Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Sitter her med et DIGERT smil og tårer i øyekroken.. Dette var jo bare fantastisk herlig :hoppe:

Det er så flott at DU endelig skal bli mamma. Gleder meg med deg jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zenta

Så herlig å lese om denne UL opplevelsen din Epona :klem: Helt fantastisk :hoppe::hoppe::hoppe: Dette unner jeg deg virkelig av hele mitt hjerte :klem:

Håper du får en super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så deilig å få se lille frøet!!!! Og ALT er i orden!!

Dette var bare helt suuupre nyheter altså!!

Og må rose den oppfølgingen altså,det er jo kjempebra og såå betyggende for dere!

Nei nå ble denne dagen ENDA bedre enn den allerede var!!

Kos deg masse nå!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad på deres veiene at alt sto bra til med den lille i magen din. Jeg har vært så spent. Så godt at dere får så god oppfølging, det fortjener dere virkelig.

:klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Dette er deg så vel forunt, Epona! Jeg er så glad for din (og samboerens!) skyld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så herlig å lese om UL-opplevelsen deres. Håper dere koser dere masse i helgen. Alle 3 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare så utrolig glad på deres vegner! :klem:

Det neste store for meg var å høre hjerteslagene hos jordmor!

Og så kommer sparkingen! :hjerter:

Håper du har hatt ei fin helg!

Stor klem fra Murmel! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Så kjekt å lese at dere er glade med oss! :klem: Det var helt utrolig å se det bittelille knøttet!! Tenk, nøyaktig fire uker tidligere viste tre tester at jeg var gravid, og fire uker senere fikk vi smugtitte på lille Knøtt for første gang! Det var stort!!

I går hadde jeg en helt jævlig dag igjen, ny sånn ekstremdag.. Ekstremt sulten, spiste og spiste men ingenting mettet, og jeg ble ekstremt uvel både før og etter hvert måltid.. Huset var fullt av halvspiste måltid på tallerkner rundt omkring i går, og plutselig fikk vi uventet besøk.. Pinlig.. I tillegg var jeg ekstremt trøtt i går, og sov det meste av dagen. Jeg enten spiste, sov eller var dårlig for å si det sånn.. Det var IKKE gøy. Utrolig slitsomt. Merkelig det der, at noen dager trenger kroppen enda mer energi enn ellers! Kanskje det skjer ekstra mye med lille Knøtt da? :)

I dag er jeg bedre (bank i bordet). Har sovet litt ekstra i dag, pleier å våkne en gang mellom seks og syv, og pleier å stå opp da for å spise. Men i dag da jeg våknet halv syv, spiste jeg et eple jeg hadde satt fram, og gikk på do etterpå, og gik og la meg igjen. Da sov jeg til halv ti. Herlig! Eller, jeg våknet vel egentlig halv åtte og sov til halv ellve, for jeg hadde jo ikke stilt klokken ;) Men sambo hadde stilt klokkene rundtom, men ikke min vekkerklokke.

Bestilte min førsta gravidebukse på HM i går.. Den er gjerne alt for stor, men jge vil trenge den ganske snart.. Alle bukser er for trange nå, for jeg har lagt på meg sånn på magen.. Går med knappen åpen hele tiden, bortsett fra ute blant folk, da holder jeg pusten :ler: Men har ikke lyst å gå i butik og prøve helt enda.. Så hipp hurra for internet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagskveld!

Ta en titt i boka mi om du tør, så ser du hvordan magen er i novenmber! :klem:

H&M er genialt, men har du prøvd ut LaRedoute? Masse nydelig gravidklær og babytøy til ca samme priser som h&m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unnskylde meg selv litt da,så er jeg veldig lite på kg for tiden,og har dermed ikke fått med meg den glade nyheten! Gratulerer så masse!

Stooor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Ja, Pondusa - har tittet på sidene til LaRedoute, og de hadde kjempeutvalg. Så jeg bestilte meg en katalog i første omgang, alltid lettere å blade i en katalog enn å se bare på nett synes jeg!

Takk Lilletrollet! :klem: Trenger da ikke unnskylde deg! :klem:

Veldig fin form i dag! Deilig! Har ikke vært sulten ulv i dag, bare vanlig sulten og godtesyk! Så redd for å miste symptomer, men stikkingen i og rundt livmoren har vært der i dqg, og puppene er ømme, og uggenheten har kommet nå i kveld, så alt er nok OK. :sjenert:

Driver og planlegger turen hjem til påske. Jeg har løget på meg at jeg har ordnet meg ferie og alt mulig - familien vet ikke jeg er sykmeldt, for da får jeg tusen spørsmål.. Og ingen vet noe om at jeg er gravid enda.. Vi har tenkt å fortelle den gode nyheten når vi drar hjem og treffer familiene våre ansikt til ansikt. Og vi ska fortelle vennene våre hjemme. :) Gleder oss til å dra hjem!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zenta

god morgen :)

familiene deres kommer garantert til å få verdens beste overraskelse i påska med den nyheten vil jeg tro :hoppe::hoppe:

Håper formen er bra og at du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Bra at du er litt mindre uggen, men uggen nok til å ikke bli bekymra! ;):ler:

For en kjempekoselig overraskelse familiene deres kommer til å få i påsken! :hoppe:

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...