Charmina Skrevet 5. november 2006 #2281 Del Skrevet 5. november 2006 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. november 2006 #2282 Del Skrevet 5. november 2006 Vet hvordan du har det! Det er PYTON! VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB!!!! Hold ut! Du er tapper, modig, tøff osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. november 2006 #2283 Del Skrevet 5. november 2006 Nå er det fullmåne og alt... Mange babyer som fødes ved fullmåne! Kom nå da Eponababy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2006 #2284 Del Skrevet 5. november 2006 Innom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. november 2006 #2285 Del Skrevet 5. november 2006 innom med en godnatt klem til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. november 2006 #2286 Del Skrevet 6. november 2006 Nå er det noe i gjære! Om ikke det skjer så mye i dag så er det i hvertfall så smått begynt!!! Det kommer slim med blod i!! Og mensmurring! Og vonde sammentrekninger! Våknet litt før seks i dag, og hadde skikkelig mageknip, og da mener jeg skikkelig. Husker jeg har våknet noen ganger i natt av det samme, omtrent våknet av at jeg sa au, men har sovnet igjen for jeg har vært så trøtt. Men da jeg virkelig våknet i dag, stod jeg opp og fant meg litt frukt og litt drikke, for mat pleier å få systemet litt i gang. Og det hjalp også i dag (beklager detaljene...). Men vondtene gav seg ikke, det var en salig blanding av mageknip og type menssmerter. og da jeg la meg på sofaen kom det etter en stund et kraftig tak i både korsrygg og "mensområdet". Gikk på do igjen, men uten å få noe til. Men på do oppdaget jeg også slim med litt blod i da jeg tørket meg! Gikk inn til sambo, som snart skulle stå opp, og fortalte at ting er i gjære, og lå der en stund. Og hadde flere sammentrekninger med skikkelig tak både forran og bak, og som gjorde livmoren steinhard. Da skjønte jeg at dette er ikke bare mageknip nei! (Men jeg har det også, selv om det letter for hvert "luftutslipp" - beklager igjen detaljene...) Det har kommet noen flere sammentrekninger, men de er helt uregelmessige. Men de varer 20-30 sek sånn ca, og ingenting fjerner dem før de er ferdige. Så nå tror jeg at babyen har funnet ut at h*n er klar for verden!!! Er alene hjemme nå, vi var enige om at sambo kunne dra på skolen, men han har mobilen foran seg hele tiden, og kommer hjem så snart jeg vil. Jeg tenkte å prøve å hvile meg litt, men nå er jeg litt giret også... Men det er sikkert lurt å spare på kreftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2287 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke til! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. november 2006 #2288 Del Skrevet 6. november 2006 Oi! Det skjer virkelig noe! :hoppe: Så spennende! Håper det ikke tar lange tida før Eponababyen er ute nå da! Er nok fullmånen som påvirker deg, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. november 2006 #2289 Del Skrevet 6. november 2006 Heia heia! Lykke til med foedselen, Epona!! Masse 'er fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. november 2006 #2290 Del Skrevet 6. november 2006 Dette var kjempegode nyheter! Masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. november 2006 #2291 Del Skrevet 6. november 2006 Ååååå Ble helt hyper jeg nå Dette er jo utrolig spennende! Snart kommer det en liten eller til dere Lykke lykke til med forestående fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. november 2006 #2292 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennende! :grine2: :hoppe: Masse masse MASSE lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. november 2006 #2293 Del Skrevet 6. november 2006 Endelig skjer det! Spennede... Lykke til Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. november 2006 #2294 Del Skrevet 6. november 2006 Har hvilt litt, nå må jeg ha litt mat. Har ikke fått spist frokost på ordentlig vis enda, så jeg er en smule sulten. Har (modnings?)rier som kommer ca hvert tiende-femtende minutt, varer ca 30 sek hver gang. Og det er kommet mer slim Og akkurat nå i dette øyeblikk fikk jeg migreneaura... *spise i en fei og legge meg igjen ja...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #2295 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. november 2006 #2296 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennende Epona . Nå skjer det . Ønsker deg masse lykke til og sender over litt overskuddsenergi som jeg har fått i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2006 #2297 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennende! Masse lykke til med fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 6. november 2006 #2298 Del Skrevet 6. november 2006 Såå spennende. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. november 2006 #2299 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennende..Lykke til. Min fødsel startet omtrent sånn, litt forsiktig på morgenen for å bli vondere og vondere og med usammenhengende rier....og på natta pang gikk vannet og 4 timer etter var Lukas født, 9 dager over. Og de dagene er helt glemt når det er igang, det lover jeg deg! -ååå gled deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. november 2006 #2300 Del Skrevet 6. november 2006 Så spennende og bra at ting er i gang! Masse lykke til, snuppa! Tenk; snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg