Gå til innhold

Kinks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell hva dine kinks er 🙊

Anonymkode: 2ac74...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snille menn. De ekte snille, ikke sytepavene som tror at de er snille 

Anonymkode: 4409b...b78

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få menn til å teste ut sine seksuelle grenser hvor de blir litt dominert. Ikke noe veldig ekstremt, og det er noen andre ting også. Men favoritten min er å sitte naken bak han mens jeg huker bena mine slik at bena hans blir spredt mens jeg holder over munnen hans med ene hånden og runker han med den andre. Det å fysisk kjenne lydene han lager av nyttelse og stønning mens jeg også kjenner via alle sanser at han er på tur å komme når jeg edger han tils han uten ord trygler om en orgasme bare gjør det for meg. 

Jeg er også alltid veldig positivt, kjærlig og oppmuntrende mens jeg holder på, har flere ganger hatt menn som har tatt til tårer etterpå. Hvor de har sagt en variant av at de aldri har følt seg så seksuelt trygg, tatt vare på, ingen fordømmelse, mannen jeg er med nå innrømte etter vi offisielt ble sammen det var første gang han følte ubetinget kjærlighet. Han var alltid redd for å gjøre noe feil, men at jeg var bokstavelig talt i hans hender og hva jeg sa til han lot han slippe seg fri.

Jeg vet også at når jeg enda datet at jeg tiltrakk meg spesfike menn som virker som at de har alt på plass, og det er ikke at noe er galt i livet, de våger bare aldri riktig å vise andre sider av seg selv. Mens jeg er så åpen i starten at det gjør at de føler seg mer trygg å åpne seg opp. 

Anonymkode: 4f607...294

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er også alltid veldig positivt, kjærlig og oppmuntrende mens jeg holder på, har flere ganger hatt menn som har tatt til tårer etterpå. Hvor de har sagt en variant av at de aldri har følt seg så seksuelt trygg, tatt vare på, ingen fordømmelse, mannen jeg er med nå innrømte etter vi offisielt ble sammen det var første gang han følte ubetinget kjærlighet. Han var alltid redd for å gjøre noe feil, men at jeg var bokstavelig talt i hans hender og hva jeg sa til han lot han slippe seg fri.

Jeg vet også at når jeg enda datet at jeg tiltrakk meg spesfike menn som virker som at de har alt på plass, og det er ikke at noe er galt i livet, de våger bare aldri riktig å vise andre sider av seg selv. Mens jeg er så åpen i starten at det gjør at de føler seg mer trygg å åpne seg opp. 

Anonymkode: 4f607...294

🥰

Mann her, egentlig "dominant" men det du beskriver var veldig fint. Måten du beskriver det på, og hvordan du får mannen til å føle seg trygg, tatt vare på, ikke fordømt etc.

Jeg hadde absolutt satt pris på en slik partner, selv om det ikke hadde trengt å være "hele tiden". Som du sier, "slippe fri". Jeg tror ikke mange menn opplever det, og det er fortsatt mye press på menn og hvilken rolle de skal ha seksuelt.

Jeg er som sagt egentlig dominant og liker den rollen, spesielt med en partner som virkelig "er med". MEN, jeg har også en ting for bleier som jeg assosierer med trygghet og aldri helt får leve ut. Nå tolker jeg det ikke dithen at du liker denslags, men ordene dine traff meg likevel...

Det å bli "akseptert" seksuelt er nok noe kvinner i mye mindre grad trenger å tenke på. Dominante kvinner er jo ettertraktet, og sub er feminint. Andre ting er bare "søte", men blir akseptert.

Jeg er litt som deg, men med jenter, men så har jeg en liten side som er "hemmelig" 😉 Kan kjenne meg igjen i innlegget ditt fra begge sider, men den ene siden er bare et savn.

Anonymkode: 4580c...396

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snille menn. De ekte snille, ikke sytepavene som tror at de er snille 

Anonymkode: 4409b...b78

Samme her. Dessverre ikke så mange av de ekte snille. Iallefall ikke som er single

Anonymkode: ea6a4...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

🥰

Mann her, egentlig "dominant" men det du beskriver var veldig fint. Måten du beskriver det på, og hvordan du får mannen til å føle seg trygg, tatt vare på, ikke fordømt etc.

Jeg hadde absolutt satt pris på en slik partner, selv om det ikke hadde trengt å være "hele tiden". Som du sier, "slippe fri". Jeg tror ikke mange menn opplever det, og det er fortsatt mye press på menn og hvilken rolle de skal ha seksuelt.

Jeg er som sagt egentlig dominant og liker den rollen, spesielt med en partner som virkelig "er med". MEN, jeg har også en ting for bleier som jeg assosierer med trygghet og aldri helt får leve ut. Nå tolker jeg det ikke dithen at du liker denslags, men ordene dine traff meg likevel...

Det å bli "akseptert" seksuelt er nok noe kvinner i mye mindre grad trenger å tenke på. Dominante kvinner er jo ettertraktet, og sub er feminint. Andre ting er bare "søte", men blir akseptert.

Jeg er litt som deg, men med jenter, men så har jeg en liten side som er "hemmelig" 😉 Kan kjenne meg igjen i innlegget ditt fra begge sider, men den ene siden er bare et savn.

Anonymkode: 4580c...396

Bleier kan jeg ikke si har vært en del av sex livet mitt uten at jeg dømmer deg for at det er noe du ville hatt ditt. Men med han jeg er med nå har han fått ligge med øvredelen av kroppen i slik stilling at han får tilgang til å kan suge, ta på og kose seg med brystene mine mens jeg runker han. Mens jeg trer inn i samme rolle uten at vi går inn på age play, igjen ingen fordommer bare ikke min ting.

Ikke at noen av de tingene er noe som vi gjør konstant, vi prøver å ha et varierende sex liv, men i blant har man det travelt eller man bare ønsker seg en vanlig økt eller kjappis så det blir enda mye tradisjonelt også. Men det er ekstra spennende når jeg kan gå rundt å glede meg og være tent en hel dag når jeg vet at vi har planlagt en hel kveld hvor jeg får lov til å gjøre som jeg vil med han. Det er ikke bare at det tenner meg seksuelt, det er takknemligheten i stemmen hans, måten han søker meg når vi ligger å koser etterpå. Dagen etter er han avslappet på en annen måte. Han er allerede en utrolig givende person som er veldig fokusert på å vil gi tilbake nytelse, så det tok litt tid for han å akseptere at bare fordi han hadde kommet X antall ganger behøvde han ikke å skulle måtte gi meg minst like mange tilbake. Nå er det lettere for han å akseptere når jeg sier nei takk fordi jeg er oppriktig tilfredstilt, og er jeg ikke det er han ikke vanskelig å be om å gjøre jobben. 

Anonymkode: 4f607...294

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bleier kan jeg ikke si har vært en del av sex livet mitt uten at jeg dømmer deg for at det er noe du ville hatt ditt. Men med han jeg er med nå har han fått ligge med øvredelen av kroppen i slik stilling at han får tilgang til å kan suge, ta på og kose seg med brystene mine mens jeg runker han. Mens jeg trer inn i samme rolle uten at vi går inn på age play, igjen ingen fordommer bare ikke min ting.

Ikke at noen av de tingene er noe som vi gjør konstant, vi prøver å ha et varierende sex liv, men i blant har man det travelt eller man bare ønsker seg en vanlig økt eller kjappis så det blir enda mye tradisjonelt også. Men det er ekstra spennende når jeg kan gå rundt å glede meg og være tent en hel dag når jeg vet at vi har planlagt en hel kveld hvor jeg får lov til å gjøre som jeg vil med han. Det er ikke bare at det tenner meg seksuelt, det er takknemligheten i stemmen hans, måten han søker meg når vi ligger å koser etterpå. Dagen etter er han avslappet på en annen måte. Han er allerede en utrolig givende person som er veldig fokusert på å vil gi tilbake nytelse, så det tok litt tid for han å akseptere at bare fordi han hadde kommet X antall ganger behøvde han ikke å skulle måtte gi meg minst like mange tilbake. Nå er det lettere for han å akseptere når jeg sier nei takk fordi jeg er oppriktig tilfredstilt, og er jeg ikke det er han ikke vanskelig å be om å gjøre jobben. 

Anonymkode: 4f607...294

 

Nei, det var ikke så mye min spesifikke "greie" som den følelsen du beskriver. Uten at det har så mye betydning heller så er det ikke noe "age play" involvert, men scenarioet du beskriver med å suge på bryster er noe jeg ville likt (og har delvis prøvd :)). Bare for å oppklare kort, det med bleier er utrolig vanskelig å beskrive, og er ikke det samme som "age play" selv om det har vært med meg siden mine første minner. Hovedpoenget med innlegget var ikke å fortelle om meg, men å "berømme deg" for å ha slik glede av å "gi" (for det er jo det man gjør, jeg gjør det mye i min "vanlige" rolle, der jeg oppfyller fantasier).

Mitt sexliv består også i hovedsak av "vanlig sex", selv om vi har mye krydder som er mulig å bruke. En kjappis, morgensex etc.

Som sagt kjenner jeg meg veldig godt igjen i din beskrivelse av din rolle (at han er takknemlig etc.). Det er egentlig det som tenner meg mest også, å gi noen (dama mi) en fantastisk opplevelse og tryggheten du beskriver. Det er egentlig akkurat slik du sier jeg har det i mitt forhold nå, så jeg skjønner veldig godt hva du mener, min største turn-on. "Dominansen" er jo stort sett bare et rollespill slik at jeg kan være den som "bestemmer" slik at hun ikke trenger å be om det. Jeg prøver å finne en måte å tøye grensene hennes på, på hennes premisser, men med litt "mind games" slik at hun slipper noe ansvar og skam. Jeg gir også langt flere orgasmer enn jeg "tar" selv, så jeg kjenner meg godt igjen der også 😉 Min partner vil beskrive sex med meg på samme måte som din gjør, og når hun legger hodet sitt på brystet mitt om natten kjenner jeg en total "indre ro" i henne som jeg ikke tror noen andre har fått ut.

Som sagt; kjenner meg veldig godt igjen i "din ting" (siden det også er min), men skal innrømme at det hadde høres ut som det han "får" er fantastisk også. Han er heldig 😉 Det handler ikke så mye om akkurat hva du gjør, men "måten du gjør det på". Jeg har aldri møtt en så "raus" dame som deg...

Anonymkode: 4580c...396

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Nei, det var ikke så mye min spesifikke "greie" som den følelsen du beskriver. Uten at det har så mye betydning heller så er det ikke noe "age play" involvert, men scenarioet du beskriver med å suge på bryster er noe jeg ville likt (og har delvis prøvd :)). Bare for å oppklare kort, det med bleier er utrolig vanskelig å beskrive, og er ikke det samme som "age play" selv om det har vært med meg siden mine første minner. Hovedpoenget med innlegget var ikke å fortelle om meg, men å "berømme deg" for å ha slik glede av å "gi" (for det er jo det man gjør, jeg gjør det mye i min "vanlige" rolle, der jeg oppfyller fantasier).

Mitt sexliv består også i hovedsak av "vanlig sex", selv om vi har mye krydder som er mulig å bruke. En kjappis, morgensex etc.

Som sagt kjenner jeg meg veldig godt igjen i din beskrivelse av din rolle (at han er takknemlig etc.). Det er egentlig det som tenner meg mest også, å gi noen (dama mi) en fantastisk opplevelse og tryggheten du beskriver. Det er egentlig akkurat slik du sier jeg har det i mitt forhold nå, så jeg skjønner veldig godt hva du mener, min største turn-on. "Dominansen" er jo stort sett bare et rollespill slik at jeg kan være den som "bestemmer" slik at hun ikke trenger å be om det. Jeg prøver å finne en måte å tøye grensene hennes på, på hennes premisser, men med litt "mind games" slik at hun slipper noe ansvar og skam. Jeg gir også langt flere orgasmer enn jeg "tar" selv, så jeg kjenner meg godt igjen der også 😉 Min partner vil beskrive sex med meg på samme måte som din gjør, og når hun legger hodet sitt på brystet mitt om natten kjenner jeg en total "indre ro" i henne som jeg ikke tror noen andre har fått ut.

Som sagt; kjenner meg veldig godt igjen i "din ting" (siden det også er min), men skal innrømme at det hadde høres ut som det han "får" er fantastisk også. Han er heldig 😉 Det handler ikke så mye om akkurat hva du gjør, men "måten du gjør det på". Jeg har aldri møtt en så "raus" dame som deg...

Anonymkode: 4580c...396

Du kan jo spørre om dama di kunne tenkt seg å tre inn i rollen din om så bare for en kveld for å prøve. Poengter at det ikke er noe du vil skal bli fast og du liker rollen din. Du bare har noen fantasier du selv skulle ønsket å få prøve ut. Jeg tror du vil bli overasket over hvor ikke bare villig men takknemlig over at hun kan gi igjen til deg på den måten etter alt du har gjort for henne. Jeg hadde mine egne ting jeg aldri hadde prøvd ut med noen andre, ikke bare var han villig han ble som en unge i en lekebutikk som nettopp hadde fått en tusenlapp og sagt "kjøp hva som helst bare bruk opp lappen." Han hadde akseptert men enda vondt i seg over å ha fått så mye, så sjansen til å gi igjen betydde utrolig mye for han.

Anonymkode: 4f607...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å få menn til å teste ut sine seksuelle grenser hvor de blir litt dominert. Ikke noe veldig ekstremt, og det er noen andre ting også. Men favoritten min er å sitte naken bak han mens jeg huker bena mine slik at bena hans blir spredt mens jeg holder over munnen hans med ene hånden og runker han med den andre. Det å fysisk kjenne lydene han lager av nyttelse og stønning mens jeg også kjenner via alle sanser at han er på tur å komme når jeg edger han tils han uten ord trygler om en orgasme bare gjør det for meg. 

Jeg er også alltid veldig positivt, kjærlig og oppmuntrende mens jeg holder på, har flere ganger hatt menn som har tatt til tårer etterpå. Hvor de har sagt en variant av at de aldri har følt seg så seksuelt trygg, tatt vare på, ingen fordømmelse, mannen jeg er med nå innrømte etter vi offisielt ble sammen det var første gang han følte ubetinget kjærlighet. Han var alltid redd for å gjøre noe feil, men at jeg var bokstavelig talt i hans hender og hva jeg sa til han lot han slippe seg fri.

Jeg vet også at når jeg enda datet at jeg tiltrakk meg spesfike menn som virker som at de har alt på plass, og det er ikke at noe er galt i livet, de våger bare aldri riktig å vise andre sider av seg selv. Mens jeg er så åpen i starten at det gjør at de føler seg mer trygg å åpne seg opp. 

Anonymkode: 4f607...294

Dette har skjedd bare 2 ganger i hele mitt liv, det du beskriver her.. men det er fordi det er sjeldent å treffe en ekte domina som deg, som vet hva hun holder på med😍 Du er det jeg beskriver som "seksuell genuin"

For det du gjør er jo som et spa for sjelen, og et minne en mann aldri glemmer.. Seksuell trygghet fjerner så mye issuer som vanligvis holder igjen den beste utløsningen. Og det er også noen andre ting du gjør, som kanskje ikke andre ser.

1. Den seksuelle tryggheten, den er grei.. for den sørger for at vi slipper oss bedre løs og slapper bedre av.

2. Og det visuelle av å se seg selv bli ronket av en kvinnehånd, er svært tennende.

3. Og høre og kjenne på den varme pusten i nakken, at hun blir kåt av det hun gjør.

4. Den varme kroppskontakten mot ryggen, lukten og håret hennes som kiler i takt med håndbevegelsene..

5. Settingen av å føle seg dominert av en kvinne, som vet hvor deilig det er å ha steinhard ereksjon av opphisselse.

6. Hun er tergende og tålmodig, for hun gjør det med sjel for at jeg skal få kjenne på maksimal nytelse.

7. Hun holder for munnen, noe som gjør at jeg får mindre luft. Da øker også pulsen og opphisselsen betraktelig.

8. Hun er smart som stopper i tide, fordi hun kjenner og føler på kroppen at jeg nærmer meg utløsning.

9. Når jeg trygler om å komme, venter hun litt til. Hun vil at sæden skal piple ut av overfylt sædblære.. uten utløsning.

10. Når hun setter inn nådeskuddet, ronker hun meg fort, hardt og lenge etter utløsningen. Jeg har opplevd tidenes lengste sprut, og mengden bevitner en lang og hærlig behandling. Som et slags takk, for at hun er så elskverdig og tålmodig med meg. Nå er det hennes tur til å oppleve en "utavsegselv" opplevelse i spasmer🤪🥰🤭

Det er mange punkt som man ikke tenker så mye på, men alle punktene er noe jeg kaller "orgasme positive".. altså, alt det du gjør som domina , elsker hjernen min som fyller begeret til orgasme. Jeg gjør de samme tingene når jeg tirrer meg selv til orgasmer, men når en kvinne gjør det blir orgasme såå mye sterkere.. Så dette er min type kink, jeg gråter gjerne en skvett for å oppleve dette igjen. Jeg fikk også en emosjonell reaksjon😝

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg kunne laget en liste med seksuelle/sensuelle handlinger relatert til normalen og hva andre gjør, velger heller å si at mine kinks er tankene mine, som ikke tar hensyn til hva andre gjør og praktiserer. Inspirert av Jens Bjørneboe vil jeg si at mine tanker har ikke samvittighet for hva andre tenker, hva foreldre ville tenkt, hva naboen ville tenkt, hva barn og søsken ville tenkt om meg, dersom de visste noe om meg. For mine kinks bestemmes av mine følelser og tanker, og er ikke først og fremst relatert til hva jeg gjør. En kan gjøre noe, uten å vite hva som kommer etterpå, bare av nysgjerrighet. Samme handling kan skape ulike følelser på ulike dager. Alt kommer innenfra, og trenger en form for utløp. Det er en rennende elv, en flod som som vokser og krymper med nysgjerrighet og lyst, som aldri er tørr, aldri er helt lik, men må finne et utløp, kan ikke demmes opp.

Min eneste begrensning er de muligheter en partner gir meg i form av intimitet og tillit, og hvilke følelser vi er i stand til å gi hverandre, skape for hverandre. En liste ville vært et øyeblikksbilde av hva jeg tenker på i dag, i dag tenker jeg på helt andre ting enn kinks. En handling, et kjøkkenredskap, eller en matvare, kan være noe i dag, og noe annet en annen dag, det er tanker og følelser som hele tiden avgjør hvilke følelser som oppstår, og hva som er mine kinks. 

Dersom jeg likevel skulle laget en liste over kinks, ville det vært nok med med å skrive en kvinne. Så enkel er jeg. Det er fra henne, og den inspirasjon hennes natur gir meg, alt kommer fra. En kvinne som eier meg, og som jeg eier. Hvor vi elsker og er trygg med hverandre. Hvor vi begge føler vi er ett, og i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som tenner meg og som jeg fantaserer er om er ydmykelsen av å tape mot det motsatte kjønn i konkurransesammenheng i en guttene mot jentene konkurranse. Hvor jentene knuser oss, blir erklært det sterkeste kjønn, og deretter begynner å erte oss for det. Hvor vi guttene ikke har noe verbalt comeback. Vi bare står der og tar i mot all ertingen fra jentene hvor de gnir inn sin seier og jo mer jentene gnir det inn jo hardere blir jeg 😜🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske formbar. Mine kinks vil avhenge veldig av hva mannen tenner på, for min "kink' er å tenne mannen. Jeg ender stort sett opp med å bli med ham dit han vil. I håp om at han vil mye, har en plan. 

Jeg er usikker på hvor grensen går for hva jeg kan endre opp med å tenne på, med unntak av sterk dominans av ham. Det tror jeg aldri vil ligge for meg. Jeg er nok for avhengig av at fokuset skal være mye på meg 🙈 Sterk tradisjonell dominans vil alltid innebære utelukkende fokus på ham, og ikke gi meg den tilstedeværelsen i min kropp som jeg trenger for å tenne max. 

Anonymkode: 565f9...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
SlemUlv skrev (23 timer siden):

Bondage, fireplay, masochisme, sadisme, underkastelse. 

Fireplay måtte jeg google. Ut fra beskrivelsen bør man vite hva man driver med her? Bruker man tennbar væske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vitalogy skrev (1 minutt siden):

Fireplay måtte jeg google. Ut fra beskrivelsen bør man vite hva man driver med her? Bruker man tennbar væske?

Stemmer. Det er ikke noe man gjør, med folk som ikke vet hva de holder på med :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 20.38):

Å få menn til å teste ut sine seksuelle grenser hvor de blir litt dominert. Ikke noe veldig ekstremt, og det er noen andre ting også. Men favoritten min er å sitte naken bak han mens jeg huker bena mine slik at bena hans blir spredt mens jeg holder over munnen hans med ene hånden og runker han med den andre. Det å fysisk kjenne lydene han lager av nyttelse og stønning mens jeg også kjenner via alle sanser at han er på tur å komme når jeg edger han tils han uten ord trygler om en orgasme bare gjør det for meg. 

Jeg er også alltid veldig positivt, kjærlig og oppmuntrende mens jeg holder på, har flere ganger hatt menn som har tatt til tårer etterpå. Hvor de har sagt en variant av at de aldri har følt seg så seksuelt trygg, tatt vare på, ingen fordømmelse, mannen jeg er med nå innrømte etter vi offisielt ble sammen det var første gang han følte ubetinget kjærlighet. Han var alltid redd for å gjøre noe feil, men at jeg var bokstavelig talt i hans hender og hva jeg sa til han lot han slippe seg fri.

Jeg vet også at når jeg enda datet at jeg tiltrakk meg spesfike menn som virker som at de har alt på plass, og det er ikke at noe er galt i livet, de våger bare aldri riktig å vise andre sider av seg selv. Mens jeg er så åpen i starten at det gjør at de føler seg mer trygg å åpne seg opp. 

Anonymkode: 4f607...294

Veldig veldig bra.

Takk takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (16 timer siden):

Stemmer. Det er ikke noe man gjør, med folk som ikke vet hva de holder på med :) 

 

Hvordan lærer man seg sånt? 
Det er nok ikke noe for meg, men jeg lar meg fascinere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (Akkurat nå):

Hvordan lærer man seg sånt? 
Det er nok ikke noe for meg, men jeg lar meg fascinere. 

For min del, lærte jeg av en fra usa, som var å holdt foredrag på kinkferansen i Norge. 
Så finn noen som har erfaring, og lær fra dem 😃

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...