Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #2201 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror Charmina er den mest utålmodige ← Ja jeg er bare sååååå spent jeg! Jeg lever meg liksom helt inni dette her og er bare så spent på om det kommer en liten eller en liten Kanskje fordi jeg er helt ferdig med disse tingene selv og nå bare kan kose meg med alle dere andre som får småtroll????? Status klokken 23.14 er iallefall at det ikke er kommet noen meldinger om fødsel her inne ennå. Da tror jeg at jeg legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2006 #2202 Del Skrevet 31. oktober 2006 Innom og sjekkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2006 #2203 Del Skrevet 1. november 2006 Klokka er snart 07.30 og jeg må løøøøøøpe på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. november 2006 #2204 Del Skrevet 1. november 2006 Nå har jeg ikke vært her på et par dager, så jeg var skikkelig spent på om noe hadde skjedd. Det ser ikke sånn ut, men nå er vi over i november og snøen har kommet. Håper du får en fin og spennende dag... Og så håper jeg snøen holder seg, for jeg vil på ski til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. november 2006 #2205 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. november 2006 #2206 Del Skrevet 1. november 2006 Innom å sjekker. Må pile på jobb nå,men sjekker innom så fort jeg kommer hjem igjen,hehe! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2006 #2207 Del Skrevet 1. november 2006 Håper det blir action hos deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2006 #2208 Del Skrevet 1. november 2006 Tilbake fra jobb og piler inn for å sjekke om det har skjedd noe nytt siden jeg var her i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. november 2006 #2209 Del Skrevet 1. november 2006 Du....nå har det snødd centimeter på centimeter her!!! Det ligger snart 10-15 cm ute...så nå MÅÅÅÅ du bare føde altså!! Innom og sjekker status som du forstår!! Dette er ulidelig spennende..og ingen livstegn fra deg i dag...mon tro hva det skyldes? ER SÅ SPENT!!!!!! God Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. november 2006 #2210 Del Skrevet 1. november 2006 Godt å se at Charmina er den "verste"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. november 2006 #2211 Del Skrevet 1. november 2006 Håper du kan sympatisere med Furstina i dag, der har jo vannet gått. Håper det drar igang snart vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. november 2006 #2212 Del Skrevet 1. november 2006 Innom igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. november 2006 #2213 Del Skrevet 1. november 2006 Har vært litt opptatt i dag, men ikke med fødselesting desverre.. Med kjedelige uhell på glattisen, derimot... Vi dultet borti en annen bil og laget ripe i lakken på den, arg.. Klink is her i dag, grusomme føreforhold. Shit happens... Nok om det... Var på en liten handlerunde først, og på kafe etterpå. Har vært på kafe med to jeg kjenner med hver sin baby på 2 mnd, en gutt og en jente. Ble jo ikke mindre fødelysten av de to småttisene der da! De er så skjønne begge to, og hun jenten var så lett å få til å smile! Veldig koselig med kafetreff, kjekt å komme ut litt og skravle. Neste gang blir det en baby til med på kafe, nemlig min! For Knøttet har det visst fint inni magen, enda h*n. Vet ikke om jeg skal le eller grine! Men h*n er vel bare ikke klar enda. Og jeg blir sprø av folk som maser, synes ikke det er noe kjekt.. Skjønner de ikke at de får beskjed når babyen er født? Er jo egentlig bare koselig at folk bryr seg og venter i spenneing sammen med oss, men av og til føles det som det er min skyld at babyen ikke er født enda.. Ingen som hinter til det, men jeg tenker litt sånn selv.. Helt tullete, vet det. Vet jeg ikke kan bli sur eller sint på "masefolkene", men noen dager er ganske tunge og da er det faktisk ikke gøy å våkne til drøssevis av skjer-det-noe-sms'er, uansett hvor godt ment de er... Men i dag har humøret vært bra, og jeg har ikke vært så verst energimessig heller. Hatt en del nedpress når jeg har vært ute, og hatt litt mer kynnere i dag enn jeg pleier, men ellers er alt som normalt. Begynner å lure på om jeg noensinne kommer til å føde.. Men jeg har konkludert med at nå er det sånn som på "Deal or no deal" før de har funnet tre millionerskofferten - sjansene for fødsel øker drastisk for hver dag som går. Det blir jo en fødsel utav dette før elller siden. I morgen er jeg en uke over termin, så da er det bare en uke igjen til jeg eventuelt må settes igang. Men jeg håper jeg slipper igangsetting, vil helst at dette skal skje av seg selv. Men uansett er det maks 8 dager igjen nå. Nå er jeg trøtt etter en lang dag uten sovepause, så nå skal jeg ta kvelden snart. Skal spise litt kvelds, og gå rett og legge meg. Og så er jeg en dag nærmere å få hilse på babyen vår Nå er til og med sambo skikkelig utålmodig, og det sier litt! Han var så opptatt av at babyen skulle være lengst mulig i magen, men nå vil han også ha h*n ut! Snart skal vi begynne på Prosjekt Forsøk På Start Av Fødselen Med Sex Klem fra en temmelig lei og veldig fødeklar Epona, 41+1, T+6... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2006 #2214 Del Skrevet 1. november 2006 Godt å se at Charmina er den "verste"... ← Huff ja det er litt av en bør å bære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. november 2006 #2215 Del Skrevet 1. november 2006 Må bare si at jeg skjønner deg SÅÅÅÅ godt ang masefolk! Jeg ble helt sprø av at folk jeg nesten aldri snakket med plutselig var så hippen på kontakt og mormor ringte hver dag;"kan du si meg haaaar du ikke fått enda?!?" NEI FOR DA HADDE DU FÅTT BESKJED LIKSOM!!! Du må bare si fra,det gjorde jeg,samt at jeg ikke orket å ta tlf eller svare på sms...da tok de hintet ei stund! Hold ut og hanky panky så det rister så skal du se h*n kommer seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2006 #2216 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønner veldig godt at du er lei masing nå! Humøret er ikke alltid på topp når man går høygravid på overtid, det vet jeg alt om! Knøttet kommer nok snart skal du se! H*n tester bare ut tålmodigheten til mor og far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #2217 Del Skrevet 1. november 2006 Kjipt å måtte gå på overtid! Håper den lille kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. november 2006 #2218 Del Skrevet 2. november 2006 God morgen vennen Isj, så kjedelig med de bilgreiene da, håper det ikke ble mye skade. Her er det også rimelig glatt om dagen, så har sett en del biler stå "pent parkert" i grøftene rundt omkring ja.. Håper du får en koselig dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. november 2006 #2219 Del Skrevet 2. november 2006 Takk for hilsener jenter Godt å ha dere! Føler meg litt dum som sutrer.. Går jo og venter på noe helt fantastisk, men det er bare det at jeg helt siden uke 37 har vært innstilt på at fødselen kan starte når som helst, og det er godt og vel fire hele uker det, med "skjer det noe i natt tro". Og det tærer på tålmodigheten... Og like lenge har folk spurt om noe er på gang... Det ble ikke særlig bedre da mamma ringte i går kveld for å lufte når de kunne komme. Vi var jo enige om at de skulle komme når jeg og babyen er hjemme fra sykehuset, kanskje en dag etter det. Jeg skjønner at de må planlegge bittelitt, for de må jo ordne seg fri fra jobb, men å ringe og foreslå neste torsdag??!! Neste torsdag, den 9. november, er en sånn hellig dag for meg nærmest.. Det er dagen jeg ser fram til for jeg vet at lenger enn det skal jeg ikke gå gravid. Så jeg kjente jeg ble helt satt ut i telefonen, og begynte nesten å grine.. Jeg sa at jeg helst ville føde før de kom, og at fra fødselen tar det sikekrt en fem dagers tid før de kan komme på besøk. Humøret mitt sank, og jeg ble omtrent sint på mamma, og fikk "kjeft" av sambo etterpå for at jeg sutret sånn til moren min.. Men i går hadde jeg en lang dag, dette var like før jeg skulle legge meg, jeg hadde egentlig hatt en fin dag, men all spenningen min ble utløst på en gang da mamma skulle spørre om dette.. Hun trøstet meg med at det var helt normalt å være utålmodig, og at hun gikk 14 dager over tiden med min bror. Men som sagt - jeg har vel egentlig ikke grunn til å klage.. Jeg er bare så sliten, og har så vondt i ryggen, i hendene (de blir verre og verre), jeg har nesten daglig migreneaura, jeg er stiv i skuldre og nakke, jeg sover ikke så godt, jeg ligger vondt, sitter vondt, det knaker og knirker i korsrygg og bekken, jeg sliter med å komme meg opp av sengen og inn og ut av bil og andre lave ting, tarmsystemet mitt samarbeider ikke helt :rodem:, jeg får hver dag flere plutselige veldig svimmelhetsanfall, jeg får plutselige brekninger... Jeg er sliten og lei.. Og det eneste svaret noen kan gi meg er "så så, det skjer snart" - og det er det eneste rette svaret også.. For ingen vet.. Men jeg har verdens beste baby i magen, som jeg gleder meg så voldsomt til å få ut og hilse på! Er det egentlig RART at jeg er utålmodig? Whoa! Godt å skrive av seg litt, gitt! T+7... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. november 2006 #2220 Del Skrevet 2. november 2006 Huff da. Skjønner godt mange av følelsene dine. men synes du klarer å ha litt fokus på det positive også jeg da! Men er ikke menstermin din egentlig i mårra? Kanskje h*n venter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg