Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1961 Del Skrevet 21. oktober 2006 Stemmer i med Charmina, håpar du søv søtt lenge i dag! Må spara krefter no, veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. oktober 2006 #1962 Del Skrevet 21. oktober 2006 Capri: Riktig god helg tilbake! Charmina: Både jordmor og lege vet om episodene mine, og de sier at det er en del som beskriver det under graviditet. Migrenen min er en ting, men disse andre episodene er visst heller ikke uvanlig. Skyldes ødemer/avklemming av nerver og slikt. Selv om det er relativt vanlig, så liker ikke jeg det.. Skal på kontroll hos legen på mandag, og da skal jeg fortelle om det som skjedde i går. Linn3c: I lige så!! Kanskje blir det baby på deg i helgen??? Pi@: Furstina: Ja det nærmer seg nå!! Kanskje blir det en veldig spennende helg på noen av oss?? Her tror jeg ikke det skjer noen verdens ting... Men kanskje hos deg? Eller kanskje hos Linn3C! Iss: Jeg klarte heller ikke stå imot i går.. Går i brun julebrus her også! Med hst og slede utenpå. Egentlig er Lerum sin "min" julebrus, men det får man ikke tak i her i denne byen... Så da får man ta det som er tradisjon her Linn3c: Enig, Lerum er best! Men får den ikke her østpå... *notat til meg selv: Be mamma og pappa ta med Lerum julebrus og Bjørgvinsaft når de kommer på barselbesøk* Charmina: Bra det ikke bare ble jeg som "syndet", nå står det julebrus på mange KG-handlelister tror jeg. Men det er jo sååå godt! Og man trenger ikke utsette alt som er godt..? Linn3c: Stod opp litt før ti. Venter på en som skal komme og montere skapdører på det nye skapet på badet. Kommer nå kl 11.. Er veldig trøtt.. Der hører jeg bilen ja.. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 21. oktober 2006 #1963 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei på deg Epona Du klarte å friste meg så enormt i går at nå har jeg vært på butikken og kjøpt meg julebrus Her går det i Grans julebrus da, kjempe goood, den bør du prøve Håper du får en strålende lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2006 #1964 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå er julebrusen i hus Bra du tar det opp med legen - jeg blir jo skikkelig bekymret for deg vennen min Her styrer vi på med forberedelsene til feiringen av Martine sin bursdag med familien i dag. Mannen står for middagen og jeg for kakene. Ha en super lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1965 Del Skrevet 21. oktober 2006 Åå, godt at det er fleire enn meg som svergar til Lerum. Den er berre best, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. oktober 2006 #1966 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kikket i butikken i dag, bare sånn ekkel, rød julebrus. Den gode, brune kommer ikke før uti november i hyllene. enda noen uker... Masse lykke til i dagene som kommer, kan fort skje noe! Du må vel klare å føde før side 100 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1967 Del Skrevet 21. oktober 2006 Heihei! Koss er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. oktober 2006 #1968 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå har jeg drukket brun julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. oktober 2006 #1969 Del Skrevet 21. oktober 2006 Shatika: Grans sin er også ganske god, enig i det! Her går det i brun julebrus fra Lillehammer Hamar Bryggerier.. Charmina: Du ble også påvirket av julebrusen ja! Håper familiebursdagen var koselig! Linn3c: Lerum sin er kjempegod, den smaker virkelig JUL. Men den er ikke verst den de har her heller faktisk. Følger med på deg og vondtene dine forresten, håper noe skjer snart!! Pondusa: Tror ikke jeg klarer å føde før side 100... Er ikke dete side 99 da? :klø: Så fort går det ikke. Men skal vi si før side 150 Da er jeg vel rimelig safe! Linn3c igjen: Formen er ikke verst! Er trøtt nå da, men ellers ganske bra. Skulle gjerne hatt noen spennende vondter å fortelle om, men det har jeg ikke... Men jeg følger som sagt med i spenning på dine! Iss: Tredjemann(kvinne) som er påvirket til julebruskjøp! Håper du nyyyyter den! Vært en lang og veldig koselig dag i dag. Fikk dører på plass på skapet på badet, pluss en persienne på plass i et vindu i stuen. Ble riktig så fint begge deler. Måtte tømme skapet for tingene jeg har lagt der, men så fikk jeg gleden av å flytte inn babytingene i skapet på nytt igjen da! Så nå ligger det bleier og vaskekluter og bodyer og håndklær og gulpekluter og flanellsbleier og litt annet på geledd i det nye skapet. Har vært på cafe med en nybakt mamma jeg har blitt kjent med, det var kos. Hun har en gutt som blir to mnd veldig snart. Han er så skjønn! Skikkelig kraftig, stor plugg. Når jeg ser han kan jeg ikke helt skjønne at det er en baby jeg har inni magen... Vanskelig å forstå! I kveld har Fjellrypa vært på besøk, det var virkelig koselig! Hun hadde med nybakt eplekake (Skytte sin oppskrift, kjempegod - den skal jeg søke etter!). Kjempekos å bare slappe av og skravle og spise kake og sjokolade. Ellers har jeg handlet, ryddet litt og støvsugd litt, og hatt meg en hvil på ettermiddagen. Godt å sove litt.. Veldig trøtt igjen nå i kveld, og tror jeg tar en tidlig kveld i dag også. Ellers er jeg sliten som sagt, men det er ikke noe nytt. Men ellers i grei form. Hatt mye nedpress og knivstikkvondter før i dag og et par kynnere i kveld, men det er jo helt dagligdags.. Hendene mine er ikke gode i kveld, nå er de nummen på både innsiden og på oversiden i tillegg til fingertuppene. Men det går over. Så ingenting som skulle tyde på at noe er på gang. Knøttet er aktiv og har det bra inni magen. Har sååå lyst å se h*n snart!!! Men, h*n kommer når h*n kommer! Men det har økt veldig med halsbrann de siste to dagene, og i dag har jeg faktisk hatt noen ekle sure oppstøt også.. Blæh.. Nei, jeg tusler tilbake til sofaen jeg. Og tar med meg et glass med julebrus. Skål, alle dere som jeg har lokket til julebrusdrikking! Julebrus ER best før jul! Fortsatt god lørdagskveld, og god natt på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. oktober 2006 #1970 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja det er sant.. La inn nedtellerboks og gjorde samtidig noe tull med signaturen min.. Får rette på det i morgen, for linken til dagboken ble ikke helt som jeg ville.. Vet at Liv vet hva man skal legge til for å få "siste leste innlegg" automatisk i linken, men det får jeg finne ut av i morgen. Nå var det sofaen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 #1971 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er iallefall noko med at det skal stå "getlastpost" eller noko, i adressa. Hugsar ikkje heilt kva. Beklagar at eg er så ivrig her inne Epona, det er berre så kjekt at me har termin så tett, og at me er så rett før terminane våre. Så då blir det ofte besøk her inne no for tida.. Har ikkje heilt skjønt det der med brun julebrus eg, forresten. Kva det har med jul å gjera? Kanskje eg "bannar i kyrkja" no, men brun brus kan ein jo få heile året..? Forresten kan me godt gjera ein fødeavtale om du vil.. Eg hadde ein avtale med ei på SM, og jammen gjekk ho ikkje hen og fødte dagen etter avtalen vår! Og her er eg framleis.. Like rund. Spennande med vondtar; men veit jo ikkje heilt kva eg kjenner etter då. Pleier jo ikkje vanligvis å ha vondt nokon plass då, så noko må då dette vera godt for. Håpar du også får vondtar etterkvart, eventuelt berre hoppar over vondtane og at vatnet går i staden. Det må jo vera mykje greiare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. oktober 2006 #1972 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det skal stå: &view=getnewpost helt sist innenfor klammene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2006 #1973 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bare sjekker før jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. oktober 2006 #1974 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her nærmer vi oss faretruende ja! Blir spennende å se hvem av oss som klekker først nå! Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2006 #1975 Del Skrevet 22. oktober 2006 Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. oktober 2006 #1976 Del Skrevet 22. oktober 2006 LInn3c: Du må da ikke beklage at du er ivrig! Bare koselig det! Jeg er så spent på om dine vondter utvikler seg snart!! Har jo bittelitt vondter jeg og, men de har jo vært der en stund, og det er disse nedpressvondtene. "Bekkenpresset" som kom rundt forrige helg har blitt helt borte igjen, har du det fortsatt? Angående nedpress, så har jeg lest at det er med og modner livmorhalsen. Babyen presser nedover og det hjelper på å modne livmorhalsen så den blir myk og fin. Kanskje går åpningstiden fortere etter alle disse salige knivstikkene? Pondusa: Takk! :bukke: Koden er lagt til! Charmina: Missbumblebee: Ja, nå er vi i hvertfall fire fødeklare her!! Masse lykke til til deg på forhånd!! Pondusa igjen: Takk for klem! Stille og rolig natt, bare oppe et par ganger. Drukket melk mot halsbrannen, og det funket veldig fint! Liker ikke melk da, så i går kjøpte jeg Oboy Da går det greit. Bare den rene melkesmaken jeg ikke liker.. Derfor har jeg ikke prøvd melketrikset før, selv om jeg har visst det. Nå er det en som er våken inni magen her Ååå, kan du ikke heller komme uuuuut! Jeg vil holde deg.... Men nå KAN det ikke være så lenge igjen... Skal forresten på kontroll hos legen i morgen. På terminkontroll, som hun kalte det. Tenk at jeg er ved termin!! 39+5 i dag! 4 dager til termin, 18 dager til jeg er overtidig!! Så innen tre uker så MÅ jo babyen være ute?? Og tre uker går fort!! De siste tre har i hvertfall gjort det! Tenk innen tre uker så er jeg MAMMA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 22. oktober 2006 #1977 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Eponia. Tenk deg at du har termin om 4 dager. Helt utrolig hvor tiden har gått fort. Er veldig glad på deres vegne at det har gått så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. oktober 2006 #1978 Del Skrevet 22. oktober 2006 Helt utrolig at du straks er ved termin, vennen min Snart har du den lille i armene dine Nyt disse siste dagene som gravid, slapp masse av og kos deg sammen med samboeren din, og nyt tanken om at snart er dere en liten familie på tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. oktober 2006 #1979 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja det är spännande... vem föder först? du, jag eller linn3c... jag komer nog både att bli glad och avundsjuk. Vad säger du om vi tar och föder på samma dag alla tre? Jag ska föresten också på kontroll i morgon. Hade vi inte kontroll på samma dag sist också? För två veckor sen eller så? Nåja, ha en fortsatt skön söndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 #1980 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lille Epona baby nå måååååå du snart komme ut Jeg har så lyst til å vite hvem du er skjønner du Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg