Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer til å tenke masse masse på dere i morgen når dere er til undersøkelse.

tror det går kjempefint denne gangen vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!!

Nå er jeg her for å ønske dere all verdens med lykke til imorgen!

Dette skal gå bra nå! Men skjønner godt at dere har det forferdelig også på samme tid...Jeg hadde nok aldri taklet det så bra..

Men dere er sunne og sterke og denne spiren skal klore seg fast alt det den kan!

LYKKE LYKKE TIL VENNEN!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, vennen! Er sikker paa at det skal gaa bra, jeg. Du faar komme med rapport etterpaa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei epona!

Så utrolig fint at du har blitt gravid!!! Gratulerer!!!!

Et nysgjerrig spørsmål: var ikke dere på andrologisk klinkikk (eller noe sånt)? - og fikk ikke din sambo pergo (mulig jeg husker feil, det er så kenge siden jeg har fulgt med her inne... :sjenert: ) Men til spørsmålet mitt, tror du det er derfor du har blitt gravid nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

I dag har vi sett et bittelite bankende hjerte på ultralyd!!!! :grine2: :grine2:

Det var helt fantastisk! Knøttet er 18 mm stort/lite i dag, og det var dermed 8+4. Men legen var enig med meg at jeg er 8+1 i dag. Han sa det er vanskelig å måle nøyaktig for det er så sammenkrøllet, og i og med at det vokser 1 mm til dagen, så vil 1 mm avvik gi en dag i tillegg (evt mindre). Uansett har det vokst akkurat som det skal, og det er helt perfekt så langt. :grine2: Det hadde hode, kropp, korte små armer og antydning til bein. Og vi så hjertet som slo, og fikk se blodstrømmen i rød og blå fage.

Tårene bare rant, det var helt utrolig å se den lille! :hjerte:

Legen var super. Han sa at alt var som det skulle, og at vi måtte tørre å ha håp, selv om faren ikke er over enda. Man har ingen garantier. Men vi har fått ny time om to uker, og skal få se knøttet på UL igjen da, og han ville ha ny UL i uke 12. :) Helt utrolig god oppfølging, og jeg er så glad!!

Fikk med bilde av vårt lille knøtt, og vi hang det på kjøleskapet. Så vi går her og smiler begge to i dag!

Utrolig stor lettelse å vite at alt så langt er perfekt. Også utrolig lettelse å vite at alt jeg har opplevd så langt i svangerskapet, med svingende kvalme (som har bekymret meg litt) er helt normalt. I og med at alt er flott!

Jeg gleder meg til neste UL!! Det er 6. april! :)

Takk, jenter, for at dere har tenkt på meg/oss! :klem:

Og Tyttis: Hei, kjekt å se deg! Lenge siden sist!! :klem: Ja, sambo fikk Pergotimekur. Han fikk 25 tabletter over totalt 40 dager. Jeg tror det var flere ting som spilte positivt inn på at jeg ble gravid igjen, og så fort. Jeg tror Pergoen har hatt mye å si, for det ble en positiv endring i sædkvaliteten. Og ikke minst det at min kropp var klar i og med at stoffskiftet mitt kom under kontroll og i normale doser. I tillegg hadde kroppen min allerede vært gravid, og det tror jeg kan ha gjort det lettere. Og ikke minst hadde vi begge to vært røykfrie noen måneder da det klaffet igjen. Så sammensatte årsaker tror jeg det var, men at Pergoen spilte positivt inn, det er jeg ikke i tvil om!

Puh! *langt* :ler2:

I kveld skal sambo på byn for å feire innlevering av Stor Oppgave. Og jeg skal se på TV og spsie lakrisbåter, og gråte av lykke hver gang jeg kommer på at jeg faktisk har en bittebitteliten babyspire inni meg!!! :grine2:

God fredag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2:

Det å se et lite hjerte slå er jo bare en ubeskrivelig fantastisk følelse, særlig etter det vi har vært gjennom. Jeg kjenner så utrolig godt til den følelsen du sitter med nå! :hoppe:

Tenkt at vi begge skal få oppleve å bli mammaer i 2006!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Så bra at alt var som det skulle på UL! :grine2: Og at dere får så god oppfølging!

Hvis du vil være med på Idol-chat, logg deg på MSN når Idol skal begynne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så utrolig bra Epona! Ha en strålende fantastisk helg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner dere den gleden der. altså! Og så bra at dere får masse UL slik at dere slipper og gå å gruble og tenke så lenge etter det dere var gjennom forrige gang!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...