Skytte Skrevet 4. mai 2006 #741 Del Skrevet 4. mai 2006 :grine2: Herlig med bra UL!! Jeg er så glad på deres vegne! Er så godt å vite at du har en superbaby i magen! Ha ei riktig så fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. mai 2006 #742 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei paa deg, Epona! Saa flott at UL var saa vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. mai 2006 #743 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei superjentene! I dag er jeg 14 uker på vei, og de siste par ukene har jammen gått fort! I dag har jeg vært på kontroll hos jordmor. Var mye info, og masse broskyrer og matriell (digger lesestoff om graviditet så ja takk!!) og registerering og sånn. Og ellers vektkontroll (+7,4 kg fra før graviditet), BT-kontroll, sjekk av urinprøve og så hørte vi på fosterlyden igjen! 140/min, målte m doppler. Deilig lyd! :grine2: Fikk spurt om en del ting, og fikk svar på en del ting. Og fikk planlagt litt videre framover. Har neste jordmortime i juli, i (min) uke 24. Føles så lenge til.. Men skal jo til legen før den tid så. Ellers har det blitt sommer i dag, første varme dag i år! Har gått i t-skjorte, og vi har grillet idag! Og vi har fått hagebord og stoler utenfor. Dette har jeg lengtet etter i hele vinter!! Helt nydelig!! Og så er jeg ferdig å strikke luen, nå har jeg begynt på jakken. Vondt i hodet nå i kveld, men har ikke hvilt meg i dag, så det kan ha mye å si. Har vært på farten hele dagen.. Har også hatt mye ligamentsmerter i dag. I morgen skal det bli enda mer sol og varme, det ser jeg fram til! Arg, vi fikk en vanvittig strømregning i dag.. Helt sykt hvor godt de tar seg betalt de derre strømselskapene! Ja dette skal bli en feslig måned - den strømregningen pluss studielånet pluss alle vanlige regninger.. Orker ikke noen KGrunde akkurat nå, titter heller innom dere andre superjenter i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. mai 2006 #744 Del Skrevet 4. mai 2006 Skjønner godt at du liker lesestoff om graviditet, det gjør jeg også.... Jeg kommer til å kunne "alt" når det blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 #745 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. mai 2006 #746 Del Skrevet 5. mai 2006 Sol, sol, sommer og sol! Jeg bare elsker sommerdager!!! Har vært strålende sol siden jeg stod opp, dette lover godt! Skal finne meg en blomst i dag, fikk gavekort på blomst(er) i posten i går, fra kollegaene mine som tenkte på meg. Da ble jeg glad, det var helt uventet! Søte folk! Jeg som har lyst på blomster, men så er vi helt skrapet for tiden, det passet jo fint! Og så skal jeg gå tur i dag. Og så skal jeg sitte ute i solen og slappe av Denne dagen skal nytes! Jeg skal IKKE vaske hus. Jeg skal IKKE vaske vinduene som ser dritskitten ut. Skal nyyyyte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 5. mai 2006 #747 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei hei Er sol her også og herlig temperatur men litt skyer enda.. de forsvinner vel etter hvert tenker jeg Så koselig av kollegaene dine og gi deg blomsterkort.. Håper du finner deg en fin blomst Usj.. ja Mai måned er fæl når det gjelder regninger.. fikk strømregning som var litt fæl vi også...Men det går vel Håper du får en fin dag i det strålende været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. mai 2006 #748 Del Skrevet 5. mai 2006 Kos deg i sola du! Det skal jeg gjøre iallefall. Det er så utrolig herlig,og humøret stiger flere hakk! :-D Håper helga blir like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mai 2006 #749 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal også kose meg i sommerværet Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #750 Del Skrevet 5. mai 2006 Innom for å ønske deg en superopptilkjempefantafenomenalistisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. mai 2006 #751 Del Skrevet 5. mai 2006 Håper du bare har nytt sola og ikke gjort noe som helst husarbeid i dag. Og kjøpt fine blomster. Godt å høre at alt fremdeles stod bra til med lille knøtt!!! Og så blir jeg veldig glad av den fine gule blomsten du har som avatar. Passa særlig bra i dag når jeg leste at du skulle kjøpe blomster... Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. mai 2006 #752 Del Skrevet 5. mai 2006 Herlig å lese om at alt sto bra til på UL'en :grine2: Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2006 #753 Del Skrevet 5. mai 2006 Åh, jeg vil også grille! Men i dag er det fredag, og fredag er pizza-dag, så det får vente til i morgen. Håper været holder seg for evig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 #754 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 6. mai 2006 #755 Del Skrevet 6. mai 2006 Innom for å ønske deg en strålende fin dag i knall været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. mai 2006 #756 Del Skrevet 6. mai 2006 Håper du fikk kost deg i solen i hele går, og fortsetter med det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 6. mai 2006 #757 Del Skrevet 6. mai 2006 Åhh. Det er så deilig med sol og sommer, og det er skikkelig digg når man får frem hagemøblene og faktisk kan bruke dem Håper du nyter finværet i dag også!! Sol, sol, sol og grilling. Det er virkelig livet når man har en laaang vinter bak seg. Ut i solen med magen er mitt motto for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. mai 2006 #758 Del Skrevet 6. mai 2006 Så flott at ul ble en hyggelig seanse! BIM kan jeg anbefale på det varmeste! Oppdaget det ved en tilfeldighet på nettet da jeg ventet lillemor, og ble i 100 da det fantes i min by. (Murmelbyen) Tok mot til meg og troppet opp 11 uker på vei.... I dag har jeg mange venninner der oppe med små rakkertroll som blir 3 år på rad og rekke i vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mai 2006 #759 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. mai 2006 #760 Del Skrevet 7. mai 2006 Sommer og sol er digg og hjelper så sinnsykt på humøret! Regninger derimot er et helvete I går pakket vi vekk den ekstra varmeovnen for det er jo så varmt nå at det ikke er noe poeng å ha den på. I tillegg har vi skrudd av kablene på badet. Fryser jo ikke lengre med at dette ekstra spekket Ønsker deg en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg