Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Hurra for 16 uker! :hoppe:

Helt enig med deg i at lodd hører med på 17 mai! Hmpf.... det er jo ikke det samme å kjøpe bamsen i butikken som å vinne den i lotterisalg! Ja til loddboder på 17 mai! :ler: Mannen min er ikke vokst opp med loddboder på 17 mai og synes jeg er litt rar som insisterer på at det hører med til dagen. Hva vet vel han! Ha!

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann vennen! :kose:

Det er når jeg besøker dine sider at jeg inneser hvor fort tiden går :overrasket:

Grattis så mye med 16 uker!!! :klappe:

Det er nok ikke lenge til du kan kjenne liv nå. Jeg var vel 20 uker med første og 16 uker med andre da jeg kjente sikkert liv. Man er jo også mye mer usikker første gangen ;)

Jeg sier bare: Gled deg!!! :hjerter:

Kos deg videre!

Stor klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 16 uker! :tommelsmil:

Du, mannen din brukte pergo, ikke sant? Var det motiliteten/bevegeligheten som var redusert hos ham? Min mann har faatt paavist lav motilitet (progressiv mot. paa 15 %), saa selv om han har masse svoemmere, og kvaliteten ellers er bra, kan det kanskje bli vanskelig med naturlig befruktning....

Haaper dere faar en fin helg og at formen tar seg opp!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grattis med 16 uker! :hoppe:

OI, kanskje du kjente bobling?? :overrasket:

Så gøy!!! :grine2:

Det var helt sikkert det, da jeg har lest om andre som har kjent det enda tidligere!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Tenk at du allerede er 16 uker på vei! Jeg synes tiden har gått fort, men ser at det antageligvis ikke kjennes sånn for deg. ;)

(Jeg føler jeg har vært gravid en lang stund, mens jeg bare har visst om det i en uke. :roll:)

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Lodd på 17. mai? :grine2: Hva slags rar tradisjon er det? :ler:

Jaja, kanskje jeg rett og slett har gått glipp av noe stort?

Av snåle ting som hører sammen med 17. mai er det vel styltegåing som er det mest vesentlige, synes jeg. ;)

Skjønner godt at du ble litt satt ut sammen med dem som gikk rundt med store mager, når du kunne vært en av dem! Men tenk at du SKAL bli mamma likevel! :grine2: Jeg synes det er så nydelig! :klem: Og tenk, det er ikke lenge til du kan kjenne det dytte litt forsiktig på innsida heller... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg har kjent "bobling" i uke 15 begge gangene, så det er sikkert knøttet som ville hilse på! :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

:blomst: til hele gjengen som har vært innom! :klem:

Trøtt og daff i dag.. I dag også.. :Gjesp: Hadde litt energi den uken det var sommer her, men nå er den borte..

I går var det en elg på besøk i hagen vår! Synes de er så tøffe! :) Midt på lyse dagen stod han der, bak vedskjulet og spiste blader av trærne. Og nå er oksene kommet på beite her igjen.. Bare et lite gjerde som skiller oss fra dem. Synes de er litt kule jeg, og de skal nok få litt brød av meg framover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult med elg i hagen :hoppe:. Det er fiiiine dyr ;), men litt mye av den i ditt område. Her er det nesten ingen i forhold. Har bare sett to elg i vinter og ingen elgspor som krysser veien (men det er egentlig veldig bra).

:klem:

Ha en fin dag til tross for at du er trøtt og sliten :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hei hei :)

Håper du får en fin dag i dag til tross for at du er trøtt og sliten :klem:

Elg i hagen er gøy.. syns dem er litt fine egentlig jeg... iallafall på litt avstand da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Elg i hagen? :)

Når jeg leser sånne ting får jeg akutt lyst til å flytte på landet! Det er lite elger i fjerdeetasjer i Oslos drabantbyer, gitt... :ler:

Håper sola og sommeren kommer tilbake snart med litt mer energi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, elg i hagen :overrasket:

Da jeg var unge, hadde vi engang en elg på lekeplassen. Syns igrunn det var litt skummelt ;)

Ønsker deg en fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elg ja. Vi har elgtråkk gjennom hagen vår, og de er rett som det er i skogen overfor huset.

Ha en god søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...