Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

((((((((((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))))))

))))))))))))))))))))))fødevibber(((((((((((((((((((((((((

))))))))))))))))))))))fødevibber(((((((((((((((((((((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare flire av handlehistorien din!

Det er akkurat noe sånt jeg kunne finne på å gjøre hvis jeg ble sint og frustrert!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage ny nedtellingsboks i dag, den virket ikke helt som den skulle når man passerte termin nei.. Et år minus en dag til babyen skal komme liksom! :overrasket: Øh, håper ikke det! :hoho:

I dag er humøret bra. :) Bedre enn på lenge! Sambo har siste dag i praksis (for denne gang), det er fint vær med blå himmel med sol og skyer, og jeg har IKKE tenkt å stresse med noe fødegreier i dag. Nå får jeg gå her med denne levende kulen til h*n inni der kommer ut selv. Nå er den "magiske" grensen passert, forbi, og det er en ny dag, ny dato og i dag skal skuldrene senkes. Det har jeg bestemt meg for. :smilorange: I morgen skal vi på dagstur til Sverige er planen, og det gleder jeg meg til. :hoppe:

Drømte i natt at babyen var kommet, men jeg aner ikke hvordan, plutselig lå den bare pent innpakket i noe tøy forran meg. Jeg var i stuen hos mamma og de, og både sambo og foreldrene mine var hos naboen. Jeg sendte melding at jeg kom snart jeg også, måtte bare stelle babyen først. Og siden jeg ikke ante hvordan babyen havnet der, viste jeg ikke om det var gutt eller jente en gang! Etter mye om og men fikk jeg laget til stelleplass (ingenting var klart, jeg var jo ikke hjemme hos meg selv) og kledd av den lille. Det viste seg å være en jente, og hun var itteliten. Da jeg skulle løfte henne dunket jeg borti alt mulig med henne og hun skrek og skrek. Alt var bare fælt, jeg var klumsete og fikk ingenting til.. Prøvde hele tiden mitt beste, men alt gikk liksom galt og jeg var helt håpløs.. Fæl følelse! Heldigvis bare en drøm da! ;) Hatt lignenede drømmer før, og det er vel en slags mental forberedelse tenker jeg! Bearbeide litt skrekk og bekymringer, på en måte.

Nei, en liten runde her nå, og så er det uto g handle. Godt med alt som er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Takk for den koselige PMèn i går - ble jo rørt jeg :legrine::klem:

Akkurat hjemme fra jobb og stuper inn her som vanlig. Og lo godt av den handleepisoden ja :ler: Syns jeg ser deg liksom.

Ha en trivelig fredag da vennen, og kanskje er det denne helgen du blir mamma :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona!

Endelig helg sier nå jeg.... Og snart fødsel for din del håper jeg. Det er godt ikke det er meg som skal føde. Det hadde jeg ikke orket akkurat nå om dagen. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...