Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Å som jeg håper at alle andre som ønsker seg barn får føle det jeg føler akkurat nå!

Så bra at alt var kjempefint på UL! :klem:

Jeg gleder meg masse til å få bekreftet at den lille faktiske lever og har det bra! Har ikke noen grunn til å tro noe annet, siden dette er første gang vi har fått til dette, men er bekymret, for jeg kjenner folk som har opplevd masse vondt!

(Det værste må ha vært hun som kom på ordinær UL og fikk vite at babyen ikke var levedyktig. Hun måtte avbryte og forholde seg til å ha fått en liten engel! Veldig vanskelig for oss andre å forstå!)

Har vært noen MA-er også rundt meg, så jeg føler meg liksom ikke for trygg!

Men de fleste klarer jo tydeligvis å få seg sprell levende små knøtt som det ikke er noe i veien med!

Håper hvertfall jeg kommer fra UL i juli og føler det som du føler nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epona!!

Gratulerer så mye med graviditeten!!!!!!! Bleså glad når jeg leste at du endelig har en liten spire i magen!!!!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk godt å lese! Det er så deilig når UL viser at alt står bra til med den lille. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så herlig å høre at alt var bra på UL :grine2: :grine2: Blir helt rørt når jeg leser om tankene dine rundt lille knøtt i magen.. det er så herlig å følge med på graviditeten din :klem: Håper jeg snart kan følge etter med positiv test jeg også.. Hadde jo vært kjempe gøy å kunne fått barn som var nesten jevngamle..Drømme drømme... Jepp.. er VELDIG babysyk om dagen :)

Og vil kjempe gjerne være med på shopping i nærmeste fremtid. :hoppe::hoppe::hoppe:

Håper du får en koselig kveld videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tårer i øynene og smil om munnen :grine2:

Fantatisk lesning! Unner dere dette så veldig veldig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ härligt inlägg Epona!

Jag längtar massor till mitt eget UL nu när jag läst ditt! Det är fantastiska känslor och en ofattbar process som pågår därinne. Sanslöst att det kan bli en liten baby av egentligen ingenting.

(och efter 2 år på utsidan upptäcker man plötsligt att det inte är en baby längre, det är en liten människa som står och pillar vid ett bord i vardagsrummet/stua... som pratar, tänker och kramas!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alt gikk bra på UL! Håper du får en fantastisk fin dag i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Pi@: Ikke akkurat til meg da, nei :ler: Men ikke så altfor langt unna heller! (Du får kjefte nå, Fjellrypa - hvis jeg sier noe jeg ikke skal..)

Sensommerbruden: Du kan nok helt sikekrt bare glede deg til UL ja! :hoppe:

Iroim: Hei, vennen!!! :klem: Så kjekt å se deg igjen!!! Ja, tenk at jeg ble gravid igjen så fort!! :grine2: Håper det klaffer for dere igjen snart også! :klem:

Moonchild: :klem: Ja, ut fra det lille vi fikk sett i går, var alt bra! På ordinær UL skal de gå grundigere igjennom organer og sånn, det blir spennende!

Capri: :klem:

Cr@sh: :klem:

Zenta: Jippi, gleder meg! :hoppe: Og håper du får et skikkelig utbrudd av den babysyken din, dvs at du får to blå snart! :klem:

Meta: Takk, vennen! :klem:

Furstina: Ja det er helt utrolig! :overrasket: Tenk at to små celler er alt som skal til for å lage et helt menneske!!?? Nesten ikke til å fatte!

Missbumblebee: Takk for det! :klem:

I går var jeg så happy at jeg ble helt utslitt om kvelden.. Hadde hodepine gjennom hele dagen, men klarte ikke hvile meg eller noe :ler2: I tillegg hadde jeg mange svimmelhetsanfall som plutselig kom over meg. Også i sittende stilling! :overrasket: Har lest at det er vanlig under graviditet i forb med økt blodvolum og litt sånn, men jøye meg. Kjenner tendenser i dag og, til både hodepine og svimmelhet, men så har jeg sittet her forran PCen i nesten to timer da.. Kanskje på tide å gjøre noe annet? ,)

Planer for dagen:

Klesvask - skittentøyskurven er tømt og fordelt i hauger på badegulvet, det blir en del maskiner, rekker ikke alle i dag..

Gå en tur - ut og traske litt og gjøre meg og babyen sprek! :)

Strikke videre på babyluen, bekynte på den i går! Kjempefin! :)

Hvile meg - må jeg gjøre! :fy:

Rydde kjøkkenet

Og akkurat nå har jeg lyst på vafler, så kanskje jeg skal lage en røre..? Mmm, ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, vafler er veldig godt! Og de selger noen veldig gode i cafeen rundt hjørnet... Kanskje jeg skulle skeie ut litt til lunch?

Og Epona, du får ingen kjeft fra meg! :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du med den nydelige magen :klem:

Så vidunderlig å lese at alt er så bra! Det å gå på ultralyd er bare helt spesielt. Fantastisk følelse.Det å ha en sprell levende baby inni magen er jo bare et like stort under hver gang-jeg får lyst på baby igjen jeg hver gang jeg leser om det.

Vi visste heller ikke kjønnet på babyen når Henrik ble født og det var bare utrolig spennende.men jeg var nesten helt sikker selv da på at det var en liten gutt inni der. Og det var det jo :) Med Martine var det umulig å ikke se det ettrer hvert siden vi var på så mange ultralyder,men jeg var nå ikke helt overbevist før hun kom ut jeg da :ler:

Det blir bare kjekkere og kjekkere å følge med her inne vennen, kjempekoselig!

Ta var på deg selv og ha en kjempefin onsdag!

Mai er jammen en deilig mnd.

Stor klem fra charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så godt å lese at alt var fint Epona! :klem:

Du må love meg å slappe av nå da, ikke stresse med husarbeid og sånt....det stikker ikke av!

Jeg har blitt riktig flink til å stenge ute synet av gulv som burde støvsuges og rom som burde ryddes! :ler: Er vanligvis litt mer pertentlig...men det har vel noe med at vi nå bor på veldig få kvadrat og da synes rotet veldig raskt uten at det egentlig trenger å være rot! Det bare ser slik ut! :ler:

Ha en flott torsdag vennen!

God :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Tusen takk for varmende hilsen i dagboka mi i går! Det gjorde godt!

Men jammen har det skjedd mye med deg siden sist jeg leste her! Fantastisk hyggelig å lese om ul-besøket ditt. Det er så rart å se det lille livet for første gang. Man blir litt slik :overrasket::hoppe::grine::ler:

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg tenker ofte at jeg nok ikke er gravid, bare tykkere :sjenert: Selv om fornuften sier at jeg er gravid, føles det likevel merkelig av og til. Da er det så godt å tenke på ultralyden og det man fikk se der! Deilig å høre at alt ser bra ut, og at den lille sparket og koste seg. Det er jammen en fantastisk følelse.

Jeg fikk også lyst på vafler... tenke...tenke. Tror jammen jeg skal lage meg det jeg også nå :sikle:

Lykke til videre med strikkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Planer for dagen:

Klesvask - skittentøyskurven er tømt og fordelt i hauger på badegulvet, det blir en del maskiner, rekker ikke alle i dag.. Har vasket og hengt opp tre maskiner :)

Gå en tur - ut og traske litt og gjøre meg og babyen sprek! :) Ikke klart så langt...

Strikke videre på babyluen, bekynte på den i går! Kjempefin! Skal kose meg med det etter middag :)

Hvile meg - må jeg gjøre! :fy: Har sovet en time, da roet hodepinen seg

Rydde kjøkkenet Gjort!

Og akkurat nå har jeg lyst på vafler, så kanskje jeg skal lage en røre..? Mmm, ja! :Nikke: Gjort ;)

Pluss vannet alle blomstene

Fjellrypa: Det var bra! :klem: Så du ble vaffelsmittet i dag :ler2:

Charmina: Takk for lang og koselig hilsen! :klem: Alltid så kjekt med besøk av deg i dagboken!

Madden: Har ikke stresset, har tatt det trinn for trinn med litt netting innimellom :ler2: Takk for praten forresten! :klem: Kos å ha deg innen rekkevidde! Savner deg sånn når du ikke er så mye her på kG nemlig! :klem:

NyDag: Var bare en lille en! :klem: Et lite livstegn :)

Valentine: Nå var det ikke første gang jeg så den lille, men faktisk den fjerde! Så jeg burde skjønne det etter hvert :ler2: Blir spennende for deg med UL på fredag, gleder meg til å høre om det!!! Så du også ble smittet av vaffelpratet mitt? Hihi! Her er det i hvertfall vafler, hvis noen vil ha! ;)

Nå: Middagslaging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var så lang kø at jeg ikke fikk vafler til lunch, og her prater dere jammen om det enda! Neste gang kommer jeg, Epona! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så herlig å lese om UL! :hoppe: :grine2:

Ha en fortsatt fin dag vennen! slenger du over ei vaffel....? :sjenert:

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så koselig å lese om dagene dine. :grine2: :klem:

Er desverre litt lite på nett om dagen, men tenker oftere på deg enn hva jeg skriver i dagboken din.

Har dere lyst å vite kjønn derom det er mulig eller vil dere vente?

:sjenert: Jeg klarte det ikke med noen av mine to gutter.

Og håper du er like utålmodig... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...