Gjest Epona Skrevet 8. mai 2006 #761 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei! Mandag igjen! Men solen skinner fra knallblå himmel, så det ser ut til å bli en nydelig varm dag i dag også Zenta, Mrs.P, Pi@, Cr@sh, Miiip, Jolie, Grooo, Iss, Zenta igjen, Fjellrypa, Valentine, Pondusa, Cr@sh igjen og Murmelmy Tusen takk for koselige hilsener fra dere alle sammen! Ikke skrevet så mye i helgen, for jeg har for det meste vært utendørs! På fredag fikk jeg kjøpt uteblomster i krukke, og en liten inneblomst, for gavekortet mitt, så nå er det blomster ved trappen ute og det ser ganske så koselig ut Var også innom biblioteket og lånte to navnebøker, så nå er den store navnejakten i gang! På lørdag fikk jeg kontakt med noen hestefolk (kjenner litt til dem fra før, så de er ikke helt ukjent for meg) som ville ha meg til å kjøre travhest for dem Jeg er jo ute etter en stall jeg kan pusle litt i, og siden jeg ikke kan ri nå, hadde det jo absolutt vært supert å kjøre! Det er noen år siden jeg har kjørt hest, men jeg skal bli med dem nå til uken og være med og friske opp. Er egentlig ikke travhester jeg ønsker meg aller mest å drive med, men det står ulike hester på stallen der, og det er voksne folk som holder til der, og da får jeg egentlig alt jeg ønsker meg. Så jeg har sagt ja til å bli med, og så tar jeg det derfra. De vet at jeg er gravid og egentlig er i full jobb, så de kan umulig forvente at jeg skal henge der døgnet rundt, likevel virket de veldig interessert i å ha meg ut der, så dette blir spennende! Sikkert nok av småjenter som vil stelle hester der, men ikke hver dag de kommer over en voksen, ansvarlig og ordentlig hestejente, så det er kanskje ikke så rart de vil ha meg I går gikk jeg meg en god tur i solen, det var deilig. Kjente jeg hadde litt energi! Senere var jeg og sambo ute og kjørte scooteren, dvs jeg kjørte den, jeg som er livredd for sånnt! Med smabo bakpå vinglet jeg meg avgårde Det gikk egentlig veldig fint da! Ellers har jeg vært ute i solen hele helgen Sittet utenfor huset og solt meg, vært borte hos naboen og skygget meg. Spist is, drukket masse vann. Jammen er det godt med sommer! Og i går da jeg og sambo satt på trappen og nøt solen, kom jammen isbilen inn på tunet her! Hørte den lang vei, og så den uti veien, og fikk plutselig så lyst på is.. (merkelig det der! ) Og jammen svingte den ikke inn veien vår og kom helt inn på tunet, enda vi bare er to hus her! Så da ble det is på oss da! I kveld skal jeg på scrappekurs! Det blir artig. Må bare finne noen bilder å ha med... Skulle ha med 5-10 bilder. Og i min nye digitale hverdag må jeg innrømme at de fleste ligger inne på PCen her.. Så jeg får gå i lommealbumene og se hva jeg finner.. Ønsker alle superjentene god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. mai 2006 #762 Del Skrevet 8. mai 2006 Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. mai 2006 #763 Del Skrevet 8. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. mai 2006 #764 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei på deg Husker ikke om jeg har besøkt din nye dagbok før men gjør det iallefall nå. Kjempekos med spire i magen Gratulerer!!! Håper du får en fantastisk svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mai 2006 #765 Del Skrevet 8. mai 2006 Scrappekurs høres gøy ut! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 #766 Del Skrevet 8. mai 2006 Scrappekurs!! Åhh! Jeg vil og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #767 Del Skrevet 8. mai 2006 Heia!! Så herlig å høre at alt er så bra!! Skikkeig bra at du har fått tilbud om ny stall og nye ting å gjøre,det kan jo bli riktig så koselig! Og finværet gjør oss jo bare godt alle sammen! Is ja DET er yammi det Håper du har en deilig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 9. mai 2006 #768 Del Skrevet 9. mai 2006 Innom for å ønske deg en fin dag i det nyyydelige været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. mai 2006 #769 Del Skrevet 9. mai 2006 Høres strålende ut med trav-kjøring! Du må fortelle mer om hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 9. mai 2006 #770 Del Skrevet 9. mai 2006 Innom for å se at alt står bra til, og det virker det heldigvis som om det gjør! Tenker på deg stadig vekk, når jeg prøver å innbille meg selv at også slitere kan bli gravide på egenhånd! Det er du mitt positive bevis på, x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #771 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mai 2006 #772 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 #773 Del Skrevet 9. mai 2006 Så gøy at du får lekt litt med hester igjen! Det blir spennende da! Håper du har en strålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mai 2006 #774 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 #775 Del Skrevet 10. mai 2006 Høres spennende ut med travhester, sjølom jeg synes hester er litt stor og skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mai 2006 #776 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #777 Del Skrevet 10. mai 2006 Viser magen endel nå? Jeg har en godt synlig kul på magen nå. Jeg syns det er stas å vise den frem, vil at alle skal se Håper du har en suuuuuuper onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mai 2006 #778 Del Skrevet 10. mai 2006 Håper det er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 11. mai 2006 #779 Del Skrevet 11. mai 2006 MissS: Takk for hilsen! MrsP: Klem tilbake! Cappocino: Takk for det! Kjekt å se deg tilbake her! Og så i nygravid tilstand da! Miiip: Var kjempegøy på scrappekurset!!! Iss: Det anbefales virkelig!! Var kjempegøy, og slett ikke vanskelig sånn som jeg trodde! Skytte: Deilig å ha noe å ta seg til ja, noe man liker å gjøre! Og skikkelig godt med sommervær! Zenta: Takk, vennen! Fjellrypa: det skal jeg, rapport følger Prada: Så koselig skrevet! Tenker mye på deg og, ønsker at det skal klaffe for dere.. Ja, det er håp for oss slitere også, og som du sier - jeg har jo blitt gravid to ganger, hjemmelaget og alt.. Så det GÅR an! Og nå går det visst bra denne gangen, og det er herlig! Har ikke fått avbestilt timen i Porsgrunn enda, det kom jeg på nå!! Må nesten ringe å gjøre det. Det blir en gledelig telefon - hei, vi trenger ikke ICSI likevel - vi har klart det selv!! Følger spent med dere nå i disse dager!! Skytte: Miiip: Missbumblebee: Ja, kjempegøy å pusle med hester igjen! Pondusa: Pi@: Spennede og småskummelt - hadde helt glemt hvor fort det går med løpshester! Kjørte forresten med dekk, da tenkte jeg på deg! Murmelmy: Epica: Om den viser ja! Den har vist siden uke 10... Er veldig stolt av min jeg og! Det har vi all grunn til å være også vettu! Miip: Ja, jeg har det bra! Og det var det jeg fikk tid til nå! Skal til legen, og må gå ganske så straks. Rapport følger, fra både legetime og travkjøring! Var nemlig ute og kjørte hest i går, og det var litt av en opplevelse! See you all later! Arg - for mange smilieyer.. Men jeg trenger dem alle.. Buhu.. Sånn, nå gikk det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #780 Del Skrevet 11. mai 2006 Får vi se magebilde?? Jeg tar også altfor mange smileys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg