Grace Skrevet 8. januar 2006 #1 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan man få sånn vondt i magen som menssmerter og ømme pupper av å ha EL? Teoretisk sett så skal jeg vel ha det en av disse dagene. Og IKM er det jo for tidlig for... Tror jeg da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. januar 2006 #2 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2006 Har kjøpt en pakke med el tester på babyornot.com, men den kom jo selvfølgelig ikke før helgen.... Typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 9. januar 2006 #4 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg pleier og få menssmerter rundt EL. Så ja, det er nok vanlig å få det vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 10. januar 2006 #5 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg pleier også å få litt menssmerter rundt EL, men ikke ømme bryster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. januar 2006 #6 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg får også menssmerter rundt el ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 11. januar 2006 #7 Del Skrevet 11. januar 2006 det har jeg også lurt på, jeg pleier å få menssmerter noen dager før men nå har jeg godt med ømme bryster og mensmurringer i over ei uke. Har hatt eggløsning for ei uke siden og mensen skal komme den 20 så jeg krysser fingra på at den uteblir og det kommer to streker i testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemora Skrevet 12. januar 2006 #8 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei Nanne Nå er det ikke meningen å gjøre det pessimistisk, men jeg øsnker bare å dele med deg hva jeg opplevde forrige periode (desember). Fra rett etter el til ca 3-4 dager før mens hadde jeg utrolig ømme bryster, og de vokste så mye at både mannen min og mamma kommenterte det. Jeg var pga dette ganske sikker på at jeg var gravid, men på dag 31 kom mensen. (en av de korteste periodene mine siden jeg sluttet på pillen) Jeg snakket litt med mamma om dette, siden hun kommenterte størrelsen på brystene, og hun kunne fortelle meg at hun var sånn selv etter el - men at de rett før mensen normaliserte seg igjen. De gangene hun har vært gravid var de ømmme etter el, ikke ømme rundt IKM, men ømme igjen etter IKM (vet ikke hvor lenge etter) Det jeg tenker er at kroppen min kanskje først nå har stabilisert seg etter at jeg sluttet på pillen i juni, en annen indikator på det er at jeg nå hadde 30 dager syklus, mens jeg tidligere har variert fra 36 til 48.. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg Konemora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 12. januar 2006 #9 Del Skrevet 12. januar 2006 Har også tenkt den tanken, jeg tør ikke å håpe så mye at det blir to streker i slutten av mnd. Er nok mest negativ men har ett lite håp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå