Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppelupp :klem:

Innom med en klem til deg og magen :klem:

11 dager - tenk det. Å så spennende. Sov masse nå mens du kan og samle krefter til det fantastiske du snart får være med på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg sulten, sulten, sulten, og småkvalm.. Men har ikke lyst på noe særlig. Og trøtt.. Er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg av. Skikkelig sliten..

Jeg vet hva du kan gjøre: du kan invitere meg på besøk i morgen ettermiddag/kveld, og så kan jeg ta med meg en nybakt kake av hittil ukjent slag. Jeg kjenner nemlig at kake-bake-behovet mitt er stigende, så da kan vi jo bruke det til noe nyttig. Noen ønsker? Jeg er i litt høst-humør (har muligens noe med været å gjøre?) så jeg kunne tenkt meg noe med epler eller kanskje en blåbærkake eller noe lignende. Kan det friste?

Bortsett fra kake er det vel ikke så voldsomt mye jeg klarer å bidra med. Liker ikke at du er så sliten, og har dessverre litt begrenset med energi å sende videre selv. Sender i alle fall en stor :klem: og masse ønsker om en fin kveld og en god natt, sånn at du våkner litt friskere i morgen.

11 dager til termin er jammen ikke lenge. Vi har 11 uker i dag, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg regne heller..  :ler:

11 dager til termin!  ;)

Nu vill jag inte vara någon glädjedödare... men försök att INTE bara tänka 11 dagar, det kan vara dubbelt så många eller fler dagar kvar innan du är mamma.

Eller så blir du det i morgon redan?

Jag gick 11 dagar över tiden med sonen - och var ooootroligt less på att vänta, särskilt som min barnmorska sagt att hon inte trodde jag skulle gå över tiden, hon trodde till och med att jag kunde vara mamma på julafton (hade termin 27 december).

Hur som helst närmar det sig nu. Det känner du i kroppen, det ÄR inte långt borta. Försök bara att INTE sikta in dig för mycket på termindatumet - då kan väntan bli allt för lång därefter

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom og titter*

Husker du når du begynte å få sånne knivstikk-vondter?

Jeg har begynt å få dem alt, og lurte på om det var fryktelig tidlig.

(JM har bekreftet at hodet allerede er langt ned i bekkenet, så helt utrolig er det vel kanskje ikke?)

Jeg har ikke bekymret meg så mye for dem da, for jeg husker jo at du fikk høre at det ikke var noe farlig. :)

Nå håper jeg du føder snart, altså! Er så spent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...