Pi@ Skrevet 26. oktober 2006 #2101 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg må nesten få lov til å le litt av handleepisoden , ser det veldig levende for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. oktober 2006 #2102 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenker på deg. Termin i dag. Nærmer seg med stormskritt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. oktober 2006 #2103 Del Skrevet 26. oktober 2006 Innom og sjekker status. Håper du slipper å gå alt for lenge over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. oktober 2006 #2104 Del Skrevet 26. oktober 2006 (((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))))) Brukes når du er klar for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. oktober 2006 #2105 Del Skrevet 26. oktober 2006 ((((((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))fødevibber((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))fødevibber((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #2106 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jippi, vi har fått snø. Du har kanskje fått en liten baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. oktober 2006 #2107 Del Skrevet 27. oktober 2006 Måtte bare flire av handlehistorien din! Det er akkurat noe sånt jeg kunne finne på å gjøre hvis jeg ble sint og frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 27. oktober 2006 #2108 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg håper posebæringen var det som skulle til! Det hjalp i alle fall mine rier i gang. *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. oktober 2006 #2109 Del Skrevet 27. oktober 2006 God helg! Håper det blir fødsel for deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. oktober 2006 #2110 Del Skrevet 27. oktober 2006 Måtte lage ny nedtellingsboks i dag, den virket ikke helt som den skulle når man passerte termin nei.. Et år minus en dag til babyen skal komme liksom! Øh, håper ikke det! I dag er humøret bra. Bedre enn på lenge! Sambo har siste dag i praksis (for denne gang), det er fint vær med blå himmel med sol og skyer, og jeg har IKKE tenkt å stresse med noe fødegreier i dag. Nå får jeg gå her med denne levende kulen til h*n inni der kommer ut selv. Nå er den "magiske" grensen passert, forbi, og det er en ny dag, ny dato og i dag skal skuldrene senkes. Det har jeg bestemt meg for. I morgen skal vi på dagstur til Sverige er planen, og det gleder jeg meg til. Drømte i natt at babyen var kommet, men jeg aner ikke hvordan, plutselig lå den bare pent innpakket i noe tøy forran meg. Jeg var i stuen hos mamma og de, og både sambo og foreldrene mine var hos naboen. Jeg sendte melding at jeg kom snart jeg også, måtte bare stelle babyen først. Og siden jeg ikke ante hvordan babyen havnet der, viste jeg ikke om det var gutt eller jente en gang! Etter mye om og men fikk jeg laget til stelleplass (ingenting var klart, jeg var jo ikke hjemme hos meg selv) og kledd av den lille. Det viste seg å være en jente, og hun var itteliten. Da jeg skulle løfte henne dunket jeg borti alt mulig med henne og hun skrek og skrek. Alt var bare fælt, jeg var klumsete og fikk ingenting til.. Prøvde hele tiden mitt beste, men alt gikk liksom galt og jeg var helt håpløs.. Fæl følelse! Heldigvis bare en drøm da! Hatt lignenede drømmer før, og det er vel en slags mental forberedelse tenker jeg! Bearbeide litt skrekk og bekymringer, på en måte. Nei, en liten runde her nå, og så er det uto g handle. Godt med alt som er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 27. oktober 2006 #2111 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Håper du får det lille mirakelet ditt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2006 #2112 Del Skrevet 27. oktober 2006 Håper du får en fin og rolig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #2113 Del Skrevet 27. oktober 2006 innom og ser til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 #2114 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror det er fryktelig vanlig med rare drømmer så nærme termin. Håper du får en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. oktober 2006 #2115 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei vennen! Takk for den koselige PMèn i går - ble jo rørt jeg Akkurat hjemme fra jobb og stuper inn her som vanlig. Og lo godt av den handleepisoden ja Syns jeg ser deg liksom. Ha en trivelig fredag da vennen, og kanskje er det denne helgen du blir mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2116 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Epona! Endelig helg sier nå jeg.... Og snart fødsel for din del håper jeg. Det er godt ikke det er meg som skal føde. Det hadde jeg ikke orket akkurat nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. oktober 2006 #2117 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ønsker deg en fin helg... og kanskje litt actionfylt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. oktober 2006 #2118 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. oktober 2006 #2119 Del Skrevet 27. oktober 2006 Titt tei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. oktober 2006 #2120 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg