Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

:vinke:

Åh det høres herlig ut ja litt slitsomt men om litt ser du på den tiden og skulle ønske du kunne huske mer av den, selv om den bare går til pupping, raping og skifting.

Som mange andre skrive, KOS deg masse nå, den tiden kommer ikke tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for mange nyyydelige bilder av den skjønne lille prinsen din :) Og han har et nyydelig navn :hjerter:

Om bare noen få timer så har du vært mamma i en uke og den lille prinsen din er 1 uke gammel :legrine: På denne tida for nøyaktig en uke siden holdt du på med din hardeste og sikkert mest fantastiske jobbøkt noen sinne, og dere fikk verdens mest fantastiske gave ut av det :legrine:

Kos deg og nyyyyt dagene, Epona vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange nyyydelige bilder av den skjønne lille prinsen din :) Og han har et nyydelig navn :hjerter:

åh gurimalla nå blei jeg nysgjerrig :ler:

Godt å høre at du lar andre gjøre jobben og du er kose/puppestasjon. Det holder lenge det for en nybakt mamma. Koselig å høre fra deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er en meget tålmodig og lite nysgjerrig gjeng :ler::ler:

Jeg drømte at jeg fikk en sønn inatt jeg også (en meget merkelig drøm egentlig), han hadde nesten svarte øyne og skulle hete Isajah. Så når jeg våknet var jeg plutselig veldig babysjuk :ler: Så jeg håper du kan tilfredstille babysjuken min litt med et bilde og et navn :sjenert: Dersom du vil da selvfølgelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*venter ogsaa spent paa bilde, men skal proeve aa vaere taalmodig og ikke mase altfor mye* :sjenert:

Haaper alt staar bra til og at dere faar en fin helg sammen alle tre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...