AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #21 Skrevet 1. juni 2023 Creampie, facials og annen cumplay Public Mfm trekant ❤️ Anonymkode: ff98d...80e
Tennplugg Skrevet 1. juni 2023 #22 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 20.38): ...Men favoritten min er å sitte naken bak han mens jeg huker bena mine slik at bena hans blir spredt mens jeg holder over munnen hans med ene hånden og runker han med den andre. Det å fysisk kjenne lydene han lager av nyttelse og stønning mens jeg også kjenner via alle sanser at han er på tur å komme når jeg edger han tils han uten ord trygler om en orgasme bare gjør det for meg.... Jaaa! Den der varianten har jeg også utført noen ganger og er så enig, det bare gjør det for meg også Digger å hviske litt dirty snakk i øret hans mens jeg holder den ene hånda godt over munnen hans og runker han med den andre. Elsker når han stønner, puster, dirrer og jeg merker på hele han at er på vei "over kanten" og da hender det at jeg er skikkelig slem og bare slipper taket i pikken hans sekunder før han kommer så han blir litt sjokkert og opplever en annerledes, ikke helt fullverdig orgasme men spruten kommer og jeg snakker litt strengt til han, aka "hva faen, hvem sa du fikk sprute? Nei, hvorfor lar du det gå nå, det skulle ikke skje, din ulydige slask" eller noe sånt. Det forsterker også nytelsen (i hvert fall den mentale) også for han. Skikkelig kink det der, av og til. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #23 Skrevet 1. juni 2023 Tennplugg skrev (4 timer siden): Jaaa! Den der varianten har jeg også utført noen ganger og er så enig, det bare gjør det for meg også Digger å hviske litt dirty snakk i øret hans mens jeg holder den ene hånda godt over munnen hans og runker han med den andre. Elsker når han stønner, puster, dirrer og jeg merker på hele han at er på vei "over kanten" og da hender det at jeg er skikkelig slem og bare slipper taket i pikken hans sekunder før han kommer så han blir litt sjokkert og opplever en annerledes, ikke helt fullverdig orgasme men spruten kommer og jeg snakker litt strengt til han, aka "hva faen, hvem sa du fikk sprute? Nei, hvorfor lar du det gå nå, det skulle ikke skje, din ulydige slask" eller noe sånt. Det forsterker også nytelsen (i hvert fall den mentale) også for han. Skikkelig kink det der, av og til. Å være noe streng og kan snakke dirty til han er noe jeg kan gjøre også, men det bruker jeg mer for å skape et sterkere mentalt bilde i hode hans. Jeg sier ikke at det du gjør er feil og er det noe dere begge liker og er trygge på så for all del kos dere. Men å gi han en såkalt ruinert orgasme og rolle spille ydmykelse etterpå er ikke min ting. Måten min å være streng på er mer at jeg kjenner han er på tur å komme og avhengig av situasjonen enten slipper den helt for at han skal roe seg ned, eller om jeg har edget han for mye, holder fast på penishode med tommel og pekefinger slik at jeg stopper orgasmen. Hvis han da lager lyd som indikerer at han klager, eller til og med prøver å prate å be meg avslutte og prøver å jukke i hånden min han fordi han er desperat. Da kan jeg bli litt streng men det handler mer om at jeg både vil dra det ut lenger, og jeg vet hvor fantastisk orgasme han kommer til å få når jeg først tillatter det. Og nå vet jeg også best tidspunkt å tilatte det på da den får små rykninger av ren forventing helt av seg selv og jeg føler at hånden min er varm og dekket fordi det renner ut av han. Så føler jeg meg mer fram når det kommer til om jeg snakker mer dirty eller oppmuntrende og kjærlig for å finne ut hva jeg tror kommer til å gi han best orgasme i forhold til hva vi har gjort på forhånd, humøret og stemmningen vi har hatt den kvelden. I blant ønsker jeg også å overaske han hvor jeg har noen veldig enkle kode ord hvor han enten får avslutte i munnen eller inni meg. Det ble som å ha litt ekstra krydder på kryderet fordi han vet det ikke er noe som vil skje hver gang, men det øker hvor ekstra tent han blir å ikke alltid vite hvordan det ender. Han kan bli helt dyrisk når han får beskjed om å tømme seg inni meg og jeg spiller meg selv litt opp i forhold til hvor ekstra dirty jeg snakker til han og stønner sammen med han for å skape bedre orgasme for han. Når han da ligger på meg etterpå, er totalt tømt både fysisk, seksuelt og følelsesmessig mens jeg forsiktig fører fingrene opp og ned ryggen hans, forteller hvor flink han var, hvor deilig det var, hvor glad jeg er i han. Øker det lengden for hvor lenge jeg føler jeg har kontroll da jeg vet at det er pga meg at han er så avslappet som han er, hvor kanskje til og med noen tårer har kommet. Vi må som regel i dusjen etter en slik økt, måten han løfter meg på, kysser meg, vasker meg er som å bli forgudet resten av kvelden når vi ligger å koser oss før vi sovner. Mye av de samme elementene er fortsatt der når jeg bare bruker hånden, tunnel synet det gir han forsvinne ikke, jeg bare vet jeg kan sende han inn i litt ekstra himmelsk tåke når jeg føler at det passer. Anonymkode: 4f607...294
Gorgonzola Skrevet 1. juni 2023 #24 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): ..Måten min å være streng på er mer at jeg kjenner han er på tur å komme og avhengig av situasjonen enten slipper den helt for at han skal roe seg ned, eller om jeg har edget han for mye, holder fast på penishode med tommel og pekefinger slik at jeg stopper orgasmen. Hvis han da lager lyd som indikerer at han klager, eller til og med prøver å prate å be meg avslutte og prøver å jukke i hånden min han fordi han er desperat. Da kan jeg bli litt streng men det handler mer om at jeg både vil dra det ut lenger, og jeg vet hvor fantastisk orgasme han kommer til å få når jeg først tillatter det. Og nå vet jeg også best tidspunkt å tilatte det på da den får små rykninger av ren forventing helt av seg selv og jeg føler at hånden min er varm og dekket fordi det renner ut av han. Så føler jeg meg mer fram når det kommer til om jeg snakker mer dirty eller oppmuntrende og kjærlig for å finne ut hva jeg tror kommer til å gi han best orgasme i forhold til hva vi har gjort på forhånd, humøret og stemmningen vi har hatt den kvelden. I blant ønsker jeg også å overaske han hvor jeg har noen veldig enkle kode ord hvor han enten får avslutte i munnen eller inni meg. Det ble som å ha litt ekstra krydder på kryderet fordi han vet det ikke er noe som vil skje hver gang, men det øker hvor ekstra tent han blir å ikke alltid vite hvordan det ender. Han kan bli helt dyrisk når han får beskjed om å tømme seg inni meg og jeg spiller meg selv litt opp i forhold til hvor ekstra dirty jeg snakker til han og stønner sammen med han for å skape bedre orgasme for han. Når han da ligger på meg etterpå, er totalt tømt både fysisk, seksuelt og følelsesmessig mens jeg forsiktig fører fingrene opp og ned ryggen hans, forteller hvor flink han var, hvor deilig det var, hvor glad jeg er i han. Øker det lengden for hvor lenge jeg føler jeg har kontroll da jeg vet at det er pga meg at han er så avslappet som han er, hvor kanskje til og med noen tårer har kommet. Vi må som regel i dusjen etter en slik økt, måten han løfter meg på, kysser meg, vasker meg er som å bli forgudet resten av kvelden når vi ligger å koser oss før vi sovner. Mye av de samme elementene er fortsatt der når jeg bare bruker hånden, tunnel synet det gir han forsvinne ikke, jeg bare vet jeg kan sende han inn i litt ekstra himmelsk tåke når jeg føler at det passer. Anonymkode: 4f607...294 Det er virkelig en fryd å lese dette, å vite at det finnes kvinner som virkelig gir seg hen til å fokusere på sin partners nytelse på dette nivået. Hurra - og takk, og all verdens applaus til deg og high-fives og bamseklemmer til din kjære 😘
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå