vel etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #1031 Del Skrevet 2. juni 2006 Så gøy å lese at alt var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. juni 2006 #1032 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk Pondusa, du har helt rett! Ordnet på tickeren og trodde jeg måtte sette inn ny link, men det gikk visst av seg selv gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. juni 2006 #1033 Del Skrevet 2. juni 2006 Og takk Rognebær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juni 2006 #1034 Del Skrevet 2. juni 2006 Og så må du jo skifte undertekst i dagboktittelen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. juni 2006 #1035 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja det har du rett i! Tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. juni 2006 #1036 Del Skrevet 2. juni 2006 Oi for noen dager du har hatt! Godt å lese at alt er bra, og at UL i dag var en fin opplevelse. God bedring til deg, og ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juni 2006 #1037 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja her går det unna!!!! Morro med ultralyd, og lille knøtt som gjemte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #1038 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer med kjempehopp i framdriften! Ha en fin langhelg og kos deg mad at den lille sparker så du kjenner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. juni 2006 #1039 Del Skrevet 2. juni 2006 Så fint at alt sto bra til på UL, og gratulerer med 19+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. juni 2006 #1040 Del Skrevet 2. juni 2006 Ååå så bra at alt var bra på UL også! Stoor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg