Charmina Skrevet 13. oktober 2006 #1861 Del Skrevet 13. oktober 2006 Familier kan være merkelige de vennen - min slår nok alle rekorder Men koselig at de er engasjerte da, det må jo være godt! Og du, om den babyen din holder seg inni der en hel mnd til så vet jeg ikke om jeg holder ut spenningen Lenge siden jeg har vært så spent på at en baby skulle komme ut så vi fikk vite hva som befant seg inni der! Kos deg i kveld og nyt den siste tiden uten barn. Her er det så utrolig stille for charmøren og begge ungene er reist på hytten. Det er nesten litt rart......men jammen skal jeg nyte det også Stor klem fra Charmisen Og du - takk for kjempekoselig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. oktober 2006 #1862 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2006 #1863 Del Skrevet 13. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1864 Del Skrevet 13. oktober 2006 Håpar du får ei fin helg Epona! Her har eg fått ut litt energi, gjorde den tabben at eg drakk Cola i stad, og då vart det jo heilt turbulens i magen må vite. Så no har eg svinga meg med støvsugar og mopp for å få han til å roa seg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2006 #1865 Del Skrevet 13. oktober 2006 Innom for å ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. oktober 2006 #1866 Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk for koselig msn prat i kveld vennen Håper du får ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. oktober 2006 #1867 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lenge siden jeg har vært innom her nå... Håper alt står bra til! Og masse god helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. oktober 2006 #1868 Del Skrevet 14. oktober 2006 Innom og sjekker - man vet jo aldri.......................... Håper du har hatt en fin natt og at dagen blir strååååålende Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 14. oktober 2006 #1869 Del Skrevet 14. oktober 2006 *følger spent med...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. oktober 2006 #1870 Del Skrevet 14. oktober 2006 *innom og titter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 #1871 Del Skrevet 14. oktober 2006 God lørdags til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. oktober 2006 #1872 Del Skrevet 14. oktober 2006 Innom for å sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. oktober 2006 #1873 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sjekker stadig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. oktober 2006 #1874 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare en snartur! Ingenting har skjedd enda Har mye nedpress/knivstikk. I går kveld hadde jeg mye kynnere, og jeg håpte det skulle utvikle seg til noe mer. Var sånn at det kilte i magen for jeg var så spent. Men neida, var bare kynnere, og det gav seg d jeg la meg.. La meg rundt midnatt og sov som en stein hele natten, våknet første gang kl 7. Da var jeg tissetrengt da! Sov videre til rundt ti. Er blytung i kroppen for tiden, ufattelig trøtt.. Begynner på å lure på om kroppen tvinger meg til å samle krefter eller hva.. Blir nesten helt deppa av å tenke på at jeg kanskje må gå gravid en hel måned til. Må jo det, hvis det blir overtid. Orker ikke tanken på det! Men prøver å fokusere på en dag om gangen. Og i mellomtiden så får jeg nyte freden og roen og romsteringen i magen Orker ikke skrive mer her i dag.. Men takk for alle koselige hilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2006 #1875 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare innom med en klem jeg! Følger med deg skjønner du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 14. oktober 2006 #1876 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette er jo egentlig ikke lov å fortelle en sprekkeferdig høygravid, men jeg har aldri sovet så godt som natten før fødselen satte igang. Som om kroppen forberedte seg på det slitsomme som var i vente. Følger spent med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. oktober 2006 #1877 Del Skrevet 14. oktober 2006 *følger med* ... og ønsker god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2006 #1878 Del Skrevet 15. oktober 2006 Måtte innom med en for å vise at du er i mine tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. oktober 2006 #1879 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ønsker deg en god søndag, Epona! Spennende å følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 15. oktober 2006 #1880 Del Skrevet 15. oktober 2006 Magnhild: Så koselig da! Moonchild: Det ble i hvertfall ingen fødsel etter natten i går.. Men spennende å høre om andres erfaringer og "tegn" før fødsel! Cr@sh: Sommerberta: Tenker på deg også! Kakao: Takk for det, ha en fin søndag du og lille kakaobønnespiren din! Idag er jeg sulten, sulten, sulten, og småkvalm.. Men har ikke lyst på noe særlig. Og trøtt.. Er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg av. Skikkelig sliten.. Og veldig labert humør. På grensen til deppa nesten.. Bare tung og lei og har lyst å grine uten grunn. Har vært sånn noen dager nå.. Men hjelper å tenke på at det er maks tre og en halv uke igjen å gå gravid nå... 12 dager til termin... Nå er jeg lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg