Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 #1321 Del Skrevet 13. juli 2006 Heia. Det er lov å føle masse rart på en gang når man er gravid. Jeg er sånn jeg også. Går fra latter til tårer på null og niks. Den ene dagen er alt såre vel, mens plutselig er humøret på bånn. Mye rart som skjer i kroppene våres for tiden... Så det er kanskje ikke så rart. Nei, helt normalt! Håper morgendagen blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #1322 Del Skrevet 14. juli 2006 Her trengs det et lass med store varme Tror det er temmelig normalt å tenke slik som deg vennen.Men uansett er det jo slitsomt å ha det sånn da.. Jeg håper det går over og at alt føles bedre idag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 #1323 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk for den hyggelige msn praten i går Håper du har det bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. juli 2006 #1324 Del Skrevet 14. juli 2006 Så søte dere er! Takk for gode ord og trøst! Har det mye bedre i dag, heldigvis! Jeg var nok veldig hormonell i går, følte meg helt utslitt og hadde alle følelser utenpå kroppen. Fikk pratet med sambo og det var veldig godt. Merkelig hvor mye en mann kan vite om det å være gravid som jeg som er gravid ikke vet selv! Men jeg slet med å sovne i går kveld, hadde en million tanker i hodet mitt, og stod opp igjen og satt oppe og drakk te med sambo. Han fikk heller ikke sove.. Så jeg har sovet fryktelig dårlig i natt, har vært mer våken enn jeg har sovet føler jeg. Knøttet var veldig aktiv i natt, det pleier ikke å forstyrre meg, men i natt var det enormt. Holdt meg våken med hikking og sparking og romstering. Ikke fant jeg noen god stilling heller, ryggen var vond og symfysen var vond og ingenting var godt.. Så jeg lå og snudde meg fra side til side og litt på rygg, og for hver gang jeg snudde på meg, så gjorde jo Knøttet det samme inni magen.. Egentlig veldig morsomt, men fryktelig slitsomt der og da. Var dønn utslitt da klokken pep i morges, men jeg kom meg nå på beina og på jobb. Og nå har jeg ferie! :-D Den første timen av ferien ble tilbragt på sofaen, sliten etter jobb, men en plagsom flue vekket meg i sted, så da ble det slutt på sovingen. Har levert permisjonsskjemaet på jobb i dag, godt å få det ut av verden. Har søkt 44 uker med 100% lønn. Første dag i permisjon er 5. oktober, nøyaktig tre uker før termin Nå blir det nok lite KG fremover, for i morgen reiser vi på ferie. De vi skal reise med kommer hit i kveld, og det er litt av hvert som skal ordnes før de kommer. Venter på at sambo skal bli ferdig på jobb også, så han kan gjøre det tyngste.. Må re opp på gjesterommet til oss i natt, for det er for lite til en familie på fire, men på vårt soverom klarer de såvidt å skvise seg inn. Og så må det støvsuges i hele huset. Dropper vasking, men badet MÅ få en kjapp vask (do og vask, dusjen er ok) før jeg tør slippe folk inn her.. Og så må vi pakke til turen. Så det er nok å henge fingrene i! Stikker kanskje innom igjen i løpet av dagen, hvis ikke så sier jeg hadet og på gjensyn neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 #1325 Del Skrevet 14. juli 2006 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. juli 2006 #1326 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juli 2006 #1327 Del Skrevet 14. juli 2006 God tur! Håper det går bra med vottene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. juli 2006 #1328 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Kjapt innom.. Riktig god tur på ferie, Epona!! Håper dere får slappet godt av og bare nyter siste sommer uten barn. Endret 14. juli 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juli 2006 #1329 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei vennen! Så bra at formen er bedre i dag.Ikke kjekt med sånne dager som du hadde i går. Nå aner ikke jeg hvordan det er å være gravid og hormonell,men jeg kjenner til følelsen av å ha nervene utenpå kroppen. Heldiggris som har ferie! Dere må ha god tur og kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2006 #1330 Del Skrevet 14. juli 2006 Som et lite tips, leste nylig om babybjørn bæreseler inne hos latraviata tror jeg :klø: Om at det er lurt å koste på ett par ekstra hundrelapper for å få den med ekstra ryggstøtte eller noe.. Bare som ett tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. juli 2006 #1331 Del Skrevet 15. juli 2006 Som et lite tips, leste nylig om babybjørn bæreseler inne hos latraviata tror jeg :klø: Om at det er lurt å koste på ett par ekstra hundrelapper for å få den med ekstra ryggstøtte eller noe.. Bare som ett tips ← Det har jeg også hørt! Håper du får en kjempefin helg!! Stor til deg og magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juli 2006 #1332 Del Skrevet 15. juli 2006 God helg, og god ferie. Er du 25 uker allerede? Her flyr tida fort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 15. juli 2006 #1333 Del Skrevet 15. juli 2006 God feire, Epona! Håper form og humør er på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 16. juli 2006 #1334 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei vennen Innom med masse gode klemmer Håper du slapper godt av og nyter ferien i det flotte været Ble skikkelig bekymret for deg her om dagen så det er godt å vite at du har det bedre igjen nå Nyt feriedagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #1335 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg skammer meg. Jeg burde være mye flinkere til å stikke innom dagboka de. Gir meg selv ris på baken. Håper alt er bare bra med deg. Jeg tenker ofte på deg, selv om jeg ikke er så flink til å stikke innom deg. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juli 2006 #1336 Del Skrevet 16. juli 2006 Bare en liten ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juli 2006 #1337 Del Skrevet 16. juli 2006 Håper du koser deg på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 17. juli 2006 #1338 Del Skrevet 17. juli 2006 Ser at du har ferie nå. Håper dere koser dere masse og nyter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. juli 2006 #1339 Del Skrevet 17. juli 2006 Godferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. juli 2006 #1340 Del Skrevet 17. juli 2006 Håper du storkoser deg på ferie vennen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg