Gjest Zenta Skrevet 16. mai 2006 #841 Del Skrevet 16. mai 2006 Innom for å ønske deg en koselig 17.Mai feiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 16. mai 2006 #842 Del Skrevet 16. mai 2006 Ååååååååååhhhhhhhh.. tenk a vennen- Neste 17.mai har du en liten baby på 6 måneder som skal feire sin aller første 17.mai :grine2: Vil tro det kommer til å være en kjempe stoolt Epona som triller rundt med barnevogn da :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mai 2006 #843 Del Skrevet 16. mai 2006 Innom å ønsker dere en riktig fin 17.mai feiring i morgen. (og om 4 små uker er du straks halvveis.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. mai 2006 #844 Del Skrevet 16. mai 2006 Ønsker deg og knøttet en flotters 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mai 2006 #845 Del Skrevet 16. mai 2006 Innom for å ønske deg en fin 17. mai! :blaaruss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #846 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt å høre at det gikk bra på jobb i dag og at mannen gleder seg til å bli pappa! Det blir nok mer reellt for deg også etterhvert. Det er så utrolig koselig når man kan sitte og dytte på magen og den dytter tilbake... Ha en riktig fin 17. mai i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2006 #847 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #848 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mai 2006 #849 Del Skrevet 17. mai 2006 Ha en kjempefin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 17. mai 2006 #850 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen! Missbumblebee: Ja sant? Lager bare sånnt til 17.mai jeg, så for meg er det en 17.maistang.. Zenta: Ja, tenk neste år! :grine2: Gleder meg veldig til det! Neste år skal bli morsom 17.mai! Med gassballong på barnevognen! Pondusa: Ja, tenk jeg er halvvegs om fire uker! Men det er fire uker til da! Men i morgen har jeg 16 fullgåtte uker bak meg! :grine2: MissS: Takk for det! Cr@sh: Takk i like så! Miiip: Tenker veldig på deg nå! Vet om en annen som også har termin i morgen, det blir spennende nå! Xavia: Gratulerer med dagen ja! Skytte: Takk i like så! Sensommerbruden: Du også! Ja, så var det 17.mai da! Med regn og det hele. Men her skal det grilles senere, regn eller ei! Sambo er faktisk på skolen og leser akkurat nå (kort tid til eksamen), og jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på akkurat nå! Stikker nok bort til naboen. Har sett på TV da, og sett fra Bergen og sånn. Det skjer fryktlig lite her i Lille Filleby på 17.mai. Ble skikkelig sjokket da jeg fant ut at det verken er tivoli eller salgsboder nedi sentrum!! Er det mulig!! Bare x antall tog og skikkelig seriøse 17.mai-greier Skal kanskje ned senere og titte litt likevel. Ellers blir det rolig dag, og som sagt besøk og grilling og hjemmebakt 17.maistang (nå vet vel alle hva det er?) snere. Er ikke helt i form i dag, var kvalm i morges. Holdt på å kaste opp en stund etter frokost, brakk meg flere ganger men ingenting kom opp.. Er fryktelig sulten, og har spist og spist.. Kombinert med hjertebank i går kveld og kvalmen på mandag så er jeg litt redd for om stoffskiftet har steget igjen.. Ringte en som kan dette og har i grunnen blitt veldig roet ned av det. H*n mente kvalmen kom av økt magesyremengde (har faktisk gulpet en del magesyre de siste dagene) og press oppover på magen, og pulsen min er jo helt fin, og vekten øker. Så alt burde være OK, men jeg skal uansett innom legekontoret i morgen og ta blodprøver just in case. Veier forresten i dag +8,6 kg i forhold til før-vekten. Det høres kanskje mye ut, men er egentlig ikke det, for startvekten var noen kg under trivselsvekten Har kjøpt en stor pakke brukte mammaklær!! Fant på finn. 7 bukser, 2 kjoler, 1 skjørt og 8 topper/gensre, bilde av alt og det ser veldig fint ut. 500 kr!! Jippi! Så nå får denne jenten sikret litt mer av klesbehovet sitt for en billig penge! Håper det meste passer, det er riktig str, men er spent likevel. Kommer i posten om noen dager! Ha en finfin 17.mai, alle dere skjønne supergirls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. mai 2006 #851 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen!! Håper dagen har vært ok til tross for lite action i lille Filleby Du.. Kunne jeg fått oppskrift på 17. maistang tror du? Det hørtes utrolig godt ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mai 2006 #852 Del Skrevet 17. mai 2006 Håper du har hatt en strålende 17 mai Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mai 2006 #853 Del Skrevet 17. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 18. mai 2006 #854 Del Skrevet 18. mai 2006 Så gøy å handle mammaklær Håper du hadde en fin dag i går, og du er litt mindre uggen i formen i dag:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2006 #855 Del Skrevet 18. mai 2006 Hatt en fin 17.mai ? Håper formen er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. mai 2006 #856 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper og tror det går bra med dagens blodprøver. Ble det bytur på deg i går? 17. mai stang og grilling høres i alle fall veldig bra ut. Håper du koste deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. mai 2006 #857 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper klærne passer, det høres jo ut som et kupp! Ble resten av dagen bra i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2006 #858 Del Skrevet 18. mai 2006 Wow så bra med så mye klær for de pengene da!! Håper de er like pene som de så ut til!Og passende!Er så vanskelig med klær man ikke har prøvd..Men det går nok bra! Hvordan gikk det hos legen?Bra håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. mai 2006 #859 Del Skrevet 18. mai 2006 Heihei jenter! 17.mai ble vellykket den. Fikk med sambo og en annen, og vi dro til Hamar, var litt mer liv der. Fikk min obligatorieske pølse, men fikk ikke mine obligatoriske lodd! Er vant til tivoli og boder og masse liv i byen, men her var det som sagt ingenting, og det var jammen ikke mye på Hamar helelr. Ingen loddboder.. Ikke at det er så viktig, men jeg er så barnslig at jeg alltid går og sikler på de svære OleBrummbamsene man kan vinne på sånne lodd, og har en liten glede av å kjøpe sånne lodd på 17.mai. Så jeg er faktisk litt skuffet over 17.mai i dette distriktet! Men var kjekt likevel, og vi grillet på ettermiddagen, og det smakte nyyyydlig. Elsker grillmat! Vi kjøpte oss en kulegrill hin dagen, "flatpakket" sådan, og den bygget vi i går da. Fy flate Snakk om elendig bruksanvisning da! Sambo holdt på å gi opp, men jeg er veldig sta på sånne byggeting. Og jammen fikk vi det til! I bilen på vei hjem i går kjente jeg noe jeg først trodde var liv. Bobling ganske langt nede i magen! Satt og holdt hånden på magen for å kjenne hvor henne boblingen kom fra hvis det kom mer. Det kom mer, men høyere oppe enn livmoren, så det var nok bare tarmene. Jeg er egentlig ikke 100% sikker på om det var det ene eller det andre jeg kjente. Er vel kanskje litt tidlig å kjenne så mye enda? :klø: Har vært på legekontoret og fått tatt blodprøver i dag. Forklarte min bekymring og sa jeg ville ha kontrollprøver. "Lukedamen" ba meg vente litt mens hun snakket m legen. Fikk komme inn og ta prøvene, og mens de tok prøvene kom faktisk legen og snakket med meg for å høre hvordan formen var. Hun spurte også om jeg ville sjekke fosterlyden når jeg først var der - selvfølgelig! Så jeg har fått høre hjerteslagene til den lille igjen, de er klare og tydelige og vi hørte de med en gang hun satte doppleren til magen. Så alt er vel inni magen vertfall! Og så har jeg vært på BIM-treff idag. Koselig det, men de andre som var der tilhørte "juniklubben" og jeg var ikke forberedet på det og ble faktisk helt satt ut og begynte å tenke på det vonde jeg har opplevd... Selv om jeg er lykkelig gravid nå, så ble jeg satt ut av de store magene deres og jeg tenkte på at jeg kunne vært en av dem om ikke alt gikk galt.. Jeg sleit litt noen minutter.. Var ikke forberedt på de tankene og følelsene som kom. Men det gikk over. Og det var som sagt kjekt å prate litt med andre gravide. Gleder meg til de nye (brukte) klærene mine kommer! De blir sendt i morgen. Håper jeg ikke blir skuffet.. Veldig trøtt og tung i kroppen idag. Var det i går og, men i dag er det verre. Regner og er grått ute, og man får ikke akkurat energi av det. I morgen skal jeg på jobb igjen. Tenk, 16 uker på vei idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. mai 2006 #860 Del Skrevet 18. mai 2006 !16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg