Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og sjekker før jeg går på jobb.

Og kanskje når jeg kommer tilbake så er det skjedd noe :Hehe:

Uansett må du ha en strååååålende dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og snoker litt jeg.. Håper det blir noe ut av disse vondtene dine i dag! (Og du må bare sende noen over til meg også altså, for jeg er klar for litt smerte nå! :sjarmor: ) Ikke bra med migrene, den bør holde seg laaaangt unna i dag syns jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hoppas att det är på föden du ligger och inte i sängen med migrän!

För du vet väl att man inte kan vara offline i många timmar innan KG-jenterna börjar spekulera.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var nede i går. Nett, telefon, bankterminaler og ALT. Godt jeg ikke gikk glipp av hele fødselen.

Så spennende Epona. Nå skjer det snart :hoppe::legrine:

Skal følge med deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får meg i hvertfall til å le! :ler: Dere er skjønne!

Akkurat nå er jeg mest giret på vegne av Linn3c for det virker som det er ting på gang hos henne!!! Men jeg skal prøve å gi en oppdatering fra mitt (ikke så veldig spennende liv) siden sist...

Gårsdagen var en skuffende stille dag.. Hadde kynnere, var fryktelig trøtt og sliten etter migrenen, og fikk lite gjort på ettermiddagen. Veldig få vondter.. Når kvelden kom fikk jeg ganske mange kynnere kombinert med kontinuerlige menssmerter, men det roet seg igjen allerede før jeg la meg.

Ingenting i natt.. Har sovet tungt, bare vært oppe på do et par ganger. Våknet i halv sekstiden, stod opp og spiste frokost med sambo, og la meg igjen etter han var gått. Våknet igjen kl ni, og da fikk jeg menssmerter igjen. Stod opp, dusjet, og har spist - og så ingenting... Bortsett fra migreneaura, som heldigvis ble borte etter en stund. Jeg ORKER ikke nytt anfall i dag...

Et meget detaljert og lite spennende refereat dette her, men det er mest for min egen del, jeg liker å vite dette her til ettertiden ;) Dagene går i surr for meg..

Må si jeg er litt skuffet jeg... :sur: Jeg vil ha flere sånne rier/rielignenede kynnere som i forgårsnatt!! :sur: Men ingen i sikte... Jeg vil føde!!! Men, det nærmer seg i hvertfall. Kroppen driver i hvertfall og forbereder seg. Sånn litt av og til! :ler:

Har tenkt på å gå meg en liten tur nå i formiddag, men er lite lysten på å gå alene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, kjenner meg så godt igjen i tankane dine no, Epona. Eg vil også ha babyen min no!

Kom du deg ut på tur?

Lurer på om eg skal gå ned å henta posten no. Det er ikkje så langt, men akkurat lang nok tur som eg vågar å gå åleine no for tida. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...