Cr@sh Skrevet 2. juni 2006 #1041 Del Skrevet 2. juni 2006 Så flott med vellykket UL og moro å bli flyttet fram da! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. juni 2006 #1042 Del Skrevet 2. juni 2006 Så deilig lesning, Epona!! Blir helt rørt på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #1043 Del Skrevet 2. juni 2006 Så fantastisk lesning :grine2: :grine2: lille knøttet som gjemmer seg Og husk at oktoberbarn blir veldig skjønne da Ha en kjempefin pinsehelg vennen min! Kjempeklem til deg og magen fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #1044 Del Skrevet 2. juni 2006 For en berg og dalbane...Gudskjelov at alt var bare velstand og :grine2: for UL da!! Lille vennen deres inni magen til mammaen sin...Huff,jeg er så skjør idag at jeg tåler ingen ting! Håper der får ei god helg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juni 2006 #1045 Del Skrevet 2. juni 2006 Åååh så morsomt!! nå er vi i samme klubb vi!! Fant deg der inne jeg!! så moro at alt så bra ut og alt babyen vokser seg stor og sterk! Gleder meg masse til å følge med deg fremover nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. juni 2006 #1046 Del Skrevet 2. juni 2006 Så gøy at det gikk så fint på ultralyd :grine2: :grine2: Og så blir det oktoberbarn istedet for november barn da :grine2: Du er jo straks halvveis jo Det er så gøy å følge med deg gjennom svangerskapet syns jeg, og gjett hvem som har lyst til å være litt sladrevenn for deg den dagen du skal føde da Håper du får en kjempe koselig pinsehelg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. juni 2006 #1047 Del Skrevet 2. juni 2006 Ha en riktig fin pinse-helg da, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2006 #1048 Del Skrevet 3. juni 2006 Oi,her har det skjedd masse de siste dagene! Så godt å lese at alt er bra. Jeg satt med hjertet i halsen en stund der ja... Håper du får en fin pinsehelg,Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2006 #1049 Del Skrevet 3. juni 2006 Ville bare oenske deg en kjempefin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. juni 2006 #1050 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Det var godt å kunne lese så gode nyheter. Du bør ta deg en titt på dagens rose. Endret 4. juni 2006 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #1051 Del Skrevet 4. juni 2006 Heia, lenge siden jeg har vært innom her nå... SÅ gøy med vellykket UL og å bli satt frem da! Velkommen i oktobergjengen! Håper du har hatt en fin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #1052 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei jenter! Kjempekos å lese så mange hilsener siden sist! til Fjellrypa, Iss, Sensommerbruden, Pi@, Lilletrollet, Cr@sh, Meta, Charmina, Skytte, Magnhild, Zenta, Capri, Mrs.P, Holly H, Trulselinemor og MIssbumblebee! Takk for koselige hilsener alle sammen! Zenta: Jobben er din Trulselinemor: Tusen takk, vennen! Så skjønn du er! Litt av en helg så langt, og den er enda ikke ferdig! Fredag var det jo UL og total forvirring etterpå med ny termin og det hele. Kjempeglade for at alt er bra inni magen, og knøttet var helt hyperaktiv hele dagen. Vanvittig mye spark, fra tidlig morgen til sent på kveld! Aldri vært så aktiv før, kjempemorsomt å kjenne! Midt oppi gledesrusen snudde alt seg på hodet her, og vi hadde en vanvittig krangel... Er litt dårlig stemning i heimen om dagen, men men. Er ikke sånn i dag, men det murrer litt under overflaten. Skjer så utrolig mye på en gang, og jeg tror det blir for mye både for han og meg til tider. Men vi (les: jeg, for han har alltid vært) er flinkere til å si i fra om tingenes tilstand enn før, så det er nok bare sunt dette her. Men forstyrrende og slitsomt liksom.. Lørdag var en kjempekoselig dag! Da var Bizzy på besøk med Jørgen, og han var blitt så stor!!! Og så blid! :-D Helt uvirkelig at det bor og vokser en baby i magen min som en dag skal bli like stor som han! Jeg skjønner det bare ikke! Kjempekoselig å se Bizzy igjen, syned vi bor i hver vår del av landet På kvelden var det grillings hos naboen, det var veldig gøy. Vi grillet og satt ute på terassen og spiste, og det er noe av det kjekkeste jeg vet med sommer! Jeg skeiet ut med cola, mens de andre koste seg med rødvin og øl. Duften av rødvin var helt nyyyydelig, og for føste gang savnet jeg å kunne drikke litt! Sambo fikk til gjengjeld min kvote også Hadde masse verk over symfysen i går, men det var IKKE vokseverk eller ligamentsmerter, det var i fra selve skjelettet... Fikk en del tips av Bizzy i går, og hun kjente igjen det jeg beskrev. Skal ta det opp med legen neste gang.. Knøttet var rolig i magen i hele går, men i 23-tiden på kvelden var det masse sparking, helt til jeg la meg nærmere midtnatt. I dag er dagen såvidt begynt, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til. Har begynt å strikke på ene sokken som hører til settet jeg lager. Tror jeg skal dra på besøk i stallen i dag, lenge siden jeg har sniffet hest Ellers føler jeg jeg gulper magesyre hele tiden idag, det er ikke godt. Magen føles full selv om den ikke er det.. Deilige detaljer Ha en fortsatt fin pinsehelg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #1053 Del Skrevet 4. juni 2006 Mens jeg husker det - gode tips fra Bizzy: Kjempefornøyd med sin Quinny-vogn Tøybleier i flanell - kan brukes til masse Spander kvalitet på helsetepper Skinnpose genialt - voksipose ikke brukt pga ørten stropepr og slikt Hjemmestrikkete bukser som "utenpåbukse" i skinnpose genialt Babybjørn bæresele genialt, særlig på tur/reise Så var det notert så det ikke forsvinner ut av hjernen min, som det meste annet gjør for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 4. juni 2006 #1054 Del Skrevet 4. juni 2006 Hallaien! Koselig å høre fra deg igjen! Lure tips du hadde fått med deg fra Bizzy! Jeg har lurt litt på sånn BabyBjørn-sele, men har altså arvet en gammel, brun sele i kordfløyel som mamma brukte da jeg og søs var små. Tror vi skal prøve med den først. Men det virker så koselig å bære rundt på bebisen på magen! Ser stadig vekk folk med bæresele tusle rundt her i byen. Og så så gøy med justert termin, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. juni 2006 #1055 Del Skrevet 4. juni 2006 for herlig ul og framskyndet termin! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1056 Del Skrevet 4. juni 2006 Ville bare litt på deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juni 2006 #1057 Del Skrevet 4. juni 2006 God søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #1058 Del Skrevet 4. juni 2006 Innom med en liten før jeg legger meg! Så koselig å lese her inne vet du! Et lite råd om du blir litt bekymret over at babyen er rolig inne i magen (det var ofte jeg nemmelig med Martine), og det er å drikke litt saft eller noe annet søtt for da livner det ofte til inni der.Jeg måtte gjøre det flere ganger da Martine innimellom sikkert sov som en stein kjempelenge og skremte mammaen sin. Gode råd du har fått også ser jeg. Lurt å vite litt hva som er smart å kjøpe seg. Men selv er jeg nå veldig glad i Voksi posen da. Har brukt den masse. Og til Martine fikk vi en helt ny type som ikke har snorer annet enn oppe. henrik bruker sin ennå han på hytten til å ligge på da han synes den er så varm og god Og de flanellsbleiene er supersmarte til det meste. Ypperlige gulpekluter synes jeg. Og myke og gode å tørke renne neser med. det at du og din kjære har det litt sånn som du beskriver er kanskje ikke så rart. tenk alt dere har vært gjennom da. Det skal nå litt til for å takle alt sammen.Og når man på toppen av det hele på en måte forventer at man jo skal være superlykkelige fordi man venter barn etter alle de prøvelsene så blir det kanskej ikke så enkelt å leve opp til akkurat det.Men dere virker så sammensveiset og glade i og for hverandre at det kommer til å gå kjempefint med dere. Og tenk at dere snart har en bitteliten som trenger dere og som dere kan gi masse kjærlighet til :grine2: vidunderlig å tenke på. Ha en fin pinse fortsatt! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 4. juni 2006 #1059 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei vennen Leit å lese om at du og din kjære krangler og at det er litt laber stemning i heimen, men det går over skal du se.. Dere har jo vært igjennom ganske mye i det siste og da blir det jo ofte masse følelser i sving. Det retter seg nok skal du se Håper du får en fortsatt koselig pinse og at du får slappet av og kost deg sammen med din kjære Litt tid sammen løser som regel det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. juni 2006 #1060 Del Skrevet 5. juni 2006 Rognebær: Hallaien! (Er du skap-bergenser du..? ) Sånne seler, uanett hvordan de er utformet tror jeg er veldig greit, særlig hvis man er på flyreise og skal bære med seg alt mulig pikkpakk, og kanskej er man alene på flyreisen til og med. Da er det nok godt å ha armene fri! Sikekrt kos å tusle rundt i byen med baben på magen også, men da hadde jeg nok foretrukket vogn. MissS: Takk for entusiastisk hopping! Håper din helg har vært bra! Skytte: Takk for klem! Her får du en tilbake! Pondusa: Takk for søndgsklem! Charmina: Finnes sikkert mange typer sånne poser, og er det bare en stropp, så er det kanskje ikke så dumt! Uansett må vi her i huset ha en skikkelig vinterpose, i og med at vintrene er temmelig kalde! Takk for dine voksiposeerfaringer! Klart det er naturlig at vi reagerer på saker og ting, både sambo og jeg. Og kranglene våre er ikek uttrykk for noe skummelt, overhodet ikke. Vi er verdens beste venner midt oppi det hele, men det er slitsomt med krangling og dårlig stemning likevel.. Zenta: Takk for oppmuntring venenn! Solskinnn og blå himmel med hvite skyklatter på. Kjempefint, hadde det ikke vært for den forbaska vinden! Hvorfor må det blåse sånn, det blir så surt og kaldt da! Angående liv i magen, så har jeg lest at det er rolige perioder og aktive perioder inni der. Og jammen fått det demonstrert også, med tanke på hyperaktivitetsdagen på fredag vs "vanlige" dager. Så jeg er ikke så nervøs av den grunn. Nå har jeg kjent liv hver dag i over en uke, så nå forventer jeg å kjenne liv hver dag. I går var det rolig, men jeg kjente litt innimellom, men svakere enn f.eks på fredag. Kom litt mer da jeg la meg for å sove i går, så da kunne jeg sove trygt Ikke kjent noe enda i dag, men knøttet virker å være mer aktiv litt utpå dagen. Nå har vekten min stabilisert seg litt. Har gått ned igjen et kilo i forhold til maksvekten jeg har vært på, og nå har vekten ligget jevnt litt over en uke. Ligger tett oppunder 69 kg nå, veid 68,8 og 69,9 de gangene jeg har veid meg i det siste, og det er i praksis 69 kg. Er litt rar, for først bekymrer jeg meg for at vekten øker og ker, og så bekymrer jeg meg for at den stopper opp. Eller jeg bekymrer meg ikke i den forstand, jeg bare lurer på om det er normalt. Er vel det. I går leide vi film, "Ryktet går". Skikkelig jentefilm (mitt ønske), artig og småsøt, men ikke så morsom som jeg hadde fått inntrykk av. I dag skal jeg ut og traske tur. Vil helst gå i terreng, det gjør så godt for ryggen. Men da vil jeg helst ha sambo med, for jeg er så redd for bjørner Som om jeg treffer på det liksom.. Men det ER jo bjørn her.. Men burde kanskje være mer bekymret for å møte elg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg