Charmina Skrevet 23. juni 2006 #1201 Del Skrevet 23. juni 2006 Så du har en liten hikker inni magen du Martine var også en sånn, hun hikket utrolig masse, og det gjorde hun faktisk som baby også. Husker på slutten av svangerskapet jeg, da hikket hun så mye at hun holdt mammaen sin våken halve natten. Åååå så spent jeg er på hvem som bor der inne hos deg. Klarer nesten ikke å vente jeg til han eller hun kommer ut Ønsker deg en fin St.hans i dag! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. juni 2006 #1202 Del Skrevet 23. juni 2006 Innom med en og gode ønsker for St.hans helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #1203 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg vil også kjenne hikking!! God st.hans helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. juni 2006 #1204 Del Skrevet 23. juni 2006 Bare innom en snartur, måtte sende en mail. Har nemlig bestilt en bola (lite smykke m bjelle i) som jeg har fått i posten i dag, men har fått feil smykke for andre gang på rad og er litt sint og måtte sende en ny mail til butikken og si at hallo, klarer dere ingenting.. Skal rett og legge meg på sofaen, fikk nemlig migrene idag også, og er skikkelig dårlig nå.. Fikk det på jobb, en stund før jeg skulle gå. Hadde aura en halvtime, roet seg noenlunde, og da satte jeg meg i massasjestolen med lukkede øyne og prøvde å slappe av. Så kom hodepinen snikende, og det var ingen god kjøretur hjem nei.. Nå er det bare å legge seg på sofaen med en pute over hodet og sove.. Jeg som skulle gjøre unna det jeg ikek fikk gjort i går etetr jobb i dag, nå blir det utsatt til mandag.. Men jeg MÅ bare sove av meg migrenen.. Kjenner underlig during/vibrasjon i underlivet, over symfysen men på innsiden på en måte. I går kveld trodde jeg det var "muskelduring" pga en kynner jeg hadde samtidig, men kjente det på dagtid i går også, og mye nå i dag. Hva i alle dager er det?? :klø: Noen som har kjent noe lignende, eller hørt om? Kan ikek kjenne det på selve kroppen, men jeg føler det inni kroppen. Skulle tro babyen malte som en katt inni der! Eller snorket! Hva skjer??!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #1205 Del Skrevet 23. juni 2006 Hikking? Aner ikke.. Har ikke kjent noe enda. Spennende! Uffda, kjipt med migrene, god bedring!! Slappe av på soafen gjør nok godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 23. juni 2006 #1206 Del Skrevet 23. juni 2006 Huffda vennen.. migrene igjen.Det er kjempe slitsomt når det står på. Håper du får sove slik at det blir bedre. En godbedringsklem til deg Og så håper jeg du får en strålende st.hans helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 24. juni 2006 #1207 Del Skrevet 24. juni 2006 Håper formen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2006 #1208 Del Skrevet 25. juni 2006 Innom for å gi deg denne Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 26. juni 2006 #1209 Del Skrevet 26. juni 2006 During i magen? Kanskje du har en liten skøyer i magen Tuller litt med mammen sin. Jeg aner ikke hva det kan være, men hikking høres ut som et godt forslag. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. juni 2006 #1210 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. juni 2006 #1211 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 #1212 Del Skrevet 26. juni 2006 Huff migrene er noe orntlig dritt.Håper du ble fort bra og slipper det nå lang tid framover. Det er jo så tungt å ha så vondt i hodet! Håper du har det bra og at solen skinner hos deg også. Tenker på deg. Klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. juni 2006 #1213 Del Skrevet 26. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #1214 Del Skrevet 26. juni 2006 Håper virkelig formen din er bedre og helt på topp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 26. juni 2006 #1215 Del Skrevet 26. juni 2006 Innom med en klem og håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. juni 2006 #1216 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #1217 Del Skrevet 27. juni 2006 Magebilde, tatt i går 22+6! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #1218 Del Skrevet 27. juni 2006 Fikk det til i dag og gitt! Takk for mange koselige hilsener de siste dagene. Har ikke vært i form til å skrive her inne. Er kke i dag heller, skulle egentlig vært på jobb jeg nå. Men har sovet så lite og dårlig i natt (og i går natt) at da jeg stod opp litt før 06 og gikk i dusjen, var jeg bare sinnsykt dårlig. Var sinnsykt spent i magen, var kvalm og brakk meg, og følte meg generelt dårlig, akkurat som i begynnelsen av svangerskapet. Kroppen min virker ikke så tidlig og etter så lite søvn. Så etter noen forsøk på å få i meg mat, måtte jeg bare ringe jobben og si at beklager.. Prøvde å få spist litt før jeg la meg igjen nærmere halv åtte. Var godt å sove litt ekstra, men er fortsatt uggen. Kan være noe som går også.. Har uansett ringt legen og bedt om sykmelding for i dag, så får vi se.. Mye som skjer om dagen, på så mange plan.. Både godt og vondt.. Men knøttet sparker fra seg inni magen, og virker som h*n har det bra! 23 uker på veg i dag! Helt utrolig, hvor blir ukene av! Vi gleder oss sånn til Knøttet kommer, og snakker mye om det som skal skje. I helgen så jeg på sprinkelsengen som Knøttet skal få arve av naboen, den var bare kjempesøt! Trenger et strøk maling, ellers er den helt fin! I går fikk jeg spørsmål fra en venninne hjemmefra om hun hunne komme på besøk neste uke!! Gleder meg sånn til hun kommer! Og veldig snart kommer mamma og pappa, nå er de i Sverige en plass. Blir kjekt med litt besøk! Gleder meg til å vise dem hvr vi bor og hvordan vi har det her! De er jo så glad i natur og dyr, så det blir nok noen ut-og-se-etter-elg-turer ja! Trenger kanskje ikke se lenger enn ut av kjøkkenvinduet helelr, for den del! Overskyet i dag.. I går var det så deilig solskinn, men ikke i dag nei.. Må ut og kjøpe to bursdagsgaver i dag, og en blomsterpotte. Ellers skal jeg gjøre minst mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1219 Del Skrevet 27. juni 2006 Så FIIIIIIN mage! ÅÅååå, blir så misunnelig at du kjenner knøttet!! Er det ikke deiiilig?? Håper du føler deg bedre snart, kjipt å ikke få sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #1220 Del Skrevet 27. juni 2006 Takk, Epica! Ja det er utrolig deilig å kjenne Knøttet!! Blir helt satt ut av og til, tenk at det er babyen vår jeg kjenner! Er så spent på hvem det er som sparker, gleder meg sånn til å hilsen på ham/henne! "Bare" 17 uker igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg