Gå til innhold

Snapchat virker ikke på iphone 13


Godtepåse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skriver altfor vagt til at vi kan hjelpe deg.

"Virker ikke", hva menes med det??

Får du feilmelding? hva sier eventuelt feilmeldingen? Hva skjer når du åpner appen? Hva har du prøvd på forhånd; avinstallere, installere appen på nytt, fjernet informasjonen som ligger i appen via innstillinger? 

Anonymkode: 839d4...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du skriver altfor vagt til at vi kan hjelpe deg.

"Virker ikke", hva menes med det??

Får du feilmelding? hva sier eventuelt feilmeldingen? Hva skjer når du åpner appen? Hva har du prøvd på forhånd; avinstallere, installere appen på nytt, fjernet informasjonen som ligger i appen via innstillinger? 

Anonymkode: 839d4...b39

Takk for svar:) det er barnet mitt sin, og han har visst prøvd "alt" . Jeg tror ikke det kommer opp noen mld om hvorfor det ikke funker.

Han trodde først han ble utestengt av snapchat, men kontoen hans fungerer på den gamle tlf.

Vi kontaktet Power om det, og de sa at det er mange som har sagt det samme om iPhone 13, så jeg lurer på om det er noen her på KG som vet hva som kan være problemet og hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Godtepåse said:

Takk for svar:) det er barnet mitt sin, og han har visst prøvd "alt" . Jeg tror ikke det kommer opp noen mld om hvorfor det ikke funker.

Han trodde først han ble utestengt av snapchat, men kontoen hans fungerer på den gamle tlf.

Vi kontaktet Power om det, og de sa at det er mange som har sagt det samme om iPhone 13, så jeg lurer på om det er noen her på KG som vet hva som kan være problemet og hvordan det kan fikses?

Igjen, HVA er det som ikke funker? Åpner ikke appen seg? Får han feilmelding? Funker det ikke å skrive inn brukernavn/passord? Kommer det ikke opp noe som helst? Hvit skjerm? 
Hvilken iOS versjon er det på telefonen? Kan den oppdateres? 

Ett raskt googlesøk på "Snapchat problems iphone 13" gir ingen særlige relaterte treff. Så Power sin beskjed blir igjen også for vag. 

 

Som en som har jobbet med IT-support i over 13 år, er dette noe som fortsatt forundrer meg, hvordan skal man hjelpe når man kun får beskjed "Det funker ikke". Du må forklare nøyere. 

Anonymkode: 839d4...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Igjen, HVA er det som ikke funker? Åpner ikke appen seg? Får han feilmelding? Funker det ikke å skrive inn brukernavn/passord? Kommer det ikke opp noe som helst? Hvit skjerm? 
Hvilken iOS versjon er det på telefonen? Kan den oppdateres? 

Ett raskt googlesøk på "Snapchat problems iphone 13" gir ingen særlige relaterte treff. Så Power sin beskjed blir igjen også for vag. 

 

Som en som har jobbet med IT-support i over 13 år, er dette noe som fortsatt forundrer meg, hvordan skal man hjelpe når man kun får beskjed "Det funker ikke". Du må forklare nøyere. 

Anonymkode: 839d4...b39

Ahaa😅 det er når han skal skrive brukernavn og passord, så går det ikke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og ungene har Iphone 13. Aldri hatt problemer, noen av oss, med at Snap ikke fungerer

Anonymkode: 29ba1...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Godtepåse said:

Ahaa😅 det er når han skal skrive brukernavn og passord, så går det ikke videre.

Har dere tilbakestilt hele telefonen til fabrikkinnstillinger for å kun laste ned snapchat og prøvd igjen? 

Anonymkode: 839d4...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere tilbakestilt hele telefonen til fabrikkinnstillinger for å kun laste ned snapchat og prøvd igjen? 

Anonymkode: 839d4...b39

Ja, har prøvd "alt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Godtepåse said:

Ja, har prøvd "alt".

Er mobilen jailbreaket? eller tuklet med på noe som helst vis?

 

Når du sier "alt", så er det bedre at du lister opp hva dere faktisk har gjort. For i aller høyeste grad har dere ikke gjort "alt".

Anonymkode: 839d4...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...