AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #1 Del Skrevet 31. mai 2023 Jeg synes sånt er så interessant, men ettersom jeg ikke kan fotfølge og stirre på de som trener samtidig som meg så spør jeg her 😁 Min rutine: Først 10 minutter på romaskin. Så varmer jeg opp på matte med noen øvelser for bevegelighet før jeg starter. Kickbacks med strikk. Knebøy. Rumensk markløft. Beinpress. Hip thrust. Skulderpress i apparat. Brystpress med manualer og enarms opptrekk med manualer. Åtte repetisjoner, tre sett på disse. Så tar jeg noen mageøvelser og pushups på matte, tøyer ut og så er jeg ferdig Anonymkode: 05d3d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 31. mai 2023 #2 Del Skrevet 31. mai 2023 Starter alltid med 5-15 min på ellipsemaskin. Så gjør jeg 1-3 øvelser med bevegelighet. Deretter ulike styrkeøvelser, 3-4 sett med 5-20 repetisjoner. For meg er det veldig viktig med variert trening, og at ikke alle dager skal/må være lik. Jeg trener 30-120 min pr økt, 3-4 dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #3 Del Skrevet 31. mai 2023 Uvisst, har aldri vært på et treningssenter. Virker som et tullete sted å dra. Anonymkode: 65667...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. juni 2023 #4 Del Skrevet 1. juni 2023 Går rett til knebøystativet og varmer opp med å gjøre knebøy med lette vekter. Samme for de andre øvelsene. Jeg gjør Knebøy eller step ups Rumenske markløft eller hip thrusts En eller annen roøvelse, nedtrekk eller noe Brystpress, benkpress eller armhevinger Militærpress eller skulderpress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Uvisst, har aldri vært på et treningssenter. Virker som et tullete sted å dra. Anonymkode: 65667...2bc Gratulerer med et komplett ubrukelig svar. Anonymkode: 795ec...4a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 1. juni 2023 #6 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Varmer opp armer og bryst med benkpress uten skiver på stanga. 30 kjappe repetisjoner før jeg tar 50 knebøy. Så 5 minutter kjapp jogging på tredemølle også er jeg i gang. Endret 1. juni 2023 av 000VF000 Ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #7 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg har meldt meg for 2 måneder siden for å skape rutine og motvirke depresjon jeg sliter med. Så langt har jeg kun vært på mølla og det holder å ha rask gange mellom 20 og 60 min. Siste har jeg fått litt mer energi og jogget litt. Skal snart undersøke intervalltrening. Anonymkode: c004f...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #8 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har meldt meg for 2 måneder siden for å skape rutine og motvirke depresjon jeg sliter med. Bra jobba! Virker det? Anonymkode: bfade...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 1. juni 2023 #9 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Den ene økta jeg kjører går slik: - Ellipse 10-15 minutter - 3 oppvarmingsøvelser - Hip thrust - 1 oppvarmingssett med 8 reps. Deretter 4 sett med 6-10 reps - Markløft 5x5 - Bulgarsk splittbøy med manualer 4x8 - Uttøyning ca 10 minutter Endret 1. juni 2023 av Elysian . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Del Skrevet 1. juni 2023 1 time i trappemaskin, 10 km på mølla eller 30 km på sykkel ☺️ Anonymkode: b8dfd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Del Skrevet 1. juni 2023 Dag 1: Benkpress, skrå benkpress, fly's, skulderpress, Lat. cable raise, tricep pulldown Dag 2: Skidrag, Wide grip pulldown, Cable row, Bicep curls, diverse mage Dag 3: Knebøy, rumenske markløft, leg extensions, hamstring curls, calf raise, hyper extensions Dag 4: løping Og gjenta. Anonymkode: 0df52...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå