Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #1001 Del Skrevet 31. mai 2006 Så hyggelig å lese at du har tenkt litt ekstra på meg i dag Epona! Jeg var fryktelig nervøs mens jeg satt på venterommet i dag. En del av meg hadde bare lyst til å løpe ut, en annen ville vite. Det var så herlig å få gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #1002 Del Skrevet 31. mai 2006 Så flink du har vært med strikkingen! Minner meg på at jeg må se til å få ferdig jakka jeg holder på med... Håper formen er bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 31. mai 2006 #1003 Del Skrevet 31. mai 2006 Bare innom med en god til deg jeg! Takk for tanker i dag,det er godt å vite at man har noen som tenker positive tanker for seg! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. juni 2006 #1004 Del Skrevet 1. juni 2006 I dag føler jeg meg ikke bra.. Våknet i natt av at jeg frøs så sinnsykt, lå og ristet under dynen. Måtte stå opp og ta på meg en t-skjorte og hente ullpledd. Det hjalp, og jeg sovnet fort etter det. Føler meg frostig nå også, men føler meg kokt i ansiktet.. Men føler meg ikke syk noe sted.. :klø: Det har jo vært ganske kaldt i natt og blåst mye, men vinduet var lukket og jeg pleier ikke reagere på trekkk fra luftelukene.. Jeg pleier tvert i mot være ganske varm på nattestid.. Skal spise litt frokost, har ikke orket mat enda, måle tp, ta en dusj og se hvilken form jeg er i da. Hvis jeg føler meg frostig enda skal jeg ringe fastlegekontoret. Har en ekkel tanke angående medisinen jeg bruker nemlig.. Litt redd nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 1. juni 2006 #1005 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Off Epona. Ikke godt å lese at du er redd. Men ta en telefon til legen. Da vet du hva du har å forholde deg til. Og det går sikkert bra. Ta vare på deg selv Endret 1. juni 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 1. juni 2006 #1006 Del Skrevet 1. juni 2006 Når er det du skal på UL, Epona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 #1007 Del Skrevet 1. juni 2006 Huff... hørtes ikke no' koselig ut å våkne på den måte.... En tlf til fastelegen er sikkert lurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2006 #1008 Del Skrevet 1. juni 2006 Huff vennen . Håper du får svar fra legekontoret fort og får sjekka hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. juni 2006 #1009 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. juni 2006 #1010 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. juni 2006 #1011 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Håper det går bra med deg, Epona-vennen!! Endret 1. juni 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 1. juni 2006 #1012 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå ble jeg bekymret for deg vennen. Håper du føler deg bedre. Stor godbedringsklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. juni 2006 #1013 Del Skrevet 1. juni 2006 Uff, det hørtes grusomt ut! Lykke til med legepraten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juni 2006 #1014 Del Skrevet 1. juni 2006 Herlig at jeg får deg til å le!! Nå håper jeg bare at du ikke er syk...og at lille bebisen spreller rundt i magen og oppmuntrer den gode mammaen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. juni 2006 #1015 Del Skrevet 1. juni 2006 For en dag! Kontaktet legekontoret i formiddag og stakk ned med en urinprøve. Det var utslag på glukose og ketoner, og lukedamen sa legen hadde bedt om blodsukker og CRP, og at hun ville ha meg inn. Tok prøvene, og fikk time hos legen halv ett. Kom til timen, og begge prøvene var heldigvis normale. Hun undersøkte meg her og der med tanke på infeksjoner. Viste henne flekkene mine, det var ikke pigmentflekker.. Hun mente det kunne være utslett pga medisinen jeg går på, den kan gi det. Jeg vet også om at medisinen kan gi benmargsdepresjon, og med uspesifikke febersymptomer skal man ta hematogram (grundige infeksjonsprøver) som jeg tok etterpå. I tilegg ble jeg satt opp til glukosebelastningsprøve i forhold til sukkeret i urinen. Urinen skal til dyrkning for sikekrhetsskyld, med tanke på UVI. Og så skulle hun sjekke fosterlyden. Som hun ikke fant. Jeg kjente jo liv i går, men hadde ikke kjent noe idag, men legen ble faktisk mer stresset enn meg der og da. Hun sa hun hadde leitet lenge på alle i dag, og at det mest sannsynlig var doppleren som ikke var god. Men hun bestemte seg for å sende meg på gyn.pol for kontroll for sikkerhetsskyld, til tross for UL-screening i morgen. Fikk henvisning og beskjed om å møte opp etter kl 16. Tok blodprøvene mine før jeg gikk. Og SÅ kom tankene.. Fikk masse flashbacks og ble kjempestresset. Ringte sambo og fortalte alt som hadde skjedd. Kjørte hjem og vnetet på at klokken skulle gå. Var stresset, men samtidig ganske rolig, for jeg følte ikke at noe galt skulle være fatt.. Var rolig og urolig samtidig.. På vei til sykehuset kjente jeg spark i magen, og da visste jeg alt var bra. Men vi ble enige om at jeg likevel ikke hadde kjent spark i dag hvis de spurte om det. Ventet over en time på legen, men endelig fikk vi komme inn. På samme rom som vi en gang for hundre år siden fikk bekreftet det verste.. Gynekologen var super, det var hun samme strenge, skjønne damen som rett før påske gav meg streng beskjed om å slappe av, legge MAen bak meg og nyte svangerskapet. Tok UL og fikk se vår lille baby ha det helt supert! Etter hodemål var babyen 18+3, men som hun sa, i morgen på screeningen bruker de et bedre apparat og gjør skikeklig undersøkelse. Poenget i dag var å berolige med at babyen hadde det bra. Hun gynekologen er virkelig herlig, så varm og omsorgsfull, og på nytt streng Ba med ta det helt med ro og nyte. Men jeg har fremdeles feber og noe er på gang i kroppen. Men med normal CRP er det ike noe alvorlig. Og alle relevante prøver ble tatt på legekontoret før i dag, så de kan ikke gjøre noe mer. Så nå er skuldrene senket, men jeg føler meg like tufs og i like dårlig form. Men gleder meg stort til UL-screening i morgen tidlig!! Takk for alle klemmer og lykkeønskninger, dere er jammen en god støttende gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. juni 2006 #1016 Del Skrevet 1. juni 2006 Å så bra! Har sittet å lest nå,og fikk kjempe vondt i magen, (skulle begynt nederst på siden...)Men ble så glad da alt var iorden med den lille! Stor Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. juni 2006 #1017 Del Skrevet 1. juni 2006 Uff da, ikke meningen å skremme deg, Lilletrollet! Fortalte bare kronologisk jeg Kom akkurat på en annen ting,og det var at morkaken lå foran, og lå delvis over livmorhalsåpningen. Men det blir nærmere undersøkt i morgen uansett, og gynekoogen sa den dessuten kunne flytte på seg utover svangerskapet, og at de evt sjekket med UL i uke 28 og 32. Ikke så greit å ha morkaken foran fødselsutgangen.. Blir spennende på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2006 #1018 Del Skrevet 1. juni 2006 Hærregud, jeg skulle ha begynt nederst på siden jeg også for hjertet mitt hamret sånn at det holdt på å hoppe ut av brystet mitt mens jeg leste nedover! Men nå er jeg bare så glad for at alt høres bra ut med den lille :grine2: :grine2: Håper du klarer å slappe av litt nå da, men jeg skjønner om det er vanskelig. Jammen godt du kjente spark på veien til undersøkelsen. Tenker masse på deg vennen. Ta godt vare på deg selv STOR klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 1. juni 2006 #1019 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå satt jeg med tårer i øynene her.... Men heldigvis gikk det jo bra!!!!! God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2006 #1020 Del Skrevet 1. juni 2006 Huff for en dag du har hatt. Sier som alle andre, jeg ble kjemperedd når begynte å lese, men så gikk det bra til slutt Kos dere på UL i morra. Nå vet du at alt står bra til med den lille i magen. Holdt nesten på å glemme: God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg