Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gooood helg, vennen min :) Hvem vet, kanskje den lille finner ut at den vil ut av mors mage i løpet av helga, så slapp av og nyt dagene og samle mest mulig krefter.

Jeg har fått til vane å våkne flere ganger i løpet av natta for å sjekke mobilen min i tilfelle det kan ha tikket innom en melding fra deg, så jeg håper ikke du kommer til å gå kjempe lenge på overtid altså for da får jeg søvnmangel etter hvert :ler:

Håper du får en strålende fredags kveld :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Takk for koselige helgehilsener! :blomst:

I dag har jeg gjort noe jeg ikke skulle gjøre på leeeeeeeeenge enda! :sjarmor: Jeg har kjøpt JULEBRUS! :Hehe: Har et glass med det her ved siden av meg. Og jeg har spist MANDARIN! Og fått julekatalog i posten idag, og det er mørkt ute, og nå har jeg julestemning... :nisse: Litt tidlig, ja jeg vet... :sjenert: Får sikekrt "kjeft" av sambo senere når hn finner ut at jeg har "syndet" med julebrusen! :ler: Vi var nemlig enige om å vente. Men jeg klarte bare ikke dy meg i butikken i dag...

Du er ikke den eneste med søvnproblemer, Shatika. (Beklager at jeg har påført deg det, hihi!) Nå ligger jeg så vondt om natten at jeg vet ikke hvordan jeg skal ligge.. Magen er så tung om kvelden at jeg må ha pute å støtte den med.. Bedrer seg utover natten når tarmene krymper litt. Men jeg ligger i samme stilling til det gjør så vondt i hofter og rygg at jeg våkner og må snu meg.. Og da må jeg på do.. Er oppe 4-5 ganger hver eneste natt nå... :sjenert: Og så har jeg halsbrann.. Skjønner ikke hvordan tvillingravide klarer å ligge!! Jeg har jo bare en inni her, og likevel så er det så tungt! Utover mot morgenkvisten er det bedre, og jeg sover ganske lenge for tiden, står sjelden opp før ti. Sover best etter kl 7 merker jeg.. Men men, disse søvnplagene går vel over når jeg har født. Og da blir de nok erstattet av en baby som vil ha mat. :hjerte: Godt jeg er vant til å vandre rundt i halvsvime på natten! ;)

Har gjort en del småærend med sambo i dag. Og i ettermiddag har jeg igjen spist middag i ensom majestet :ler: (kjempedårlig Fjordlandlapskaus, den skal jeg aldri mer kjøpe..), og så har jeg handlet litt musikk på nettet.

Jeg fikk en pussig episode med synet mitt i ettermiddag, det var nesten litt ekkelt.. Når jeg får migrene så pleier synsforstyrrelsene å komme snikende og øke på, men i dag fikk jeg et anfall av noe (var liksom ikke migrenen min..) mens jeg satt i ro. Helt plutselig ble synsfeltet mitt halvvert, jeg ble helt sløret over høyre øye og så ikke klart. Jeg tok et hint og gikk rett og la meg, og det gav seg etter å ha hvilt litt. Ingen hodepine. Og ikke sånn som det pleier når jeg har aura. :klø: Vet det er mye rart som kan skje under graviditet i forhold til sånne nevrologiske ting, og jeg har hatt episoder der jeg har blitt nummen i deler av ansiktet. Alt har gitt seg etter kort tid, så jeg regner med det bare er relativt normale ting.. Men litt skummelt er det, i hvertfall når det kommer når jeg er alene, som i kveld.. Blir litt redd for blodpropper og sånn...

Jaja. Knøttet er omtrent som vanlig inni magen i dag, etter en veldig rolig dag i går der h*n gjorde meg bekymret. Men så lenge det er bevegelser så er alt greit. :) H*n er generelt roligere enn for kort tid (2-3 uker) siden, men det er jo trangt da. Lite spark, men en del hikking, romstering og slag med hendene (kjenner den ene hånden i hvertfall). :hjerte:

Hadde en morsom opplevelse på nærbutikken i dag. De pleier å være litt småsure de damene som jobber der, men i dag var de visst i godt humør. Hun ene lurte på om jeg ikke hadde fått ENDA, jeg hadde jo gått SÅÅÅÅ lenge med den der magen! Hun hadde ikke turd å spørre før, sa hun, men i dag turde hun. Så jeg fortalte at jge har termin neste torsdag, og hun håpte noe ville skje snart og ønsket lykke til. :)

Har sendt handelapp-mail til mamma og pappa i dag, de skal kjøpe noe på Sparkjøp til Knøttet for meg å ta med når de kommer hit. :) Gleder meg til de kommer! Vet ikke når, for det kommer an på når Knøttet kommer ut. :hoppe:

Har to klesvasker som venter på å bli hengt opp, og det flyter av rot på kjøkkenet. Men jeg orker bare ikke... Skal holde meg på sofaen i kveld tror jeg, føler meg ikke helt tipp topp. Fikk helt akutte brekninger da vi var ute og handlet før i dag, og jeg føler meg småuvel og sliten. Burde sovet, men har ikke ro til å ligge i sengen.. Får ligge på sofaen i stedet..

God fredagskveld til dere som måtte titte innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig god helg, vennen :klem:

Kommer nok til å kikke innom her en del fremover ja, er jo ikke så lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm jeg kan ikke si at jeg liker de der episodene dine med synest altså. Hva sier jordmoren om det da?

Ellers ble jeg veldig hypp på julebrus etter å ha lest at du hadde kjøpt det. For julebrus er jo bare såååååå kjempegodt.

Håper du får en fin helg vennen - og som en annen sa : kanskje er du mamma før helgen er omme :legrine:

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Etter å ha lest om julebrus i flere ulike dagbøker er det klart. Jeg må ut og finne julebrus i mårra! Her i huset går det i brun julebrus da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...