Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde nesten det hadde skjedd noe her jeg....

Var kommet på to sider siden jeg var innom igår... :sjenert:

:hoppe: for vonde kynnere! Spennende med dem nå når terminen nærmer seg! :hoppe:

Håper det blir fødsel på deg snart jeg altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

40+0 i dag! :danse:

Spiser frokost nå, og måtte inn her før sambo okkuperer maskinen. ;)

Rett etter jeg skrev her i går ettermiddag spiste vi middag, og slappet av litt på sofaen. Da begynte det igjen, med vonde kynnere. Eller, er litt usikker på om det var kynnere, eller om det i virkeligheten har vært noe annet...

For: Det kjentes ut som relativt kraftige menssmerter + de begynte rolig, tok kraftigere tak og dabbet av igjen + de forsvant ikke når jeg flyttet meg eller reiste meg opp. Varte bare en liten stund maks et halvt minutt, og ikke var de regelmessige og ikke noe system i det, men jeg føler meg mer og mer sikker på at det ikke "bare" var vonde kynnere. Men det roet seg igjen. :sjenert: Men jeg føler det er starten på NOE!!! :hoppe:

Mamma ringte i går kveld, de hadde vært og shoppet noe babysaker for oss og skulle fortelle hva hun hadde fått tak i. Fortalte om de vonde kynnerne mine, og hun mente det nærmet seg! :sjarmor: Gikk og hvilte meg etterpå, og så fikk sambo besøk, og det ble litt TV og diverse. Resten av kvelden var helt vanlig rolig. Gikk vel og la meg rundt midnatt.

Våknet kl 5 av at jeg hadde menssmerte-vondt. Stod opp og gikk på do, og vondten ble verre. La meg igjen og ble liggende lenge og døse, og hadde et par sånne vondter til. Men det hele roet seg, og siden har jeg ikke hatt vondt. Jo, litt knivstikk etter jeg stod opp. Har kynnere, men nå er de ikke vonde. Kanskje må jeg være litt i aktivitet for å "fremprovosere" noe? Har ingen store planer for dagen da, men kanskje jeg omsider skal somle meg til å re opp babysengen..? ;)

Jeg vil ha mer vondt! :sjarmor: Jeg er sååå klar, kom ut nå Knøttet!!!

Takk for hilsener fra den ivrige gjengen forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona her rier, Epona har rier!!!! Dersom det ikke gav seg når du reiste deg, er det ikke kynnere!

:hoppe: for at en liten baby snart vil ut.

Lurt om klarer å være litt i aktivitet ja, bare småsyssel med div småting inne. Det hjelperpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Oi, kanskje begynnende rier! :overrasket:

:hoppe:

Så spennende, nå må det da snart skje noe her!

Hadde håpet du skulle føde før tida, jeg, siden svangerskapet mitt har lignet litt på ditt. (Men på en måte gjør du jo det nå, siden du fikk terminen flyttet i forhold til menstermin. Det gjorde jo egentlig ikke jeg.) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona her rier, Epona har rier!!!! Dersom det ikke gav seg når du reiste deg, er det ikke kynnere!

Uæææ!!! :overrasket: Småskummelt å lese det svart på hvitt!! Jeg håper du har rett, Pondusa!!!!! :legrine:

Men det hjelper lite hvis det er sååå vanvittig mange timers pauser mellom hver "vondtperiode"... Men det tar seg kanskje opp! Ikke vet jeg, jeg har aldri gjort dette før! Nå er det i hvertfall helt stille og rolig, ingenting siden grytidlig i morges som sagt.

(Men dette er spennende!!!)

Får se hva som skjer videre :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 40 uker! Det høres ut som kroppen din forbereder seg maksimalt til fødsel. Håper det betyr at det setter i gang snart, og ikke minst at du er veldig moden og får en relativt rask åpningstid.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok her enda ja.. :sjenert: Ingen fødestue på denne jenten enda nei...

Hatt et heftig migreneanfall i dag. Hatt av og på aura etter anfallet også. Slitsomt.. :sur:

Etter å ha sovet en times tid etter anfallet gikk over, har jeg putlet litt i huset. Har omsider redd opp barnesengen, og nå sitter det en bamse og en liten sjiraff og venter oppi der. :hjerter: Og så har jeg og sambo vært og handlet.

Og Knøttet romsterer i magen. :hjerter: Har visst ingen hast med å komme ut. :ler: Et par vonde kynnere, ellers ingenting... I går tok jo ting seg opp på ettermiddagen, så vi får se hva denne dagen bringer videre. Ingen vits i å stresse i hvertfall. :) Det er jeg ikke i form til nemlig.. Migrenen henger over meg enda, selv om det verste nok er over for idag..

Skjer det noe mer, så skal jeg stikke innom igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...