Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica, Miip, Chamrina og Pi@: Dere er nå en gjeng med optimister! :ler: Men "snart" er jo et vidt begrep, og det siser seg selv at jo, jeg får nok snart! ;) Men HVOR snart! :sjenert: Veldig koselig at dere følger så spent med da! :kyss:

Jeg er litt svimmel og trøtt, men klarer ikke slappe av i dag.. Går på en slags overskuddsenergi.. Har støvsugd hele huset, vasket&hengt opp klær, skiftet på sengen vår, og da sambo kom hjem en tur bar vi barnesengen inn på soverommet vårt! :legrine: Så nå står den ved siden av min side av sengen, og den er så fin! Tenk at det snart skal ligge en liten tass oppi der! Sambo knyttet på kantbeskytteren, men vi har ikke redd sengen ordentlig opp enda. Men den står der den skal! :hoppe:

Men nå kan jeg i hvertfall re opp på gjesterommet. Men først skal jeg sette igang med gulrotkaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... kake.... tror jeg må bake også, matlysten er definitvit tilbake. Spiser mer enn noen gang! :ler:

Så koselig å gjøre klart til babyen!

Håper dere får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her følger vi med ser du :ler:

Sendte akkurat Henrik opp med gave til babyen til naboen. Han synes det er så stas å få gå med slike pakker. Hadde med en liten pakke til begge storebrødrene også for det er jo litt viktig å ikke glemme de også. Og de ble kjempeglade for pakken. Nå venter jeg i spenning på neste nabo som har termin den 22.

Også på deg selvfølgelig min venn.

Fikk helt tårer i øynene jeg når jeg leste om babysenga som sto klar :legrine: det høres så vidunderlig ut.

Også føles det som en evighet siden jeg selv hadde liten baby :grine: det er nesten trist at det går så fort.

Men på en annen side er det en ganske vidunderlig alder når de er 2 også da. Særlig når man kommer hjem og Martine sier "hei lille gullet mitt" :ler: Tror ikke hun helt har skjønt at det kanskje ikke passer på oss voksne selv om vi sier det til henne :ler:

Ha en fin fredag vennen.

tenk at babyen kan finne ut at den vil ut når som helst nå

:hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er jeg som er sladris Pi@ :) Gleder meg stort til at det skal skje noe jeg, så nå går jeg aldri langt unna mobilen og lyden står på døgnet rundt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hoppe litt eg også, for det er jo så spennande dette her! No nærmar det seg verkeleg! Under 20 dagar til termin og greier! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, jenter! Dette var jammen en ernergisk og hoppende gjeng! :ler: Men babyen kommer når den kommer! Og jeg har liten tro på at h*n kommer helt enda...

Nå er det kveld, og denne dagen har vært lang og slitsom men veldig koselig. Venninnen min kom i går, og skal være til i morgen, kjempekos å ha henne her. :smilorange: Først hadde vi en daff morgen og formiddag her idag. Så dro vi på shopping, alle tre, og kom hjem med babybilsete (på tilbud til og med, akkurat det vi skulle ha), en lett genser til Knøttet som passer til våren en gang :ler: og en ny gryte, og noe småplukk. Salig blanding med andre ord :ler:

Så suste vi hjem og spiste litt før vi gikk i bursdag hos naboen. Og jeg fikk selvfølgelig masse oppmerksomhet med magen min, alle har en formening om den. Litt koselig det da! Hun som tidligere sa "jente" ved å se på magen, sa i dag at "nei, nå blir det gutt!" :ler: Og bestemor i huset mente at h*n kommer i natt! :overrasket: Siden magen hadde sunket så veldig.. Jeg forklarte at den har vært sånn en drøy uke omtrent, men hun var like overbevist! Og noen foralte uoppfordret fra sine fødsler og hvor jævlig det var (da setter jeg på "tralala-musikk" inni hodet mitt og svarer ja og ha). (Alle tror forresten at jeg tåler å høre alt pga det yrket jeg har...)

Men alt i alt koselig besøk, selv om jeg ble fryktelig sliten av det. Var sliten fra før etter trakking på shoppingsenter, så kveldsmaten ble i hovedsak laget av sambo og venninen min, mens jeg fikk ligge på sofaen og slumre. Det var deilig, da hadde jeg gått hele dagen uten hvilepause. Og jeg orker ganske lite nå merker jeg, før rygg og føtter blir vonde, og før kreftene skrumper inn.. Det eneste som ikke skrumper er hender og føtter, de eser og eser..

Sov ganske bra i natt, var oppe i ettiden og spiste, og kl 7 i morges og spiste.. Og hadde et par doturer i mellom der.. Sånn er mitt nattlige høygravideliv :ler: Men stod ikke opp på ordentlig før kl 11 idag, verken sambo eller jeg. Deilig å få kose litt og slumre lenge i sengen sammen for en gangs skyld. :hjerte: Han er jo så tidlig på 'an ellers.. Er forresten litt uvant å se knøttesengen stå der inne, men veldig kos! Skal nok re den opp en av dagene nå, jeg klarer nok ikke vente så lenge.

Idag er gutten til Bizzy et år! :) Og i dag er det et helt år siden jeg tok min siste røyk! I morgen er det nemlig ett år siden jeg testet positivt første gang jeg var gravid, og jeg sluttet å røyke på dagen. Det vil si, jeg røykte aldri fra den dagen, for jeg testet om morgenen, så min siste røyk ble tatt kvelden før, en gang på denne tiden for nøyaktig et år siden. Er det noe jeg virkelig er stolt over, så er det at jeg sluttet å røyke! :danse: Jeg hadde ikke så mye valg, men like fullt klarte jeg det, og kuttet tvert på dagen. Og det er jeg stolt av! Sambo kan feire sin ettårsdag om knappe tre uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Nå var det jammen meg på tide at jeg stikker innom deg en tur.

Håper jeg får oppleve det en dag, det som du opplever nå.

Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for da blir alt så tungt. Jeg trenger vel ikke å forklare så mye, for jeg tror du forstår hva jeg mener.

Du skal få en :klem: av meg. Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 år uten røyk :) Syns du har vært kjempe flink, er ikke mange som klarer å kutte såå tvert når det gjelder røyking, så du kan være kjempe stolt av deg selv :)

Håper du får en strålende søndag i det flotte været :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så kos å få barnesengen inn på soverommet! ;)

den har stått på rommet vårt en stund nå :ler:

bra med røykeslutt! :klappe:

ikke lett... I know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...