Pepita Skrevet 20. april 2006 #621 Del Skrevet 20. april 2006 for 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. april 2006 #622 Del Skrevet 20. april 2006 Du er gravid jo!!!???? Og så 12 uker da gitt!! Supergratulerer! Ble så glad som man kan bli, jeg nå... :smile: (<- det er et smask. Jeg fant ikke riktig smiley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 20. april 2006 #623 Del Skrevet 20. april 2006 Oi, så mange som har vært innom! Takk skal dere ha! Skulle bare rett innom for å skrive opp jordmortimen min. Helt dustete dumt - har fått time 7. august.. Sprengfullt hos jordmor her, med en stakkars overarbeidet jordmor i redusert stilling. Hun i telefonen sa at nabokommunen sin jordmor har kapasitet og har tilbydt seg å hjelpe sin kollega, men der kom jeg ikke igjennom. Får prøve igjen i morgen.. Men det er så langt dit.. Pi@: Takk vennen! Det var en fin samling med glade smileyer! Miiip: Den fuglen har vekket oss mange ganger nå, jeg skjønner ikke helt hva den driver med.. Den går og pikker oppunder takskjegget høres det ut som, hakker seg systematisk bortover veggen! Må visst ut og se nærmere på den veggen, håper dne ikke lager hull.. Litt morsomt er det, men nå har den sluttet å bli redd når vi dunker i veggen, så nå er det ingen fred å få. Kommer og hakker nesen daglig mellom syv og åtte om morgenen. Dustefugl En dag for en tid tilbake hørte jeg krafsing og tasling på husveggen bak inngangsdøren, og akkurat der er det en vinkel på huset og et vindu. Listet meg bort til vinduet og kikket ut for å se om jeg så noe, og plutselig kom et lite, hårete ansikt forran vinduet og tittet inn!! Da var det et ekorn som klatret rett på husveggen! Og da vi akkurat hadde flyttet hit i sommer, gikk plutselig ene oksen til naboen løs i hagen vår! Den og kompisene gikk på beite her og hadde kommet seg ut. De som måtte fange den inn igjen, det var meg og sambo.. Så litt bonderomantikk er det nok her ja, du har nok rett i det! Pondusa: Takk! MissS: Takk! Lillen: Ja jeg er det!!! Lenge siden du har vært her tydeligvis! Takk for smask! Jeg er superglad selv!!! Har gått en liten tur i solskinnet, kjøpte meg en is! Årets første utendørsis! Den smeltet ikke akkurat ifra meg Men solen varmer, og jeg så hestehov og hele fem sommerfugler (!) på min veg. Og gikk forbi hestene, de stod ute og spiste høy og nøt solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. april 2006 #624 Del Skrevet 20. april 2006 HURRA FOR 12 UKER! Og den deilige følelsen av VÅR, og SOMMERFUGLER! Så herlig! Ikke fullt så herlig at det var proppa hos jordmor og at du har vært så mye kvalm, men likevel: Det skal hoppes for det som det hoppes kan for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 20. april 2006 #625 Del Skrevet 20. april 2006 Gratulerer med 12 uker! Det går jammen fort fremover, og nå er du jammen ferdig med den verste hemmeligperioden Har du fortalt det til de fleste du kjenner allerede, eller kommer du til å avvente litt? Håper du finner ut av det med jordmor. 7. august er laaaaangt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 21. april 2006 #626 Del Skrevet 21. april 2006 For 12 uker Håper du får en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #627 Del Skrevet 21. april 2006 GRATTIS MED 12 UKER!!!! Og for en herlig dag igår da! Deilig med vår i sikte! Man blir litt vill av det! Akkurat som om jeg ikke var hyper nok fra før......... Håper det blir en time ledig hos noe JM før august da...Det er jo leeenge til... Ha ei kjempefin helg i allefall! I dyreriket deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. april 2006 #628 Del Skrevet 21. april 2006 Graturlerar med 12 veckor. Skönt att ha kommit så här långt... och vips så går det fort vettu, snart är du halvvägs och sen är det termin innan du vet ordet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 #629 Del Skrevet 21. april 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. april 2006 #630 Del Skrevet 21. april 2006 Rognebær: Takk for optimismen og hoppingen! Du er skjønn da! Valentine: Ja, den store hemmelighetsperioden er liksom over. Man har ingen garanti for at ikke noe galt skjer (men det har man jo aldri uansett), men de første 12 ukene er en kneik likevel og vi bestemte oss tidlig for å holde graviditeten hemmelig til dess denne gangen. Familiene våre jo fikk vite nyheten i påsken, og de fleste vennene våre også, så jo, de fleste vet det nå. Nå er det ikke hemmelig lenger, men jeg buser ikke ut med det uten videre. Har vært på møte på jobben ang oppfølging ifht sykmelding og har fortalt det til kollegaene som var på jobb i dag. Hun ene så det på meg med en gang! Fikk bare positive kommentarer, og alle lurte på om ikke jeg kom tilbake på jobb snart. Var kjekt å være innom! Og har lagt en bra plan sammen med nærmeste sjef. Er veldig glad for støtten jeg får, og ønsket om å legge til rette. Det har jeg ikke sett så mye av i tidligere jobber.. Zenta: Takk, så mange hopp da! Nå kom jeg på at jeg har glemt å gi deg tilbakemedling ang den dagen vi snakket om. Ja, jeg kan, og ja jeg vil! Sender deg en SMS jeg! Skytte: Vært deilig vær her i dag også! Det kom faktisk noen snøfnugg (!!!) i morges, men de landet aldri på bakken liksom. Utover dagen har det vært riktig så varmt og fint i solen. Deilig! Og det blir mindre og mindre snø! Her smelter den vekk. Er vant til at den regner vekk jeg, så dette er litt uvant! God helg til deg også! Furstina: Hjelp, går det så fort??! Det gjør kanskje det! Prøver å nyte litt jeg da, innimellom slagene. Blir mye soving og spising og "kvalming" enda da, men prøver å nyte likevel Pi@: Tusen takk vennen! Og i lige så! Sambo + kompis spiller playstation i stuen, akkurat satt seg til rette. Jeg vil også!! Men nå skal jeg snart sette pizzaen i ovene, så blir det litt mat snart! Jeg er sulten, og magen er i hvertfall sulten! Mye verk over symfysen i dag. Drag på en måte, fra midten og mot hver side av lyskene. Au au.. Det er der når jeg er i ro, og det er der når jeg beveger meg. Brakk meg i morges av lukter på kjøkkenet. Litt kvalm i korte perioder i løpet av dagen, men bare sånn uvelhet som har gått over med mat. Er det bedring i sikte tro??? Solen skinner, det er vår, det er fredag og jeg er gravid! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. april 2006 #631 Del Skrevet 21. april 2006 Grattis med 12 uker! Tida flyr! Har ikke lagt igjen mange spor her... Men det hender jeg er innom å kikker litt da veit du.... En riktig god helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #632 Del Skrevet 21. april 2006 12 uker allerede Er så glad på dine vegne jeg snuppa... Skal nok følge nøye med deg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. april 2006 #633 Del Skrevet 21. april 2006 Solen skinner, det er vår, det er fredag og jeg er gravid! :grine2: ← Du har masse å hoppe for ja! Hopper litt sammen med deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. april 2006 #634 Del Skrevet 21. april 2006 Hurra for 12 uker Stoooor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 22. april 2006 #635 Del Skrevet 22. april 2006 Så godt å lese om den oppfølgingen du får fra jobb, det er jo supert, sånn skal det være Håper du får en super helg uten noe særlig kvalme Kjempe gøy at du kan den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. april 2006 #636 Del Skrevet 22. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #637 Del Skrevet 23. april 2006 Og idag er det søndag!! Og du er gravid og det er så bra!! Kos deg masse! Og hvis du kjeder deg litt så har jeg veeeldig lyst på nybakt,flybåren gulrotkake f.eks.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. april 2006 #638 Del Skrevet 23. april 2006 I dag var du heldig Skytte! Jeg har ikke gulrotkake å by på, men sjokoladekake! Hvor skal jeg sende den hen? Lenge siden jeg har bakt noe, men idag har jeg bakt favoritt-sjokokaken min! Den skal nytes etter middag! Gooode klemmer til Cr@sh, Mrs.P, Capri, Iss, Zenta og Skytte! I dag har jeg ikke gjort noenting, bortsett fra å bake kake og nette litt.. Holder på å bli litt smågal. Lyst ut og lufte meg, men er litt tiltaksløs... Sambo er ute, og det er grøsselig kjedelig her hjemme i dag... Zenta: Gleder meg til onsdag! Sambo er så skjønn for tiden, han synes jeg har så fin mage. Stryker meg på magen, og dulter forsiktig i den helt nederst sånn at den lille inni der skal sprette litt sånn som vi så på UL Er så glad for at han liker kroppen min nå! Han bare gliser bredt når jeg sier at magen skal bli myyyye større. Nei, ærlig talt. Jeg må bare ut litt.. Om så bare en bitteliten trasketur. Kan ikke sitte inne en hel dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 #639 Del Skrevet 23. april 2006 Kan du sende litt sjokoladekake til meg også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2006 #640 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg vil også gjerne ha sjokkiskake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg