Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Huff da, vennen! Liker ikke at du skal være så dårlig. Du må være veldig snill med deg selv, og passe godt på å spise nok og hvile nok. Ikke tenk på svømming eller annet når formen er som den er, det er mye viktigere å få nok søvn/hvile og mat.

:klem:

Ikke gjør mer enn du bør i dag! Ellers kommer må jeg bli skikkelig streng, og det er ikke noe trivelig. ;)

Jeg sender over

* masse matlyst

* en deilig, lang ettermiddagshvil så du kan våkne opplagt

* samarbeidsvillig rygg

:frustrert: til hodepinen, brekningene og prikkete fingre. Det holder nå! :sur:

Skjønner at seks uker kjennes lenge nå. Håper du blir litt bedre igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror knøttet ditt er et magetroll det også :ler:. Huff kjedelig at du skal plages sånn, men nå er det virkelig ikke lenge igjen :). Tenk at du er i uke 34 allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Uff da,det hørtes ut som en slitsom dag du hadde i går!

Sånn hukommelsestap har jeg også hatt(selv om jeg ikke er gravid)

Det var i tiden det var slutt mellom meg og sambo,og jeg spiste nesten ingenting på 5 uker.

Kunne sitte midt i en samtale og plutselig var alt helt borte. Hjernen ble helt svart og jeg klarte ikke konsentere meg om å tenke en eneste tanke.

Samme hvor mye jeg prøvde så skjedde det liksom ingenting oppi hjernen min.

Ble skikkelig skremt jeg.

Ekkelt når kroppen tuller sånn.

Håper dagen i dag blir bedre vennen!

Du må slappe av! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen vennen :klem:

Hvordan er formen i dag? Håper det er bedre nå :klem:

Du har nydelig gravid-mage, og snart så har du en nydelig baby i armene dine :hjerte: Er sannelig ikke mange ukene igjen nå, men det kan sikkert føles ganske lenge likevel, iallefall når formen ikke er noe særlig god om dagen. Håper inderlig at siste del av svangerskapet blir bedre for deg vennen min.

Og en tur til midtimellom til uka hørtes supert ut :hoppe::hoppe:

Håper du får en koselig dag i dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og gode ord, Holly Hobbie, Fjellrypa, Cr@sh, Pi@, Prada, Mrs P, Mayamor og MissS :klem: Herlig med litt oppmuntring når man ikek har det helt på topp..

De siste par dagene har vært roligere. Hadde auraanfall både i går og i forgårs, men ingen hodepine (deilig). Blir dårlig av auraen også, men det går fortere over enn når det kommer hodepine i tillegg. Har tatt ting mer med ro, og fått spist og drukket nok, og det er jo en god ting. Dårlig oppstykket søvn, men det er vanskelig å gjøre noe med. Hviler litt på dagtid, og det er litt deilig. Har bare sånne sperrer angående dagsoving, men får stadig høre at nå er det greit, nå MÅ du huske å hvile liksom.

Vi satte sammen knøttesengen i forgårs, den er så søøøt! Den står og dunster av seg malingslukten på gjesterommet. Gleder meg til å gjøre den helt klar! :hoppe:

Har fått gjort noen flere knøtteinnkjøpt også nå, bla et par håndklær til (vi har så mange gamle, slitte og trenger noe mykt og nytt til Knøttet), antisklimatte til å ha på vaskemaskinen så ikke stellematten flyr av gårde m baby på, og så har vi fått bæreselen i posten.

Knøttet hadde en veldig rolig dag (jeg ble nesten redd..) dagen etter den "villemanndagen" da jeg brakk meg for hvert byks fra magen om kvelden, men i går var h*n vanlig aktiv igjen. Virker som det er veldig begrenset hva h*n kan gjøre, ganske trangt inni der nå! I går lå jeg på sofaen, sånn halvveis på venstre siden, og hadde omtrent babyen i hånden min. :hjerter: Knøttet liker seg på venstre side, der stikker rompen/ryggen ut, og føttene pleier å danse oppe på toppen, litt mot høyre. Magen hadde skikkelig slagside da jeg lå sånn, for babyen lå også på venstre side som sagt, og jeg lå og støttet magen. Holdt på den inni der, og hadde litt av samme følelsen som når du støtter en bitteliten baby på rumpen når du holder ham eller henne. :hjerte:

Har forresten fått et ribbeinsspark en gang jeg lå på siden i sengen! Det var vondt! Men det er første og eneste gangså langt, for Knøttet har vært veldig snill med sin mor og lagt seg langt nede. Og presser desto mer på blæren da.. :sjenert: Og når jeg sitter så sitter jeg med magen i fanget! Det er ikke tull - hvis jeg sitter helt vanlig rett i ryggen på en kjøkkenstol f.eks, så berører magen lårene mine og omtrent hviler i fanget mitt! :ler:

I dag skal jeg legge sammen klær, og vaske nye. Og skal en liten tur ned i sentrum på julegavejakt! ;) Og ellers ta det mest mulig med ro.

Edit: skrivefeil..

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shatika og Holly Hobbie: :klem: til dere! Dere var jammen kjapp innom! :ler: Før jeg fikk skrevet selve innlegget mitt :ler:

Shatika: Har veldig lyst til midtimellom, tenkte som sagt på i dag i går, men jeg er ikke så bra i form at jeg orker turen. Men hvis du har tid til uken, så kan jeg dra da!! Hadde vært kjempekos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, rolig med julestemningen nå Shatika! :ler: De har tilbud på Princess på sengetøy nå, og tenkte å kjøpe sengetøy i julegave til noen. Greit å handle inn litt tidlig tenkte jeg, i hvertfall begynne. Blir sikkert travelt før jul her i gården!

Åreste første gave er forresten allerede innkjøpt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som allerede har kjøpt første julegaven :) Det er koselig å pusle med sånt utover høsten, men må innrømme at jeg syns det er aller mest koselig å gå rundt i gatene og butikkene når desember har gjort sitt inntog og det er julemusikk og julepynt overalt da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har... :klappe:

Egentlig er den ganske lik på min, sånn i formen.... :Hehe:

Greit å begynne tidlig med gaver... Den første er allerede i hus her også... :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilken fin mage!

Jag tror minsann att din är lite större än min lilla kula - eller så är jag bara van att se min mage vid det här laget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg sitter så sitter jeg med magen i fanget! Det er ikke tull - hvis jeg sitter helt vanlig rett i ryggen på en kjøkkenstol f.eks, så berører magen lårene mine og omtrent hviler i fanget mitt!  :ler:

Så herlig :legrine: og så fin mage :legrine:

Nå ble jeg så opphengt i det du skrev at jeg glemte hva jeg hadde tenkt å skrive :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...