Siam Skrevet 6. november 2006 #2301 Del Skrevet 6. november 2006 Å, så spennende! Endelig er det noe på gang. Pass på å spise og hvile masse, kanskje ta deg et varmt bad om du har badekar? Lykke til, håper du får en kjempfin fødselsopplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. november 2006 #2302 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennande! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 6. november 2006 #2303 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke til! Og bruk tida fram mot du får skikkelig vonde rier til å slappe av mest mulig. Lurt å spare på kreftene! Eg var så redd for at riene skulle stoppe opp, så eg gjekk og trava på stovegolvet i timesvis. Angra skikkelig på at eg ikkje heller benytta tida til å slappe av. I morgon på denne tida har du heilt sikkert ein liten baby utanfor magen og har allerede gløymt kor drittlei du var av å vere gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. november 2006 #2304 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg følger jo med, i kulissene...litt hver dag Det har vært veldig spennende, og jeg har blitt veldig utålmodig både på mine(!) og dine vegne. Lengter etter å virkelig vente på at det kan skje når som helst, selv om det høres utrolig slitsomt ut å gå over tiden med plager Jeg håper virkelig at det skjer mer og mer nå! Og så er det virkelig på tide å si LYKKE TIL med fødsel!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. november 2006 #2305 Del Skrevet 6. november 2006 Takk for gode råd og ønsker! Går ganske så rolig for seg, har sovet noen timer periodevis. Riene er varierende både i lengde og hyppighet. Men de er der. Våkner av dem noen ganger, men har også sovet en time uten å merke noe. Men i våken tilstand kan de komme hvert tiende minutt.. Underlige greier. Men det har nå pågått siden tidlig i morges, og jeg regner da med at det fortsetter Og babyen styrer på inni magen, men er litt av og på h*n også. Tror h*n og sparer på kreftene innimellom. Dårlig matlyst, det er litt kjipt... Ingenting smaker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. november 2006 #2306 Del Skrevet 6. november 2006 Endelig vennen min, endelig! Tenk nå er det ikke lenge før vidunderet ligger og titter opp på mammaen og pappaen sin Ååååå som jeg kommer til å gå og tenke på deg nå. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. november 2006 #2307 Del Skrevet 6. november 2006 Det her er så spennende. Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. november 2006 #2308 Del Skrevet 6. november 2006 Hva er det jeg leser! Masse lykke til! Er nok en fullmåne som påvirket deg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. november 2006 #2309 Del Skrevet 6. november 2006 Følger med, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. november 2006 #2310 Del Skrevet 6. november 2006 Spennende! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. november 2006 #2311 Del Skrevet 6. november 2006 Klarer nesten ikke å vente..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. november 2006 #2312 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 6. november 2006 #2313 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. november 2006 #2314 Del Skrevet 6. november 2006 De varer 30-50 sek. De kommer tettere, mellom 5-10 min. De er mye sterkere og mye vondere, kjenner dem godt i korsrygg, "mensområdet" (der jeg pleier å kjenne menssmerter) og nedover lårene. Au.. Sambo har plugget i motorvarmeren på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. november 2006 #2315 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. november 2006 #2316 Del Skrevet 6. november 2006 Dette er kjempe spennede vennen min I løpet av natta så er jeg sikker på at du er blitt mamma gleder meg til å oppdatere her inne, og jeg kommer garantert til å være våken i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2317 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. november 2006 #2318 Del Skrevet 6. november 2006 SÅ SPENNENDE EPONA!!!!! Nå begynner ting virkelig å skje her!! Håper jeg klarer å holde meg våken en stund utover kvelden så jeg får oppdatere meg.... LYKKE TIL VENNEN!!!! Tenker masse på deg nå!! Tenk, ganske så snart...om få TIMER er du endelig MAMMA!!! Fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. november 2006 #2319 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke, lykke til Epona-mor Tenker masse på deg, vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. november 2006 #2320 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke til vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg