Gjest Epona Skrevet 29. oktober 2006 #2141 Del Skrevet 29. oktober 2006 Må innom og sjekke om jeg har født enda! Og er man borte, så går ryktene! Takk, Shatika, for at du roet ned her! Vi var på dagstur til Sverige i går, på skikkelig harryshopping. Kom hjem med alt fra dopapir til badekar til babyen. Og fikk med gratis startpakke fra Babyproffsen. Veldig greit det! Den inneholdt omtrent det samme som den fra apoteket her. Men alt som er gratis er gøy, hihi! Var en lang dag, med mye bilsitting og myyyyye tråkking, og jeg ble sinnsykt sliten av det.. Kom hjem i titiden på kvelden, og det var faktisk vansklig å roe ned. La meg i ellve-halvtolvtiden, sov til sambo la seg et par timer senere. Og så var jeg lys våken til nærmere halv seks... Så i dag skal jeg ikke gjøre NOENTING.. Skal sove litt, er planen. Skal ut en liten tur, skriver med senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #2142 Del Skrevet 29. oktober 2006 Shopping i Sverige ja skal si du er sprek ennå du er på overtid. Men deilig når man kan det da. Naboen er 1 uke over tiden nå, og gjett om hun er lei.Skal bare se at du får før henne Ha en fin søndag vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2006 #2143 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sender over noen fødevibber: ((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 29. oktober 2006 #2144 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2006 #2145 Del Skrevet 29. oktober 2006 Innom for å sjekke ståa!! Ser at du fortsatt er hjemme...så da tusler jeg ut igjen for å sløve videre!!! Tusen takk for kjempekoselig prat på msn her om dagen forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #2146 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå tror jeg naboen har dratt på klinikken Bilen har vært vekke leeeeenge nå Men det kan jo være de bare er på tur også da Og du er vel hjemme ennå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. oktober 2006 #2147 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heeeia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 29. oktober 2006 #2148 Del Skrevet 29. oktober 2006 Måtte le litt av den drømmen din , selv om den jo ikke var så koselig. Husker jeg hadde mareritt før bryllupet vårt (for noen år siden) om at ingenting var i orden, alle var på feil sted, at jeg ikke rakk det osv. Er nok underbevisstheten som jobber med litt stress! Lykke til! Maks en elleve dager før de evt setter igang fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. oktober 2006 #2149 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. oktober 2006 #2150 Del Skrevet 29. oktober 2006 Takk for koselig msn prat i dag, det hjalp veldig masse, du klarte klarne tankene mine du, takk vennen ------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg vil nesten tippe at du kommer til å føde mellom 1. og 3.november jeg, har veldig tro på den første temindatoen du hadde jeg Spennende er det uansett ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. oktober 2006 #2151 Del Skrevet 29. oktober 2006 Charmina, La Traviata, Bethina, Madden, Charmina igjen, Mrs.P, Cymbidium, Pi@ og Shatika: Takk for hilsener og fødevibber! Fødevibber vil jeg gjerne ha flere av.. Det trengs visst.. Jeg er nok hjemme ja.. Har slappet av i dag, sovet litt. Og døset på sofaen med film. Og skravlet på MSN. Er fullstendig utslitt etter i går. alle kynnerne jeg har hatt den siste tiden har roet seg, begynner å lure om det er stille før stormen her. :klø: Knøttet har det fint, hikker og bokser og beveger seg det lille h*n kan. I morgen er det kontroll hos legen igjen. Sist uke håpte jeg jeg skulle slippe det, men nå er det greit. Etter termindatoen så er liksom stresset borte. aner ikke hvorfor. Nå er det de andre som stresser og er utålmodig, mens jeg bare er gravid Jeg er utålmodig etter å møte babyen vår, men er ikke møkklei liksom. Men kroppen er tung, og alt er så tungt, og det er litt slitsomt.. Er satt på overtid fra 9. november, så blir ikke satt i gang før det. Mensterminen min er jo 4. november, så selv om UL-termin var 26. okt så er kanskje ikke Knøttet helt klar enda. H*n må nå komme ut tilslutt. Håper h*n finner veien ut selv, har lite lyst å måtte bli satt i gang. Men som naboen sier - plutselig så starter det. Selv om det nå føles som det aldri kommer til å skje.. Men det gjør det jo, det vet jeg Nyyydelig kaldt klarvær i dag! Nå er det bekmørkt, men dagen har virkelig vært fin. Men jeg har tilbrakt den innendørs, som sagt. Vært en bitteliten tur ute, ellers for det meste under pledd på sofaen og med fyr i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. oktober 2006 #2152 Del Skrevet 29. oktober 2006 Her kommer optimisten!! Jeg hadde siste legetime før termin en fredag kl 13. Kl 12.13 samme formiddag var lillemor født, og jeg lå med pressrier å lurte på om jeg skulle ringe legen å avlyse timen... Akkurat som han ikke skjønte hvorfor jeg ikke kom... (((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #2153 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå tror jeg naboen har dratt på klinikken Bilen har vært vekke leeeeenge nå Men det kan jo være de bare er på tur også da Og du er vel hjemme ennå tenker jeg ← Naboen fikk en nydelig liten gutt i dag. Måtte bare si det! Her bøtter regnet ned nå. Deilig inne vær. Ha en fin kveld vennen - og du vet plutselig før man nesten skjønner noenting så er fødselen igang. Og vet du hva - jeg misunner deg det du skal gjennom. Det er jo bare så vidunderlig å få oppleve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. oktober 2006 #2154 Del Skrevet 29. oktober 2006 Og vet du hva - jeg misunner deg det du skal gjennom. Det er jo bare så vidunderlig å få oppleve det ← Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. oktober 2006 #2155 Del Skrevet 29. oktober 2006 Innom for å sjekke litt og oppdatere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. oktober 2006 #2156 Del Skrevet 29. oktober 2006 Må jo innom og sjekke om det er blitt nokon ny verdsborgar i Epona-heimen enno.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #2157 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. oktober 2006 #2158 Del Skrevet 30. oktober 2006 Pondusa og Charmina: Dere er nå skjønne! Det er sånne ting som virkelig får meg til å glede meg til fødselen, ikke bare se fram til det! Cr@sh: Så kos at travle tobarnsmammaen følger med! Linn3c: Ingen ny verdensborger her enda.. Men jeg tenker du og mannen nyter deres lille nurk!! God morgen jenter! Har egentlig ingenting å skrive om... Ville bare gi et livstegn så jeg ikke plutselig har født igjen Sovet ganske bra i natt, det var godt etter jeg nesten ikke sov i går natt. Men ryggen er vond, og det var egentlig deilig å stå opp. Våknet i 8-tiden og fikk ikke sove mer. Prøvde å bare ligge og hvile, men ble etter hvert småsulten og måtte bare stå opp. Godt å strekke på ryggen også.. Skal til legen på kontroll utpå dagen i dag. Spent på hva blodtrykket er i dag jeg. Var jo ikke kjempehøyt sist, og formen er helt lik som for en uke siden. Lurer på om det kommer snø i dag! Det er minusgrader og skyer, så hvis noe kommer dettende ned fra himmelen så må det være snø! Er klar for litt vinter jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. oktober 2006 #2159 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lykke til hos legen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. oktober 2006 #2160 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lykke til på kontroll idag! Nå er det like før jeg får lyst til å campe her jeg også, for å få høre med en gang noe skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg