AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Ønsker å høre om folks erfaringer her inne slik at vi kan gjøre det beste valget for oss. Vi var på Livio for et par år siden (for å sjekke fertiliteten før vi fikk innvilget offentlig ivf), men der følte jeg at hun damen på sentralbordet var så sur og nedlatende at jeg ikke vil tilbake dit. Orker ikke å bli møtt slik hver gang jeg må ha tak i de, det var rett og slett utrivelig og jeg følte meg dum. Har hørt lignende fra andre. Kanskje hun er byttet ut? Holder til i Oslo, men kan godt reise hvis det er en klinikk som er verdt det. Vet at Spiren ligger i Trondheim. De hadde en genial løsning der du kan kjøpe 3-pk og bytte ut et av de ferske forsøkene med 2 fryseforsøk. 🤩 Har ikke sett det samme hos andre? Anonymkode: 5946d...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #2 Del Skrevet 30. mai 2023 Velger du bort forsøk hos klinikken pga surmuling fra dama i skranken... da er du ikke særlig klar for ivf og det å få barn.. Anonymkode: 700ee...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #3 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi bruker Medicus i Trondheim og er veldig fornøyde med alt. Veldig hyggelige og flinke ansatte, enkelt å få kontakt på både telefon og i pasientportal, og de legger til rette på alle måter de kan. Anonymkode: 4e99c...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 30. mai 2023 #4 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi bruker klinikk Hausken i Oslo og er veldig fornøyd. Så blide og trivelige, svarer på spørsmål, forklarer og stiller opp. Helt supre. Føler at de er både profesjonelle og medmennesker på samme tid. De hilser og snakker med oss som vi var bekjente 🙂 og de er også ærlige og "rett frem" om sannsynligheter og anbefalinger, noe jeg også setter veldig pris på. Vi følerboss veldig godt ivaretatt hvert fall, og håper selvsagt på et positivt resultat etter hvert også. Ikke klinikkens feil at vi ikke har lykkes - enda - de gjør alt de kan, er vårt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 30. mai 2023 #5 Del Skrevet 30. mai 2023 Vi bruker Spiren i Trondheim. Kunne ikke vært mer fornøyd!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Velger du bort forsøk hos klinikken pga surmuling fra dama i skranken... da er du ikke særlig klar for ivf og det å få barn.. Anonymkode: 700ee...e12 Jeg velger selvfølgelig bort en klinikk jeg får en dårlig følelse på når det finnes andre valg. Jeg gidder ikke forholde meg til nedlatende folk når jeg ikke trenger det. Får følelsen av at du tror jeg ikke takler det, begynte å grine eller ble helt knekt. Men det handler om at jeg vil bli møtt med respekt, så enkelt faktisk, og det er noe jeg mener man skal kunne forvente. Tusen takk for svar fra dere med erfaring! 🤗 Har noen av dere også vært offentlig og kan sammenligne? Anonymkode: 5946d...210 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 30. mai 2023 #7 Del Skrevet 30. mai 2023 Man betaler jo ikke titusenvis av kroner for å bli møtt av surt og nedlatende personell, det virker jo ikke spesielt tillitsvekkende heller. Vi har kun prøvd privat 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå