Gjest Epona Skrevet 12. mai 2006 #801 Del Skrevet 12. mai 2006 Xavia er gravid!!! Det må jeg bare hoppe for, det var virkelig dagens og ukens beste nyhet! :hoppe: Holder egentlig på å lage mat, snek meg bare innom.. til Pi@, HH og MIssbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2006 #802 Del Skrevet 12. mai 2006 Ååååå så hyggelig! Og du; tusen takk for fantastisk koselig mpm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 #803 Del Skrevet 12. mai 2006 Xavia er gravid!!! Det må jeg bare hoppe for, det var virkelig dagens og ukens beste nyhet! :hoppe: ← Så fantastisk å høre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 12. mai 2006 #804 Del Skrevet 12. mai 2006 Innom med en stor fredagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 13. mai 2006 #805 Del Skrevet 13. mai 2006 til deg Her har sommerværet delsvi sagt takk for seg virker det som... er halv veis overskyet og 9 varmegrader.... kaldt.. Håper du får en koselig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. mai 2006 #806 Del Skrevet 13. mai 2006 *klemmepå* Trav hørtes kjempeskummelt ut! Men sikkert gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. mai 2006 #807 Del Skrevet 13. mai 2006 Innom med en god klem til Eponasnuppa! Må hele tiden ta meg i å nesten skrive det andre nick'et...jeg har blitt så vant med at du hette akkurat det...jeg har jo kjent deg som det i noen år nå! Håper du får en finfin helg! Her snør det...og solen titter innom innimellom...Merkelig vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 14. mai 2006 #808 Del Skrevet 14. mai 2006 Bare innom for å ønske deg en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 14. mai 2006 #809 Del Skrevet 14. mai 2006 Innom for å ønske deg og den lille i magen en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. mai 2006 #810 Del Skrevet 14. mai 2006 Xavia: :klem: Ble skikkelig glad da jeg leste siste nytt på fredag! Cr@sh: Ja, sant! Zenta x2: Kaldt her også! Har satt på ovnen i stuen, det er så kaldt i stuen.. Brr.. Ute er det sur trekk og termometeret viser vel 11 grader akkurat nå.. Sommer, hvor ble du av? Rognebær: tilbake! Kjøreturen var gøy!! Men med en skummel episode som sagt.. Men jeg holder meg til ridehester tror jeg! ,) Madden: Blir av og til forvirret selv jeg, fortsatt! Snør det??!!? Håper det ikke gjør det i dag da.. GOOOOOOOOOOOD tur til London i morgen!!!! Valentine: Takk for det! Håper din søndag også er fin! Har noen bilder av det settet jeg strikker. Her er luen, den er ferdig men mangler knytebånd til å knyte igjen under halsen. Og her er jakken, den holder jeg fortsatt på med, men det begynner å ligne på noe! Til settet hører det også sokker og en bukse, men det er en kortbukse så den dropper jeg. Knøttet skal jo bli født i november.. Da er det kaldt og lite bruk for kortbukser Sokkene skal være veldig god passform på, så de er visst veldig anvendlige, gleder meg til å se hvordan de blir hvis jeg får det til! I dag skal jeg få fikset meg på håret! En naboen kjenner er frisørlærling, og hun har sagt ja til å farge/stripe og klippe meg! Det trengs - har ikke vært hos frisør siden februar, så jeg ser jo ut på håret deretter.. Og i morgen skal jeg på jobb. Lurer på hvordan det blir. Er veldig usikker på hvor tungt arbeid jeg egentlig kan gjøre. Har fått beskjed av sjefen om å gå på topp og gjøre de arbeidsoppgavene jeg kan gjøre - men HVA kan jeg og hva kan jeg ikke gjøre? :klø: Jeg kan ikke ta de tyngste løftene. Kan jeg ta de "nest tyngste"? Kan jeg løfte opp et annet menneske fra en stol og svinge personen over i en rullestol? Skal jeg la gamle fru NN gå i golvet fordi jeg ikke kan ta i mot? Hvor går grensene? Hjelp.. Har ikke fått spurt legen om det eller noenting. Og jeg som ikke tåler enkelte lukter... Hvordan skal dette gå.. Selv om jeg ikke er kvalm lenger i det hele tatt, så brekker jeg meg ukontrollert av vonde lukter. F.eks lukten av rekene som ligger i biobosset da jeg skulle kaste noe i morges.. Uff.. Jaja, ikke sikkert ting blir så ille. Får vente og se! Har mye rare drømmer for tiden. I natt hadde jeg skremmende drømmer, flere stykker. Skikkelig mareritaktige.. Om drap og folk som gjorde alt for å skremme meg, om føle ting som jeg i drømmen tviholdt øynene igjen for å slippe å se.. Føler meg veldig trøtt igjen.. de siste dagene har jeg vært veldig mye søvnig. Og der hadde Zenta vært innom mens jeg skrev! Hei venenn! God søndag til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. mai 2006 #811 Del Skrevet 14. mai 2006 Oi!!!!!!!!! Hørte akkurat at det begynte å regne ute, men det gjorde det ikek! Det sludder! Sommer - kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 14. mai 2006 #812 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja den sommeren har visst dratt sin vei igjen for en stund ser det ut som... det hagler her nå.. ÅÅÅÅ den babylua og jakka var utrolig søt Så flink du er. Er helt elendig til strikking jeg.. har ikke strikket på maaange år, men har egentlig litt lyst til å prøve det igjen men husker sikkert ikke noe av det.. Lov meg at du tar det rolig på jobb i morgen da.. Begynn forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. mai 2006 #813 Del Skrevet 14. mai 2006 I går haglet det her hjemme, Epona. Også var det 3,1 grader her i morges Så flink du er som strikker! Skulle ønske jeg kunne, men da tror jeg det hadde begrenset seg til rettstrikk gitt Håper det går bra på jobb i morgen. Skjønner at det ikke er så lett å vite hvor grensene går. Ikke så lett å holde seg unna de tunge oppgavene heller i et sånt yrke kan jeg tenke meg.. Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 #814 Del Skrevet 14. mai 2006 Kjempefint sett , mønsteret ser superavansert ut. Er det hvitt og mosegrønt, er litt vanskelig å se fargene ordentlig på bildene. Jeg holder på med babybukse jeg, med gule giraffer og så tror jeg det blir røde hjerter. Ha en fortsatt fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. mai 2006 #815 Del Skrevet 14. mai 2006 Zenta: Skal ta det forsiktig ja! Jeg har ikke tenkt å slite meg ut.. Er litt pinglete nå... Meta: Brrr, 3,1 grader er kanldt! Dårlig vær hjemme også altså.. Det får være trøsten Settet er strikket bare i rett og vrangt! Mønsteret kommer fram av at man strikker noen masker sammen, sånn at det blir sammensnurpet på en måte.. Er ikke så avansert som det ser ut til! Jeg kan nemlig bare rett og vrangt jeg.. Pi@: Fargene er offwhite og lys brun. Ser ut som smeltet sjokolade- og vanliljeis på en måte Og som sagt ikke avansert! Litt innviklet fremgangsmåte, men det går greit å følge oppskriften. Høres mer avansert ut det du gjør! Giraffer og hjerter - du strikker jo skikkelig mønster du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mai 2006 #816 Del Skrevet 14. mai 2006 Du finnes det en link til denne flotte strikka jakka?? Var så fin se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. mai 2006 #817 Del Skrevet 14. mai 2006 Kjempesøtt det settet! Nesten så jeg fikk lyst til å forsøke meg på strikking igjen jeg også! Men det er vel større sjanse for at jeg broderer litt mønster på noen kjedelige hvite bodyer! (Det klarer jeg hvertfall!) Ellers skulle jeg egentlig bare innom med en . Det var så koselig å finne en i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 #818 Del Skrevet 14. mai 2006 Så flink du er til å strikke! Det var jo nydelige... Gleder meg til å kunne finne fram det hjemmestrikkede vi fikk da Lillegutt var baby. Som oldemødrene har strikket... åhhh... det er så koselig med sånt tøy! til deg på en søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. mai 2006 #819 Del Skrevet 14. mai 2006 For et kjempekoselig hentesett! Tenk at det skal puttes på deres lille baby, et lite, vidunderlig menneske! Håper det går bra på jobben i morra og at du kjenner etter på deg selv hvor grensene går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mai 2006 #820 Del Skrevet 15. mai 2006 Utrolig fint hentesett! Ønsker deg lykke til på jobb, håper du klarer å kjenne selv hvor mye du orker og at de andre respekterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg