Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å strikke! Jeg er kjempeimponert!

Håper du har en fin første dag på jobben i dag. Det høres ut som du har et godt utgangspunkt, i alle fall, hvis alle er innstilt på å tilpasse oppgavene og du har mulighet til å gå på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et utrolig nydelig sett, Epona! :Nikke: Akkurat etter min smak! :)

Har tenkt aa sette mamma i sving med pinnene, jeg da, hvis/naar vi blir saa heldige at det klaffer! Men hvis jeg faar tid (ergo blir sykemeldt) saa kanskje jeg proever meg frem jeg ogsaa...Er ikke noen ekspert, da, men kanskje oevelse gjoer mester?

Haaper du faar en fin dag paa jobben og at du slipper aa maatte la en stakkars gammel dame falle i gulvet! :ler: (Sorry at jeg ler, men det var bare litt komisk aa tenke paa!).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

:klappe: Så flink du er! Er jo kanonfint! Bebisen deres kommer til å bli verdens fineste sjokolade/vaniljebebis :ler:

Hvordan ble det på jobben idag da?! Bare bra håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei alle søte supergirls-jenter, takk for hilsener! :klem: Og takk for skryt! Er litt stolt av det jeg har fått til, så jeg måtte vise det.. :sjenert:

Har gått fint på jobb i dag! Sov dårlig i natt da, og er ikke vant til å stå opp tidlig for å skulle noe tidlig liksom, så jeg var fryktelig trøtt og faktisk kvalm i morges. :forvirret: På jobben gikk det igrunnen fint lenge siden jeg var på jobb sist, men akkurat som jeg var der i går! Har vært innom et par ganger da. Og ale kolleganene var så søte, kom bort en etter en etter hvert som vi hadde anledning og syntes det var så koselig at jeg er gravid, og lurte på når termin var, og om jeg hade sett programmet på TV2 i går og sånn. :) Veldig koselig å komme tilbake når man blir møtt sånn! :)

Har bare gjort lette oppgaver på jobb i dag, så alt har gått greit. Men har hatt veldig mye lyske/symfysesmerter i dag, det heter vel ligamentsmerter på fint..

Veldig trøtt og litt hodepine nå i ettermiddag, drikker vann og slapper av for det meste. Da jeg kom hjem i dag og skulle sette på PCen, var det ingen reaksjon, og da sambo kom hjem fant han ut det var strømforsyneren som var gåen. Så han ringte en butikk som stengte "om en liten stund" før vi fliste ned dit og kjøpte ny. Sambo byttet strømdingsen, og jammen virket maskinen igjen! :klappe:

Har snopt meg et blad i dag, det nye bladet Costyme eller hva det het. Elsker blader, særlig når de har lavere pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint sett :klappe:

(tar gjerne imot oppskrift.. :sjenert: )

Så kjekt at det gikk fint på jobb da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Så godt å høre at alt gikk fint på jobb :) Virker som om du har noen kjempe koselige kolleger og det er kjempe bra :)

Håper du får en fin dag i dag, og at du koser seg masse i det fine været :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Capri: Har desverre ikke oppskrift annet enn på papir.. Fått en kopi av naboens dyrebare kopi som hun tok av noen sin oppskrfit for rundt 20 år siden! :ler:

Zenta: Takk! Ja har fine kolleger! :) Solen skinner i dag, men er det varm tro? Termometeret lyger, for det er plassert i solen nå. Skal snart ut og kjenne, må bare få meg en dusj og kledd meg skikkelig først! Lat i dag! ;)

I dag skal jeg bake fylt 17.maistang tenkte jeg, jeg bare lurer sånn på hva det mandelfyllet er laget av.. :klø:

Og så lurer jeg på om jeg skal ta sjansen på å kjøpe grillmat til i morgen. Har ikke sett værmelding! :ler: Vi har nå annen mat i frysen, så vi skal nok ikke gå sulten i morgen om det regner.

15 uker og 5 dager i dag! Synes tiden går så fort nå! :overrasket: Har skikkelig mage nå, og jeg er ikke redd for å vise den fram. Livmoren vokser og vokser, sambo synes det er artig å kjenne på den. Og så trykker han litt og rister litt for å tulle med den lille! :ler: Han gleder seg stort til å bli pappa, det virker av og til som han skjønner bedre enn meg at vi får baby, selv om jeg er den som har den inni meg! Jeg føler av og til at vi får en baby levert på døren til høsten :ler: Jeg prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe liv inni der, men alt livet jeg kjenner er andre steder enn der livmoren er. Men i tarmene er det liv i hvertfall! :ler:

Drømmer så mye rart for tiden.. I natt drømte jeg om tett trafikk på motorvei på vei gjennom Danmark. Jeg og sambo kjørte på ferie i hver vår bil! :ler: Og plutselig var han på sykkel i stedet for i bilen sin! Merkelige greier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler av og til at vi får en baby levert på døren til høsten :ler:

Jeg kan garantere at den følelsen IKKE vil vare hele svangerskapet :ler:

Det høres ut som om alt er bra med deg, så da får jeg vel jobbe litt da..

Ønsker deg en riktig fin 17. mai :klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Nei det får jeg da ikke håpe!! :ler: Jeg gleder meg så veldig til å kjenne liv!! Og det blir nok uunngåelig etter hvert! :ler:

Har det bra ja, så jobb trygt videre du! Du er skjønn som stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 17. mai stang? Skjønner jo at det er en slags kake, altså, men litt mer nøyaktig?

Så godt å lese at din første dag på jobb fungerte bra, og ikke minst at kollegene dine er så trivelig. Det er viktig, det! Klart det er lettere å komme tilbake / jobbe litt hvis man blir godt tatt imot.

Ha en strålende 17. mai! Det går an å grille i dårlig vær også, vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig nydelig sett du lager til den lille. Skulle ønske jeg kunnet strikket slik. Flinke jenta!

Ta vare på deg selv vennen og ha en fin dag i dag!

Det er så gøy å lese her inne.

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du fikk en så bra start på jobb igjen!Snille kollegaer er gull verdt!

Jeg er også litt sånn usikker på dette med baby i magen :ler: Jeg skjønner at det er NOE der inne for det kjenner jeg jo,men er ikke alltid like sikker på om det virkelig kommer en unge ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å se alle :ler: i innleggene dine :).

Godt det gikk bra på jobb. Skal du jobbe fult, men oppå? Du skrev det sikkert, men jeg husker det ikke.

Ha en strålende 17.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heia! Håper alt står bra til!!

Det eneste forslaget jeg kan komme med til fyllet du lurte på må nok være mandel... :sjarmor: Resten aner jeg ikke, hehe!

Lurer forøvrig også veldig på hva 17. mai stang er?

Håper du får en kjempefin dag imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en riktig fin 17.mai feiring!

:flagg::flagg::flagg:

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Takk for hilsener! :klem:

17.maistang er bare mitt eget navn på enhver tebrødstang med sånn mandelfyll.. :rodme: Ikke noe mer fancy enn det! :ler: Jeg laget fyll av eggehvite, sukker og finmalt mandel, kjevlet ut rektangler av gjærdeig, smurte fyll utover og rullet sammen. Tre sånne ruller flettet jeg sammen, bøyde til på platen, penslet med egg og drysset på hakket mandel og perlesukker - og vips så har man en 17.maistang! Evt kringle, evt tebrød - kjært barn har mange navn!

Oi, maten er ferdig! Lasane med hvitløksbrød til. Best å ta den ut av ovnen og spise...

Snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...