Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Familier kan være merkelige de vennen - min slår nok alle rekorder :ler:

Men koselig at de er engasjerte da, det må jo være godt!

Og du, om den babyen din holder seg inni der en hel mnd til :overrasket: så vet jeg ikke om jeg holder ut spenningen ;) Lenge siden jeg har vært så spent på at en baby skulle komme ut så vi fikk vite hva som befant seg inni der!

Kos deg i kveld og nyt den siste tiden uten barn.

Her er det så utrolig stille for charmøren og begge ungene er reist på hytten. Det er nesten litt rart......men jammen skal jeg nyte det også :sjarmor:

Stor klem fra Charmisen :klem:

Og du - takk for kjempekoselig hilsen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpar du får ei fin helg Epona!

Her har eg fått ut litt energi, gjorde den tabben at eg drakk Cola i stad, og då vart det jo heilt turbulens i magen må vite. Så no har eg svinga meg med støvsugar og mopp for å få han til å roa seg litt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sjekker - man vet jo aldri.......................... :sjenert::ler:

Håper du har hatt en fin natt og at dagen blir strååååålende

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en snartur! Ingenting har skjedd enda :sjenert:

Har mye nedpress/knivstikk. I går kveld hadde jeg mye kynnere, og jeg håpte det skulle utvikle seg til noe mer. Var sånn at det kilte i magen for jeg var så spent. Men neida, var bare kynnere, og det gav seg d jeg la meg.. :sjenert:

La meg rundt midnatt og sov som en stein hele natten, våknet første gang kl 7. Da var jeg tissetrengt da! :ler: Sov videre til rundt ti.

Er blytung i kroppen for tiden, ufattelig trøtt.. Begynner på å lure på om kroppen tvinger meg til å samle krefter eller hva.. Blir nesten helt deppa av å tenke på at jeg kanskje må gå gravid en hel måned til. Må jo det, hvis det blir overtid. Orker ikke tanken på det!

Men prøver å fokusere på en dag om gangen. Og i mellomtiden så får jeg nyte freden og roen og romsteringen i magen :hjerte:

Orker ikke skrive mer her i dag.. Men takk for alle koselige hilsener! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo egentlig ikke lov å fortelle en sprekkeferdig høygravid, men jeg har aldri sovet så godt som natten før fødselen satte igang. Som om kroppen forberedte seg på det slitsomme som var i vente. Følger spent med! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnhild: Så koselig da! :klem:

Moonchild: Det ble i hvertfall ingen fødsel etter natten i går.. :sjenert: Men spennende å høre om andres erfaringer og "tegn" før fødsel! :)

Cr@sh: :kyss:

Sommerberta: :klem: Tenker på deg også! :kose:

Kakao: Takk for det, ha en fin søndag du og lille kakaobønnespiren din! :smilorange:

Idag er jeg sulten, sulten, sulten, og småkvalm.. Men har ikke lyst på noe særlig. Og trøtt.. Er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg av. Skikkelig sliten.. Og veldig labert humør. På grensen til deppa nesten.. Bare tung og lei og har lyst å grine uten grunn. :( Har vært sånn noen dager nå.. Men hjelper å tenke på at det er maks tre og en halv uke igjen å gå gravid nå... :sjenert:

12 dager til termin... Nå er jeg lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...