Sefanja Skrevet 7 timer siden #361 Del Skrevet 7 timer siden iliah skrev (På 12.11.2024 den 21.41): De fleste får jo utført GU hos fastlegen dersom det ikke er noe spesielt, men en god fastlege er ikke alltid like enkelt å velge kjønn på - enormt lange ventetider hos de beste. Dog et godt poeng - kvinnelig fastlege føles også tryggest. Jeg har faktisk aldri tatt GU hos fastlegen. Hun har ikke sånn stol på kontoret engang. Ingen tidligere fastleger heller. Har tatt det på sykehus og en gang for lenge siden hos helsestasjon for ungdom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 7 timer siden #362 Del Skrevet 7 timer siden Piggsopp skrev (På 13.11.2024 den 22.34): Og hun hadde i tillegg (på det tidspunktet) diagnose lettere psykisk utviklingshemming. Det er da på ingen måte greit at en lege besøker henne alene på rommet ukentlig Det å utnytte pasienter med diagnoser er ikke noe nytt. Som lege har han jo hatt innsyn i alle disse kvinnenes helse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 7 timer siden #363 Del Skrevet 7 timer siden Skriblerinna skrev (4 timer siden): Hva er vitsen med at Bye leser opp fra journalen til kvinnene som et slags bevis for hva som ble gjort og ikke? Det er jo hans egne notater. Tror han at det er troverdig at han har skrevet alt han har gjort, når det han har gjort er å forgripe seg på kvinnene? Jeg forstår ikke det her. Om noe så viser jo journalnotatene heller at han har vært helt bevisst på hva han har gjort, ettersom hans handlinger har vært av en sånn art at de ikke kan journalføres. Ble det ikke sådd tvil rundt dette i går? Han ble spurt om hvorfor han var så nøye på å journalføring, men journalførte ikke en eneste gang at han filmet eller tok bilder 🤔🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 5 timer siden #364 Del Skrevet 5 timer siden Leonaen skrev (1 time siden): Ble det ikke sådd tvil rundt dette i går? Han ble spurt om hvorfor han var så nøye på å journalføring, men journalførte ikke en eneste gang at han filmet eller tok bilder 🤔🤔 Ja det er jo også meget spesielt av ham å si at "dette skjedde ikke" når det mest sannsynlig er videoopptak i 12 vinkler av mye av dette. Men klart, han skrev det ikke ned så da skjedde det ikke i følge han. Krypet lyver så han tror det selv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna-råkk Skrevet 4 timer siden #365 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kan iallefall bekrefte at man ofte ikke betalte. Tidligere hadde han egen "kasse", uten at jeg husker hvorfor. Det var kanskje rundt 2000 tallet, så det er jo ei stund sia. Nå er det jo digitalt, men ofte om man sendte e-konsultasjon, ble det ikke tatt betaling helt fram til det siste. Han var raus med resepter, kunne få både Rohypnol bare ved å spørre over melding. Det er en kjent sak at det er mange over snittet som bruker "lykkepiller" og Frostingene. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 4 timer siden #366 Del Skrevet 4 timer siden ¤flicka¤ skrev (6 timer siden): Enig. Han er jo ikke dum, åpenbart har han ikke journalført det han har gjort galt. Noen besøk er nok ikke journalført i det hele tatt. Er det noen som vet om det finne pasienter som har fått helt normale gu-er av denne legen? Jeg tenker f.eks. kvinner som er tilflyttet fra andre steder og som har vært hos gynekologer tidligere, og som dermed hadde et referansegrunnlag. Eller ble de henvist til andre leger/gynekologer? Han er nok heller ikke veldig smart. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 4 timer siden #367 Del Skrevet 4 timer siden miniomelett skrev (58 minutter siden): Ja det er jo også meget spesielt av ham å si at "dette skjedde ikke" når det mest sannsynlig er videoopptak i 12 vinkler av mye av dette. Men klart, han skrev det ikke ned så da skjedde det ikke i følge han. Krypet lyver så han tror det selv De skal begynne å vise videoene neste uke. Da kommer dommerne til å få se hva som skjedde. Det han allerede har innrømmet er nok til en lang dom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 3 timer siden #368 Del Skrevet 3 timer siden Leonaen skrev (3 timer siden): Ble det ikke sådd tvil rundt dette i går? Han ble spurt om hvorfor han var så nøye på å journalføring, men journalførte ikke en eneste gang at han filmet eller tok bilder 🤔🤔 Jo, det stemmer nok. Men det er ikke så langt stilt spørsmål ved om det i det hele tatt er noe vits i å lese opp hans egne notater om om man kan tro på det som står der 🤷🏼♀️ merkelig hele greia… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #369 Del Skrevet 3 timer siden Sitat Kvinnen forteller videre at Bye mente kremen måtte tørke før hun gikk hjem fra legekontoret. – Etter at han var ferdig med å smøre meg måtte jeg holde de ytre kjønnsleppene til side slik at han fikk blåse. For det var veldig viktig at den kremen tørket før jeg kledde på meg. Statsadvokaten spør hvor langt unne kvinnens underliv Bye var da han blåste. – Det er vanskelig å si nøytaktig, men det kjentes veldig nære. Kjenner det koker inni meg, det er til å spy av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3 timer siden #370 Del Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Kjenner det koker inni meg, det er til å spy av. NÅ KLIKKER DET NESTEN FOR MEG! Er dette sitat fra saken? For en ondskapsfull og vemmelig mann!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #371 Del Skrevet 3 timer siden miss summers skrev (1 minutt siden): NÅ KLIKKER DET NESTEN FOR MEG! Er dette sitat fra saken? For en ondskapsfull og vemmelig mann!!! Ja, det er fra NRK sitt referat fra retten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3 timer siden #372 Del Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Ja, det er fra NRK sitt referat fra retten idag. Dette blir jo bare verre og verre 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 1 time siden #373 Del Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Kjenner det koker inni meg, det er til å spy av. Å fyfaaaaan herregud 🤮🤮🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 1 time siden #374 Del Skrevet 1 time siden (endret) Leser på nrk nå.. herregud hvordan han skylder på ofrene: det var de som ønsket det» Det er også enormt med cyster og kjertler i den bygda. Melking av livmor, altså..🤢 Endret 1 time siden av Jadaomatte 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #375 Del Skrevet 1 time siden Jadaomatte skrev (4 minutter siden): Leser på nrk nå.. herregud hvordan han skylder på ofrene: det var de som ønsket det» Det er også enormt med cyster og kjertler i den bygda. Melking av livmor, altså..🤢 Virker som omtrent alle hadde det. 😦 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 1 time siden #376 Del Skrevet 1 time siden Skriblerinna skrev (2 timer siden): Jo, det stemmer nok. Men det er ikke så langt stilt spørsmål ved om det i det hele tatt er noe vits i å lese opp hans egne notater om om man kan tro på det som står der 🤷🏼♀️ merkelig hele greia… Vits og vits, han har rett til å forsvare seg og bruke det han mener er bevismateriale som taler til hans forsvar. Da er det vits, selv om vi andre ikke tror på det. En rettferdig rettsak skal han ha, han skal ikke forhåndsdømmes juridisk og må selvfølgelig få bruke sine 'beviser'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #377 Del Skrevet 1 time siden Jadaomatte skrev (18 minutter siden): Leser på nrk nå.. herregud hvordan han skylder på ofrene: det var de som ønsket det» Det er også enormt med cyster og kjertler i den bygda. Melking av livmor, altså..🤢 At han kunne dikte opp sånt sykt oppspinn som det der. Syns så synd på hun som hadde skikkelige underlivs plager og var helt desperat etter å få vite årsak og å få bli bra igjen. Ikke nok med at han ikke henviser til spesialist og faktisk sørger for at hun får adekvat hjelp. Neida istedet utnytter han dette til å grafse og klå på underlivet hennes så mange ganger han vil. Han er et verdiløst kryp denne såkalte mannen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #378 Del Skrevet 1 time siden issoras skrev (4 minutter siden): Vits og vits, han har rett til å forsvare seg og bruke det han mener er bevismateriale som taler til hans forsvar. Da er det vits, selv om vi andre ikke tror på det. En rettferdig rettsak skal han ha, han skal ikke forhåndsdømmes juridisk og må selvfølgelig få bruke sine 'beviser'. Ja dessverre har han rett på en rettferdig rettssak selv om han ikke fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 1 time siden #379 Del Skrevet 1 time siden Maleficenta skrev (1 minutt siden): Ja dessverre har han rett på en rettferdig rettssak selv om han ikke fortjener det Jeg vil nå si "heldigvis". Alternativet er jo veldig kjipt. Synes du det hadde vært bra med rettsaker uten bevisførsel og uten rett til å forsvare seg? Hva er poenget med å ha et rettsvesen da, hvis ikke alle skal få mulighet til å forsvare seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #380 Del Skrevet 1 time siden (endret) issoras skrev (1 minutt siden): Jeg vil nå si "heldigvis". Alternativet er jo veldig kjipt. Synes du det hadde vært bra med rettsaker uten bevisførsel og uten rett til å forsvare seg? Hva er poenget med å ha et rettsvesen da, hvis ikke alle skal få mulighet til å forsvare seg? Bevis har de jo. Hans egne journalnotat er er da ikke bevis. Han har da null å forsvare seg med. Saken er tydelig og klar. Endret 1 time siden av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå