Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Epona

Rognebær: Kake hører med til bursdag ja! :Nikke: Gleder meg til neste sprellerunde! Ikke kjent noe enda i dag.. Sååå utålmodig :ler:

Cr@sh: Ja, herlig! Gleder meg til jeg kan være helt helt sikker på hva jeg kjenner!

Fjellrypa: :klem: Det ble mandelkake med gul krem, sambos favoritt. Skal pynte den i dag, ble aldri ferdig i går kveld..

MissS: Jaaaa! :)

Cymbidium: Ja, herlig!

I dag har min kjære bursdag, og denne jenten skal få orden på heimen til vi skal ha folk på kake i ettermiddag.. Nei, kongen og dronningen kommer ikke på besøk, men huset ser helt bombet ut, ingen her som har orket å gjøre noe særlig i det siste. Det må fikses litt før vi kan få gjester.. Så dagens plan er som følger:

* støvsuge

* vaske golv

* tørke støv

* vaske to maskiner med klær

* rydde i stuen

* pynte kaken

* handle det som må handles

* kjøpe en ny duk til ene bordet (for den vi har er skitten, og vi har ingen andre som passer til det bordet.. Er nytt da ;) )

* hurtigrydding på badet, og tørke av vask og do

Og denne jente skal også skvise inn en times soving. Og dermed basta. Så det er nok å henge fingrene i. Hvorfor sitter jeg her..? :ler:

Og så håper jeg klærene mine kommer i posten i dag.. Be sendt på fredag, da burde de vel komme idag?

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Oi, jeg satte meg til her med frokosten kl ni, nå er den ti!! Men har pratet m to venninner hjemme på msn også da. :)

På tide å sette på høy musikk og danse med støvsugeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Hjelper med høy musikk til husarbeid ja! :-D

Ps. har du bilde av magen din?

Litt nysjerrig.. :sjarmor:

Åå jeg har lyst på en ekstra frokost....... :sjenert:

Kooooose dere på bursdagen, det blir nok kos!!! :klem:

Jeg prøver å komme på noe jeg kan finne på til mannen når han blir 30, ikke lett!

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mandelkake med gul krem, sambos favoritt. Skal pynte den i dag, ble aldri ferdig i går kveld..

Det er Ørnen sin favorittkake også. Det og kransekake og marsipankake. Han er glad i mandler, ja.... :ler:

Håper du får gjort det viktigste av ryddeprosjektet ditt men samtidig fått hvilt deg litt i løpet av dagen. Kan jo ikke være alt for trøtt når du får besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gulkake" som vi kaller den er min samboers store kakefavoritt også. Tydelig populær blant gutta ;)

Og; ja, jeg tar Levaxin-tabletter for lavt stoffskifte, så jeg må følge litt ekstra godt med nå under svangerskapet.

Kos deg i støvsugervalsen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Åååå sånn gul kake er godt :) Håper dere får kosa dere masse i dag, men ikke stresse for hardt med husarbeidet nå da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Heihå!

Håper du får gjort alt du skulle i dag! :klem: Og at bursdagen blir koselig.

Og at den lille vennen i magen spreller så du kan kjenne det! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei jenter, takk for dagokbesøk :)

Det er ikke alltid morsomt å bo på landet.. :sjenert: Den som svinset rundt i nedbrettet joggebukse (altfor stram over magen) helt ned til trusekanten, og i singleten som jeg har sovet i i natt og en stygg strikkejakke, med sovehår til alle kanter og gjorde husarbeid mens det ringte på døren, jo det var meg.. :rodme: Vill panikk, jeg så jo ikke ut! Plutselig banker det på stuedøren - "hei, ringeklokken virker visst ikke" Det var postmannen.. Når vi får pakke og de ser bilen er her, så pleier postmannen komme på døren med pakken, det er superservice det, men arg - som jeg så ut da!! Så flaut..

Pakken var til meg, og det var klærene jeg har kjøpt!! :hoppe: Så nå har jeg hatt julaften og prøvd plagg etter plagg! Kjempemye fint oppi der, og nesten alt kan brukes!! Capribukser, sommerkjoler, et nydelig penskjørt, vanlige jeans, topper av ulike slag! Et par av toppene var ikke akkurat noe jeg hadde kjøpt i butikken, men! ;) Noe passet ikke helt enda, var for stort, men det meste gikk jeg rett inn i! Og har fremdeles plass til å få mer mage ;) Så nå har jeg fått masse bra klær til sommeren, og til nå, for en billig penge! :hoppe: Hurra!

Da skal jeg vaske golvene, før jeg tar meg en dusj og drar ned til byn og handler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Uff det verste er uventa besøk når man føler seg slaskete og vil helst være alene!

Så gøy med pakke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

uff ja, jeg lurte først på om jeg skulle late som jeg ikke var hjemme, men døren var jo ulåst så.. :sjenert: Jaja, sikkert ikke første gang han har sett en gravid mage stikke ut mellom bukselinningen og den altfor korte singleten, i hvertfall ikke hvis han bare trasker inn til folk! Da kan han sikkert se mye rart! :ler:

Veldig fornøyd med pakken og handlene ja! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Har kjøpt brukte mammaklær på finn.no :)

500 kr for en stor pakke med to kjoler, et skjørt, syv bukser og åtte topper! :sjarmor:

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at klærne passa. Det var kjempesmart å se etter det på finn.no. Kan ikke tenke meg at postmannen bryr seg om du ikke var stelt, han får takke seg sjøl når han buser uventa inn døra :ler:

Kos deg med bursdagsfest i kveld. Og sånn gul kake er kjempegodt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes helt herlig ut med en sånn kjempepakke med masse klær til nesten ingenting!

Tror det blir titting etter klær på finn.no for meg etter hvert også! (Men da får jeg vel konkurranse av alle andre herfra... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Potter

:ler: Det er det verste jeg vet også.. når jeg går rundt som en fuss(som jeg nesten alltid gjør når jeg er hjemme),og så ringer det på døren. Som oftes later jeg som jeg ikke er hjemme jeg da... :sjenert:

Herlig med pakke i posten! Masse klær til en billig penge..det er jo kjempebra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Må le litt av den postmann-episoden ja :ler::ler: Man har litt lyst til å late som man ikke er hjemme da :ler:

Så bra at klærne passa.. alltid herlig med nye klær, og det der var jo skikkelig masse klær til en lite penger :)

Håper dere får en super bursdagsfeiring i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Så bra at prøvene var fine :klappe:

Og grattis til mannen med dagen! Flere som elsker sånn kake :sjarmor: Og jeg har sånn i kjøleskapet som jeg fikk av tante etter konf! Farlig med sånne kaker...!

Oioi så bra at klærne var passelige og fine! :ler: Blir sånn dilemma når man helst ikke vil vises,men har sååå lyst på pakken liksom! Han har nok sett litt av hvert vil jeg tro!

Ikke slit deg ut nå!Bare kos deg med de deilige boblene i magen! Husker også at det kjentes sånn leamusaktig ut! Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...