Valentine Skrevet 21. mai 2006 #881 Del Skrevet 21. mai 2006 for uke 16! Det går jammen unna her også. Synes liksom akkurat du var i uke 8 og var bekymret, og nå er du godt på veg. Stas! Du skal se at du når som helst skjønner at den lille sparker borti deg også. Det er så morsomt når man bare vet at det er sparking Gled deg!! Ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mai 2006 #882 Del Skrevet 21. mai 2006 GRATTIS MED 16 UKER!! Og elg i hagen! Kanonkult! Nå er det jammen meg ei stund siden jeg har sett elg ja...hmmm,må kjøre kveldstur snart! Håper du har kosa deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. mai 2006 #883 Del Skrevet 21. mai 2006 16 uker allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 #884 Del Skrevet 21. mai 2006 Fy som tida flyr! 16 uker alt! Du tar meg jo snart igjen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #885 Del Skrevet 22. mai 2006 Grattis med 16 uker! Kult med elg i hagen. En liten advarsel: de er særdeles glade i tulipaner! Der foreldrene mine bor kommer nemlig elgen ned i hagen og helt inn i blomsterbedet utenfor det ene soveromsvinduet. Der roter de rundt og graver opp tulipanknollene og koser seg stort. Nesten utrolig at de ikke kjører hornene tvers gjennom vindusrutene, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. mai 2006 #886 Del Skrevet 22. mai 2006 Innom med en liten til min favoritt-Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. mai 2006 #887 Del Skrevet 22. mai 2006 Bara inne och lägger en liten hälsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #888 Del Skrevet 22. mai 2006 16 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #889 Del Skrevet 22. mai 2006 Misunner deg bobling i magen, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #890 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei jenter! Takk for hyggelige hilsener! Jeg tror jeg kjenner liv nå!!! :hoppe: Men er ikke helt sikker!! Har beskrevet det for en venninne, og hun synes det passet veldig godt på det første hun kjente da hun kjente liv første gang! Føles som muskelrykninger i livmoren, sånn a la rykninger i øyet. Det er der litt, rykker to-tre ganger, og så er det vekk. Har kjent det flere anger i dga, de andre dagene bare et par ganger, og ikke hvar dag en gang. Jeg har kjent mye rart nedi magen i det siste, men det meste kommer fra tarmene, men disse rykningene jeg kjenner er i livmoren, det er jeg veldig sikker på! Kjenner jeg virkelig den lille??? Kan jo være livmoren gjør noe rare ting selv, men det gjør den da ikke? :klø: Er veldig usikker, og hvis det er det jeg har kjent, så har jeg kjent det ganske mange ganger før den siste tiden. Gleder meg til første skikkelige spark! Helgen har vært ganske tung av ulike grunner. Har det veldig varialbet for tiden.. Er ikke 100% happy.. Men det order seg gjerne.. Dagen i dag har vært bra så langt vertfall. Har vært halv dag på jobb, og skulle rett hjem og sove var planen, for jeg er veldig sliten. Men måtte ha meg noen skiver, og brukte PCen som selskap og her sitter jeg enda gitt! Får vel skjære igjennom og sende meg selv marsj på sofaen snart! Stoffskfiteprøvene jeg tok hin dagen var helt fine, alt innenfor normalen. *puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #891 Del Skrevet 22. mai 2006 Å, så deilig å kjenne liv! Jeg gleder meg til jeg kommer dit, men det kjenner (og er) fryktelig lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 22. mai 2006 #892 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper formen og humøret er stigende, og at det variable humøret oftest er på pluss Jeg skal ta stoffskifteprøver på fredag. Jeg har vært usigelig trøtt i det siste. Tar medisiner for lavt stoffskifte, og tipper jeg må øke dosen nå, men det vil vise seg. Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 #893 Del Skrevet 22. mai 2006 for at du kjenner den lille inni magen. Får tro at det som plager deg blir mindre plagsomt etterhvert. Ikke noe særlig å høre at Epona-vennen min ikke har det helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. mai 2006 #894 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg kjente også liv veldig tidlig, så det er sikkert det du kjenner Tror faktisk at mannen kjente et skikkelig spark allerede i uke 17. Han dyttet og dyttet og fikk en skikkelig "advarsel" tilbake :grine2: Det er så herlig Godt stoffskifteprøvene var bra! Håper humøret kommer seg også Endret 22. mai 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. mai 2006 #895 Del Skrevet 22. mai 2006 Så koselig med knøtte-kontakt! Håper du blir 100% happy igjen snart! Eller slår deg til ro med at man er litt redusert når man er gravid. Det har i alle fall jeg bare måttet innse. STOR og positive vibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 22. mai 2006 #896 Del Skrevet 22. mai 2006 Så herlig at du kjenner liv i magen allerede :grine2: :grine2: Det må være heelt fantastisk :grine2: Tenk på de herlige månedene du har foran deg med mer og mer liv og spark fra den lille i magen :grine2: Håper du får en koselig kveld og at det som plager deg ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #897 Del Skrevet 22. mai 2006 Xavia: Ja, det er kjempeherlig! Utrolig spennende! Dette har jeg gledet meg til lenge! Du kommer dit du også, det vet jeg! Om en ti ukers tid, eller kanskje før Valentine: Greit å sjekke det ja, særlig når man bruker medisiner. Bruker vel Levaxine du da? Det skal verken være for høyt eller for lavt dette herre stoffskfitet, så det er greit å sjekke det hvis man føler forandring i kroppen. Mitt er i utgangspunktet altfor høyt, men jeg bruker medisiner som senker det. Og er tydeligvis godt regulert nå siden prøvene var normale. Så da viste det seg at hjertebanken jeg har hatt i det siste er normal den og, i forhold til graviditeten. Greit å vite Pi@: Kjekt at du hopper! Det gjør jeg og! Takk for trøst.. Har det bra og samtidig ikke-bra.. Er en del ting som plager meg og som det tar lang tid å endre på.. Meta: Så gøy!! Vet at min kjære gleder seg veldig til han kan kjenne spark på utsiden! Han ble veldig glad i dag da han kom hjem og jeg fortalte at nå er jeg nesten helt sikker på at nå kjenner jeg liv! Han ble skikkelig stolt over sin sprettne lille baby i magen min! Miiip: Noe av det tunge er kanskje naturlig å føle, ikke vet jeg. Men mesteparten av det er ting det tar tid å ordne på.. Men jeg skal klare det Zenta: Gleder meg masse til å kjenne kraftigere spark! Det er ganske utrolig, tenk at det er en liten liten baby inni magen min, et nytt liv som jeg og min kjære har laget! Og nå kan jeg kjenne at det er der!! Det er jo helt utrolig rart!! :grine2: Skal nok slappe av i kveld! Og så skal jeg bake kake, for min kjære har bursdag i morgen. Noe som miner meg på at jeg har lovet deg en ostekakeoppskrift! Er trøtt i dag, og har en del "mensmurringer". Bare svakt, men det kom etter jobb og jeg er redd for oerantrengelser og sånn.. Men svake mensmurringer har jo kommet og gått hele veien, så farlig er det nok ikke. Men det er et kontinuerlig hold på en måte. Så jeg har gjort minst mulig i dag, just in case.. Sov en time på sofaen etter jeg var innom ehr før i dag, det gjorde godt. Skal bare gjøre en ting resten av dagen: Bake kake fra Pingle-pona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. mai 2006 #898 Del Skrevet 22. mai 2006 Kake hørtes deilig ut - en glimrende måte å feire bursdag og små bevegelser i magen! :grine2: Det er jo ganske sannsynlig at det er det du kjenner! Jeg var også i tvil veldig lenge, men når jeg først våget å tro at jo, det ER det det er, så var det herlig! Bare vent til magen begynner å hoppe og sprelle helt på egen hånd, DET er morsomt! Ha en super mandag selv om humøret ikke er HELT på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 #899 Del Skrevet 22. mai 2006 Åh... så moro med liv i magen! Det er den beste følelsen i hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #900 Del Skrevet 22. mai 2006 Åh, så moro å føle liv! Kos deg med kontakten med den lille! Kakebaking høres bra ut. Hva slags kake ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg