Gjest Madden Skrevet 29. mars 2006 #501 Del Skrevet 29. mars 2006 :grine2: Noe så herlig Epona!! Kunne ikke fått bedre nyheter enn om at du har en liten spire i magen igjen!!! Ble skikkelig rørt da jeg så tickeren din inne i dagboka mi.... Godt å lese at du blir så godt ivaretatt.... Sender over en gooood ...tenker på deg selv om jeg ikke viser meg så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. mars 2006 #502 Del Skrevet 30. mars 2006 Madden! Så utrolig kjekt å se deg igjen!!! Har akkurat skrevet laangt innlegg i dagboken din! Takk for gratulasjon! Jeg tror det ikke helt selv enda, selv om jeg har sett det på skjermen.. Idag har jeg en skeptisk-dag-merker jeg. Kjenner ikke livmoren så godt nedi der og da kommer tankene om at nå er det dødt, og nå har livmoren krympet.. Synes "fleskemagen" min er blitt mindre også. Men vekten er stabil så.. Uff, er litt redd likevel i dag. Blir litt sint på meg selv når jeg er det. Hvorfor må jeg bekymre meg hele tiden.. En uke til UL, så får vi se da.. Har ellers ømme pupper. Sulten (må spise akkurat NÅ), småkvalm. Ingen blødning. Må spise og dusje nå, skal på møte på jobben.. Arg.. *minne meg selv på at det er normalt at formen svinger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 30. mars 2006 #503 Del Skrevet 30. mars 2006 God morgen vennen Bare innom en snar tur for å ønske deg en fin dag, og lykke til med møtet på jobben Håper vi prates på msn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mars 2006 #504 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann du! Ja det er normalt at formen svinger,det tror jeg alle gravide kan skrive under på! Og de som bor sammen med oss Men det er tungt å være redd og bekymret..Men må bare prøve å pushe vekk de negative tankene så godt man kan!! Dette skal gå bra!! Blir bra med UL snart ja,sånn at du kan bli beroliget! Håper møtet går bra og at du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2006 #505 Del Skrevet 30. mars 2006 litt for 9 fullgåtte uker. I dag er du faktisk 2 fullgåtte mnd og har startet på 3.mnd. Ønsker deg en flott dag, og at tiden til neste ul går raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 #506 Del Skrevet 30. mars 2006 Det kan fortsatt gå en uke eller to før du kjenner livmoren hver dag så det er ingen ting å beskymre seg for.. Selv om det er lettere sagt enn gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. mars 2006 #507 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 #508 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mars 2006 #509 Del Skrevet 31. mars 2006 HÅPER DU FÅR EI KJEMPEFIN HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #510 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. mars 2006 #511 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei vennen! Forstår godt at du er litt bekymret innimellom Noen uker til, så er du over den største faren! Håper du får ei fin helg! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 3. april 2006 #512 Del Skrevet 3. april 2006 Her var det stille fra Epona.... Håper alt er bra med deg og den lille i magen og at du har hatt en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #513 Del Skrevet 3. april 2006 Innom med en og ønsker dere en riktig god mandag, og en god uke. Snart er det påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. april 2006 #514 Del Skrevet 3. april 2006 God morgen og god mandag folkens! Takk for koselige hilsener! Og jada, Zenta, jeg har det bra, og så vidt jeg vet og føler så har den lille det absolutt bra! Hatt en ganske så fin og gravid helg. Kjøpte mine første gravideklær på lørdag, en bukse og en topp. Kun en butikk som selger sånnt her (HM) og ikke verdens største utvalg akkurat.. Pinlig å gå i den avdelingen og se liksom, jeg ser jo ikke akkurat kjempegravid ut.. Men var litt stolt da jeg hadde kjøpt de likevel.. Tenk at jeg skal få bruk for de klærene! Buksen kunne jeg forsåvidt begynt å bruke, men jeg nekter enn så lenge Har fremdeles to vanlige bukser jeg kommer inn i, men de er ubehagelig trange og når jeg er hjemme, går jeg alltid med knappene åpen.. Hadde en liten "åpenbaring" på lørdag - det gikk liksom opp for meg at jeg er gravid. Jeg satt i bilen da jeg skjønte det, og grein og sendte mld til sambo som var på jobb. Jeg fikk en god følelse av at dette går bra, jeg skjønte som sagt at ja jeg er gravid, jeg skal bli mamma, jeg har en bitteliten en inni meg. Og jeg skal bli mamma til høsten! Etter det har jeg faktisk ikke bekymret meg for noenting.. Har vært kvalm hele helgen (men har vært mye på farten og måtte flere ganger gjemme meg bak hushjørner og biler for jeg har brekt meg så jeg trodde jeg skulle spy... ), og trøtt som bare fy, og puppene er stadig like ømme og vonde. Så alt peker i den retningen jeg føler - at alt er helt flott. Har til og med begynt å si god natt til den lille jeg, når jeg legge meg Men hvorfor ikke? Har lest at fosteret nå føler mor sine følelser. Negative følelser i store mengder er uansett ikke bra. Jeg kan likesågodt begynne å ha håp og se litt framover. Og mister jeg igjen, så mister jeg igjen og blir helt knust på nytt igjen. Men det nytetr vel ikke å bekymre seg på forhånd.. Tre dager igjen til vi reiser hjem!! Og om morgenen den dagen skal vi på UL! Gleder meg sånn! Ellers merker jeg at jeg lett tenner på alle plugger når jeg blir sint, og sier ting rett fra levra som jeg vanligvis ikke gjør.. Dreit meg ut på noe i går som ble hørt i andre enden av tlf som ikke skulle bli hørt, mens sambo var i tlf.. Uff.. Og i forrige uke måtte vi taue ene bilen og det skjedde noen komplikasjoner for å si det mildt, og jeg skjelte ut både sambo og kompisen, for komplikasjonene skyltes bare ubetenksomhet. Så pinlig.. Stakkars sambo, bli skjelt ut av damen sin på den måten, på åpen gate, forran kompisen og alt.. Får helt vondt når jeg tenker på det... Men jeg er tilgitt for lenge siden da.. Skjønner ikke hvor den mannen tar tålmodigheten sin fra! Han var jo like illsint som meg der og da, men ellers så tåler han hver eneste idiotiske humørsvigning jeg har, enten jeg er sint eller jeg griner fordi jeg er livredd. Jeg er glad det ikke er han som skal gå gravid, for jeg vet ikke om jeg hadde vært like tolerant I dag står på planen så vi har rene klær å ha med oss hjem på påskeferie! Trengs litt støvsuging og baderomsvasking også.. Orket aldri å ta helgevasken... Får ta det igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #515 Del Skrevet 3. april 2006 Hadde en liten "åpenbaring" på lørdag - det gikk liksom opp for meg at jeg er gravid. Jeg satt i bilen da jeg skjønte det, og grein og sendte mld til sambo som var på jobb. Jeg fikk en god følelse av at dette går bra, jeg skjønte som sagt at ja jeg er gravid, jeg skal bli mamma, jeg har en bitteliten en inni meg. Og jeg skal bli mamma til høsten! Har til og med begynt å si god natt til den lille jeg, når jeg legge meg ← :grine2: :grine2: Så deilig å lese dette. Når mor har det bra, har babyen det bra. Høres ut som det skal bli en riktig så koselig påske, for dere skulle vel fortelle det da? Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. april 2006 #516 Del Skrevet 3. april 2006 Ja det skal vi! Vi skal vise UL-bildet, resten får de gjette selv! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. april 2006 #517 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Fikk tårer i øynene av å lese innlegget ditt fra i dag morges. Godt at du har fått en positiv følelse og ikke vært redd de siste dagene! Veldig betryggende å lese at du får så god oppfølging. Humørsvigninger er det flere menn som må holde ut med om dagen... Og jeg begynte å snakke med knøttet omtrent den dagen jeg testa positivt. Det er koselig! :grine2: Gleder meg til å høre hva slags reaksjoner dere får når dere skal vise fram bilder av spiren i påsken! Endret 3. april 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 #518 Del Skrevet 3. april 2006 Akkurat nå så finner jeg ikke ordene jeg vil si til deg, annet enn at jeg er så utrolig glad på dine veiene og at jeg synes det er så godt å lese om at du har det bra. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. april 2006 #519 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 3. april 2006 #520 Del Skrevet 3. april 2006 :bukke: for deg! Jeg er så imponert over alle dere som kjenner livmoren deres, eller ikke kjenner den. For ikke å snakke om at dere merker at dere har EL!!! Jeg kjente aldri noen verdens ting, jeg. Har prøvd å konsentrere meg om å kjenne etter når jeg venter mensen eller når jeg tor jeg har EL. Men til sakens kjerne: Så godt at du har det bra! Jeg er virkelig glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg