Skytte Skrevet 21. mars 2006 #421 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 #422 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei vennen Håper du føler deg litt bedre! Tenker masse på deg. Stor trøsteklem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. mars 2006 #423 Del Skrevet 21. mars 2006 Håper det blir en hakket bedre dag i dag, for sulten-uten-matlyst-dagen virket VELDIG kjip! Jeg tror også det er et tips å spise når du trenger det, og prøve å finne ting du har lyst på. Hva med smoothies? Hvis epler hjelper? Moste epler og yoghurt, og kanskje litt banan oppi? Jeg syntes rugsprø med gulost var topp en stund, når jeg ikke hadde altfor mye matlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. mars 2006 #424 Del Skrevet 21. mars 2006 Takk for masse koselige innlegg, supergirls'er, og takk for at dere tenker på meg! Hadde en ganske bra dag i går, og en veldig bra dag så langt i dag. Matlysten er tilbake heldigvis. Og sulten er her, så jeg spiser hele tiden. Og kvalmen er her også, men jeg holder den i sjakk med å spise, så det går veldig fint. Da er den borte. Men blir jeg sulten, så kommer den. Har gått tur i dag, det var deilig. Hadde med meg kjeks i en pose og spiste jevnt og trutt. Var klink is store deler av den ruten jeg hadde valgt meg, så det var litt skummelt å gå, men jeg holdt meg på beina. Har veldig verk i lyskene i dag, og over symfysen.. Begynte i går. Har tenkt det er ligamensmerter, men det kjennes ikke sånn ut i følge bøkene mine.. Så fant jeg ut det kanskje var etter syklingen på lørdag. Var nemlig og syklet på treningssykkel mens sambo trente. Men det var ikke lenge og overhodet ikke hardt, for det luktet så jævlig i treningsrommet at vi måtte gå. Ble jo bare dårlig av å være i den lukten, jeg.. Så da har jeg bladd mer i svangerskapsbøkene og lest beskrivelser av bekkensmerter og bekkenløsning. Og tenkte "f*en heller" og bestemte meg for at nå må jeg skjerpe meg og gå tur for å forebygge sånntno.. Men jeg er ikke i stand til å trimme hver dag heller.. Noen dager er jeg jo bare opptatt med å spise og å være kvalm... Har snakket med gyn.pol i dag, og fått time tidlig fredag morgen. Blir spennende.... Nervøs og spent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. mars 2006 #425 Del Skrevet 21. mars 2006 Veide forresten 63,4 kg i morges. Veide 58-59 kg før positiv test... Det trengs jo bare noen kilo på meg, og med stabilisert stoffskifte så legger jeg heldigvis på meg litt igjen. Men hallo, for et tempo da.. Og buksene strammer og det er bare to som passer nå... Og toppene mine gir glipe over magen, så jeg har søren ikke klær som funker lenger! Jojo, gensre og sånn gjør fortsatt sin misjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mars 2006 #426 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mars 2006 #427 Del Skrevet 22. mars 2006 Takk for klem, Pi@! Gleder meg til cafe i dag!!! I natt måtte jeg stå opp og kaste opp.. Veldig festlig.. Våknet av at sambo la seg, og kjente jeg var småuggen og tissetrengt. Gikk i halvsvime på do, og la meg igjen. Men uggenheten bare økte og økte, og jeg prøvde å spise litt kjeks for å se om det hjalp. Men neida, det ble så sterkt at jeg bare måtte gi etter og løpe ut.. Blir helt hysterisk av sånnt, men kvalmen roet seg etterpå og jeg kunne legge meg igjen. Men var ihjelsulten og helt tom i magen. Hadde IKKE lyst på mer mariekjeks for å si det sånn.. Så snille kjæresten min stod opp og kom med fat med druer og oppskjært appelsin. Så fikk jeg spist litt og kunne sove igjen. I dag skal jeg spise MYE til kveldsmat så ikke det der skjer igjen.... Fysjomfy.. Spiser jevnt og trutt nå... Det ligger og murrer.. Vi har snakket mye om UL'en vi skal på. Sambo og har blandete følelser, gruer seg til hva vi får se. Vi kommer til å holde pusten begge to til vi får se at det er liv.. Det er ingen åpenbar grunn til at det ikke skal være det, men vi er begge skrekkslagne og skremt etter det som skjedde i høst da vi mistet vår lille spire. Håper alt er i orden denne gangen. Bare to dager igjen så vet vi det... Men vi har også snakket om at ting kan gå galt etter det også.. Man har jo ingen garanti. Men sjansen for å få barn til høsten er ganske så mye større nå enn om jeg ikke hadde vært gravid i det hele tatt, som legen min sa! Vi får prøve å håpe på det beste! Litt tør vi å tenke fremover også, for vi har planlagt hvem som skal være faddere og sånn.. Og hvor barnesengen skal stå og hvordan den skal se ut.. Men det føles helt totalt uvirkelig å snakke om det. Skal vi virkelig bli foreldre..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 #428 Del Skrevet 22. mars 2006 Huff, ille med den kalmen da! Men snille sambo som skjærte opp frukt til deg.. Håper dagen blir bedre en natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 22. mars 2006 #429 Del Skrevet 22. mars 2006 Du får prøve å trøste deg med at det sikkert blir et flott resultat av denne kvalmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mars 2006 #430 Del Skrevet 22. mars 2006 Det var veldig hyggelig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mars 2006 #431 Del Skrevet 22. mars 2006 :grine2: Ja tenker som deg noen ganger! Skal vi virkelig bli foreldre?! Men det skal vi,Epona!! Både du og jeg!! Men du,det kan være bekkenplager du begynner å kjenne.Men du må ikke tenke på at du da må gå tur hver dag,for kommer de så kommer de.Jeg går tur de dagene jeg kjenner at det kan gå bra,men bare sånne små "pingleturer"... Men det er ikke hver dag nei... Håper at dette bare er noe forbigående du kjenner og at du ikke blir plaget mer! Så må dere ha all verdens lykke til på UL og håper formen din blir bare bedre fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 22. mars 2006 #432 Del Skrevet 22. mars 2006 hei på deg Huff så kjedelig med kvalmen. Håper det bedrer seg etterhvert, for det er jo så utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden Spennende med UL på fredag da.. Jeg er helt sikker på at alt står bra til med den lille, og om noen måneder så har du en liten velskapt baby i armene dine Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. mars 2006 #433 Del Skrevet 22. mars 2006 Litt tør vi å tenke fremover også, for vi har planlagt hvem som skal være faddere og sånn.. Og hvor barnesengen skal stå og hvordan den skal se ut.. Men det føles helt totalt uvirkelig å snakke om det. Skal vi virkelig bli foreldre..? ← :grine2: Ja tenk det skal dere!! Håper formen er overkommelig i dag, og at kvelden blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. mars 2006 #434 Del Skrevet 22. mars 2006 Bare innom med en stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2006 #435 Del Skrevet 22. mars 2006 Håper kvalmen gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. mars 2006 #436 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei vennen! Forstår godt at det kan være vanskelig å tro at det virkelig er liv der inne, spesielt siden du mistet sist. Det blir nok mye bedre etter UL. Helt utrolig å se et bankende hjerte på en liten "klump" Men i begge svangerskapene mine ble det ikke helt virkelig før jeg kunne kjenne sparkingen. Håper du slipper å plages med kvalmen så lenge! Er det ikke bedre med salte kjeks enn Marie kjeks? Jeg hadde aldri klart å få i meg søt kjeks i den perioden Håper du får ei fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 23. mars 2006 #437 Del Skrevet 23. mars 2006 God morgen vennen Håper kvalmen er bedre i dag og at du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mars 2006 #438 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. mars 2006 #439 Del Skrevet 23. mars 2006 Iss: Takk for hilsen! Gårsdagen var heldigvis bedre ja.. Poca: Takk vennen! Det er akkurat det jeg prøver å trøste meg med.. Kvalmen er der fordi jeg er gravid, og kvalmen er et godt tegn Pi@: Ja det var det! Jeg koste meg i hvertfall! Håper vi får til en tur før du drar igjen! Skytte: Takk, du er bare helskjønn! Tror det jeg kjente de dagene egentlig var etter syklingen, har jo ikke gjort syklebevegelser på flere mnd.. Og nå har det roet seg. MEN i går kveld kjente jeg de berømmelige ligamensmertene! Stikk i lyskene på en måte! Og jeg føler at livmoren er større enn den vanligvis er, det føles liksom litt trangt nedi der på en ubeskrivelig merkelig måte. Så min store skrekk på UL'en i morgen er å få høre ordene på nytt: "Livmoren din erikk stor nok til å skulle være så langt på vei". Kommer aldri til å glemme det. Det var helt grusomt, har ikke ord som dekker det. Når gynekologen kjente på livmoren og sa det hadde jeg ikke behov for ultralyden, for jeg skjlnte jo at alt håp var ute. Og jeg orker ikke tanken på å oppleve det en gang til.. Det er derfor jeg gruer meg sånn til UL'en, og sambo og. Men får satse på at det blir som du sier Anne Beth, at alt er bra! Takk for hilsen Pondusa: Du er så skråsikker, det er litt rørende! Takk for at du har så stort håp! Det kjennes godt å få oppmuntring fra deg, og fra alle dere andre som legger igejn spor! Takk, CApri! til bake! Mrs.P: Takk! Men jeg håper den blir en stund til.. Har angst for kvalme, og samtidig angst for brå avslutning av kvalmen.. Ikke lett! Murmel: Takk vennen! Håper Brum hadde gøyal bursdag i går, han skjønte vel ingenting! Tenk, første bursdag! Gleder meg til jeg kan kjenne spark for første gang, det kommer til å bli betryggende. Vanskelig å ikke vite noenting, og ikke ha kontroll på noenting liksom.. Salte kjeks smaker så sterkt.. Mariekjeks (spiser noen som ikke er så søte) funker fint, men ikke lyst på lenger nå.. Har oppdaget Dundersalt!! DET funker fint som kvalmestiller mot lett kvalme! Det hjalp meg veldig i går! Ble ganske dårlig utover ettermiddagen i går. ti AnneBeth og Pondusa. Formen er ikke så verst så langt - bank i bordet. Nå må jeg overlate maskinen til min oppgaveskrivende sambo. Prækas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. mars 2006 #440 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Epona. Kjedelig med den kvalmen, altså! Godt at sambo er omsorgsfull! Ønsker dere MASSE lykke til i morgen, krysser alt jeg har for at alt er i orden denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg