Valentine Skrevet 29. april 2006 #681 Del Skrevet 29. april 2006 Vi er tydeligvis flere i stå-opp-tidlig-klubben Jeg kom meg opp tidlig i dag, og det ender vel med at jeg må sove middag Ville egentlig bare stikke kjapt innom for å ønske deg en strålende helg, Epona, men må si at jeg også fikk lyst til å strikke nå. Hmmm... Jeg har ikke strikket siden jeg gikk på ungdomsskolen..... Lurer på om jeg klarer å lage noe. Tror i alle fall jeg skal prøve. Skal jammen gå på strikkebutikk og kikke litt i dag, jeg. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. april 2006 #682 Del Skrevet 29. april 2006 Bra vi er flere som våkner tidlig! Fikk aldri lagt meg igjen jeg, for ti på ni hørte jeg sambo på badet. Så da tok jeg meg heller en dusj jeg og, og startet på dagen. Og så tok vi første magebilde! Og så var det å få bildet inn hit da.. Nå blir det knoting her.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. april 2006 #683 Del Skrevet 29. april 2006 Jammen gikk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 29. april 2006 #684 Del Skrevet 29. april 2006 Bra vi er flere som våkner tidlig! Fikk aldri lagt meg igjen jeg, for ti på ni hørte jeg sambo på badet. Så da tok jeg meg heller en dusj jeg og, og startet på dagen. Og så tok vi første magebilde! Og så var det å få bildet inn hit da.. Nå blir det knoting her.. :klø: ← Næææ.. liten søt mage! Kos deg med den og ver stolt! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. april 2006 #685 Del Skrevet 29. april 2006 Fiiiine magen! God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. april 2006 #686 Del Skrevet 29. april 2006 Innom i full fart med en stooor klem Flott mage! Skal skrive mer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. april 2006 #687 Del Skrevet 29. april 2006 Lillen er tilbake, og hun er gravid!!!! :grine2: Takk for hilsen, Martha, Cr@sh og Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 #688 Del Skrevet 29. april 2006 Fine magen!! Jeg skal finne oppskriften på en babyjakke som er bare rettstrikk! Har laga den selv, og er enkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. april 2006 #689 Del Skrevet 29. april 2006 Flott baby mage! Den er jo allerede blitt ganske stor. Kos deg videre i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. april 2006 #690 Del Skrevet 29. april 2006 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. april 2006 #691 Del Skrevet 29. april 2006 Fiiine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. april 2006 #692 Del Skrevet 29. april 2006 Nydelig mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. april 2006 #693 Del Skrevet 29. april 2006 Kjempefin mage! :grine2: Og sa du 17. mai? Er det snart? ÆÆÆÆÆÆÆ, tenk om jeg ligger og føder da? ÆÆÆÆÆ! :grine2: for alle som triller rundt med kjekke småtroll med liten 17.mai-sløyfe neste vår... Og jada, det går an å strikke babyting med bare rett og vrang. Jeg har strikka en jakke med bare rett! Den ble kjempefin! Send meg en PM hvis du vil ha link til mønster og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. april 2006 #694 Del Skrevet 29. april 2006 :grine2: For en skjønn gravidmage du har fått snuppa! :grine2: Godt å lese at alt går så bra med dere! Grillfest på 17.mai hørtes ut som en flott ide!! Jeg skal definitivt tenke på dere her hjemme når jeg sitter på tea-lounge og spiser kremkake og nipper til tekoppen i London den dagen! Tenk du er ferdig med første trimester allerede...jeg synes tiden går veldig fort akkurat nå! Håper du får en fin søndag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. april 2006 #695 Del Skrevet 29. april 2006 Fin mage ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. april 2006 #696 Del Skrevet 30. april 2006 Iss: Takk! Har veldig lyst på den oppskriften, kan jeg få den?? Sender deg PM jeg! Zianta: Hei Alltid kjekt å se deg titte innom! Ja, magen min er litt stor.. Men det en en god håndfull fett på magen også da, selv om den ser helt rund og jevn ut når jeg står.. Men jeg liker gravidemagen min jeg Og skal nok kose meg videre, nå tør jeg å gjøre akkurat det! Meta: Hihi, takk! Rognebær: Pondusa: Takk! Miiip: Ja, dine magiske dager er nok innen nær framtid nå! Neste år skal vi trille baby med sløyfe på vognen alle mann her! Jeg sender deg en PM jeg, sier ja takk til link!! Blir skikkelig giret nå når du og Iss sier det går an å strikke jakke i bare rett! Ser liksom for meg babystrikk som skikkelig umulig "kniplingstrikking"! Madden: Hei, gode gamle snuppa! Så kjekt å se deg igjen! Takk for mageskryt! Liker den selv også jeg.. Og gleder meg til den vokser videre! Tiden går veldig fort ja.. Londontur hørtes deilig ut!!! Skal inn i dagboken din etterpå, regner med du har oppdatert der? Herlig å se deg!! Mrs.P: Takk takk, vennen! I går hadde jeg en skikkelig nedtur igjen, følte meg dønn ensom.. Og da sambo spontant ble med på fest og på byn, ble det bare forsterket.. Jeg vil også ha noen å finne på ting med... Men så fikk jeg tips av en venninne hjemme om sa at på BIM (barnimagen.com) arrangerer de treff, og jammen er det ikke en gjeng gravide damer som møtes til treff her i Lille Filleby også! Så der skal denne jenten være med neste gang, ingen tvil om det! Synes det er så vanskelig å være ny her jeg.. Har jo bodd her over et halvt år da, 8 mnd faktisk, men jeg føler meg enda dønn ny... Begynner å bli vant til å bo her på en måte, sånn fysisk er det eikke nytt, men det går lang tid mellom hver gang jeg treffer noen nedi byen som jeg kjenner nok til å slå av en prat med.. Stort sett hver gang er det bare fremmede fjes.. Har stallen, men det er et litt underlig miljø der om det er lov å si det sånn, og jeg kunne tenkt meg å blitt kjent i en stall som er litt nærmere her vi bor.. Det er ikke underlig sånn egentlig altså, det er bare at jeg er en simpel turrytter som ikke engang rir for tiden (siden jeg er gravid), mens det er veldig høy kompetanse på de andre, og de har høye mål i forhold til konkuranser og sånnt. Jeg passer liksom ikke inn.. Men det er kjekt å være innom, kjekt med en liten dose hest i livet i ny og ne, og litt hesteprat. Uff som jeg klager, men dette sliter veldig på meg innimellom, og jeg føler meg skikkelig mislykket. Jeg føler liksom alt er min egen skyld og vender det innover i tillegg. At det er jeg som er for dårlig til å ta kontakt med folk og prate med folk og sånn.. Men hallo, man er ikke fire år lenger og kan bare spørre andre om de vil leke med deg! Det funker liksom ikke sånn lenger nå ,) Disse følelsene blir enda sterkere når jeg i tillegg går sykmeldt og er borte fra arbeidsplassen og kollegaene der. Men jeg skal nok klare å bli kjent med noen andre gravide her etter hvert, skal uansett gå på BIM-treff! Og så er jeg så heldig at jeg har blitt litt kjent med Zenta, og jeg håper vi kan treffes flere ganger! Og jeg foreslo 17.mai-grill-ideen for sambo i går, den var han med på! Blir jo hans lille studie-vennegjeng da, men så lenge vi blir flere enn bare oss så er det jo enda litt koseligere! To dager igjen til UL! Gleder meg! God søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 #697 Del Skrevet 30. april 2006 Hurra for treff i filleby!!! Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. april 2006 #698 Del Skrevet 30. april 2006 Takk takk, Iss! Skal i strikkebutikk over helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #699 Del Skrevet 30. april 2006 Skjønner godt hvordan du har det, ikke lett å bli kjent med folk når man ikke har noe ordentlig nettverk rundt seg... Du skulle bodd i nærheten her istede, så kunne du vært "ikke-ridende turrytter" i stallen min sammen med meg! Har du UL på tirsdag? Da skal jeg til jordmor for første gang. Det blir spennende! Håper du blir kjent med mange koselige folk på BIM-treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #700 Del Skrevet 30. april 2006 Så spennende med UL på tirsdag! Fortsatt gooood søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg