mingus Skrevet 28. mai 2023 #21 Del Skrevet 28. mai 2023 Synes hun lukter fisk, slam og slo gjennom skjermen enda mer enn før, fordi nå ser det ekte ut. Liker ikke Ariel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #22 Del Skrevet 29. mai 2023 mingus skrev (14 timer siden): Synes hun lukter fisk, slam og slo gjennom skjermen enda mer enn før, fordi nå ser det ekte ut. Liker ikke Ariel! Så ikke se på da, du vet det er ekte. Anonymkode: 2d8ce...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #23 Del Skrevet 29. mai 2023 Veldig bra film, men likte ikke så godt at den norske stemmen ikke var bergenser 😅 🙈 Minnet meg om originalversjonen, bare dypere/med mer mening. Anonymkode: f8a30...cdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 29. mai 2023 #24 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så ikke se på da, du vet det er ekte. Anonymkode: 2d8ce...a9a Jeg får opp reklame overalt for den, inkludert på kino da vi skulle se supermario. Kan ikke unngå det på den store skjermen der. Hele kinosalen stinket havfrue etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #25 Del Skrevet 29. mai 2023 mingus skrev (4 timer siden): Jeg får opp reklame overalt for den, inkludert på kino da vi skulle se supermario. Kan ikke unngå det på den store skjermen der. Hele kinosalen stinket havfrue etterpå. Da er det noe du har på deg hvis def lukter sånn. Anonymkode: 2d8ce...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #26 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 12.07): Da HC Andersen publiserte Den Lille Havfrue i 1837 skrev han aldri noe om hårfarge. Faktisk skulle Disney sin versjon fra 1989 ha blondt hår, men grunnet Splash fra 1984 med Daryl Hannah i hovedrollen ble de to havfruene for like og Disney sin havfrue fikk rødt hår. Rett skal være rett. Det står dog igjen og igjen at havfruen har hvite hender, ben etc. Men igjen, aldri noe om håret. Anonymkode: 4e44c...1cb Det er riktig at det ikke står i eventyret, det er Disneys egen ide, men den burde de faen meg følge opp. Anonymkode: 9e978...a2c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #27 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er riktig at det ikke står i eventyret, det er Disneys egen ide, men den burde de faen meg følge opp. Anonymkode: 9e978...a2c Det heter kunstnerisk frihet. Anonymkode: 2d8ce...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #28 Del Skrevet 29. mai 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er riktig at det ikke står i eventyret, det er Disneys egen ide, men den burde de faen meg følge opp. Anonymkode: 9e978...a2c Vet du hva som er enda mer sykt? Nidar Bergene. Fy søren, her har de funnet opp Stratos for snart 90 år siden og latt hele landet bli hekta på det, og så gir de pokker meg ut Stratos med NØTTER og Stratos med SALT KARAMELL. Fytti grisen, de har jo funnet opp at Stratos bare skal være sjokolade med luftbobler i, det har det vært helt siden 1936, og nå skal vi liksom godta at det også er nøtter og karamell??? Rød Stratos liksom?? Den skal jo være blå! Verden har gått av hengslene! ...evt bytt ut med hvilket som helst annet selskap som lager nye varianter av produkter de allerede har, og gjør begge tilgjengelig samtidig så folk kan velge selv hvilken de vil kjøpe. Skandaløst Anonymkode: 2ec08...4c6 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #29 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet du hva som er enda mer sykt? Nidar Bergene. Fy søren, her har de funnet opp Stratos for snart 90 år siden og latt hele landet bli hekta på det, og så gir de pokker meg ut Stratos med NØTTER og Stratos med SALT KARAMELL. Fytti grisen, de har jo funnet opp at Stratos bare skal være sjokolade med luftbobler i, det har det vært helt siden 1936, og nå skal vi liksom godta at det også er nøtter og karamell??? Rød Stratos liksom?? Den skal jo være blå! Verden har gått av hengslene! ...evt bytt ut med hvilket som helst annet selskap som lager nye varianter av produkter de allerede har, og gjør begge tilgjengelig samtidig så folk kan velge selv hvilken de vil kjøpe. Skandaløst Anonymkode: 2ec08...4c6 Men de selger fortsatt original Stratos, ikke sant? Ariel hadde en mørkhudet venninne i tegnefilm serien, de kunne beholdt det. Anonymkode: 9e978...a2c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #30 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men de selger fortsatt original Stratos, ikke sant? Ariel hadde en mørkhudet venninne i tegnefilm serien, de kunne beholdt det. Anonymkode: 9e978...a2c Synes denne versjonen er fin jeg ❤️ forkastelig all hatet mot henne! Anonymkode: 2d8ce...a9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #31 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes denne versjonen er fin jeg ❤️ forkastelig all hatet mot henne! Anonymkode: 2d8ce...a9a Det er ikke hat mot henne, jeg har ikke noe imot henne. Men sannheten er at dette hadde aldri skjedd uten de woke tidene her. Rødhårede mennesker har fått gjennomgå de også, og ariel var en viktig karakter å støtte seg på for små rødhårede jenter, og det kunne de fortsatt med, men det er visst ikke nøye med den minoriteten. Anonymkode: 9e978...a2c 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #32 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke hat mot henne, jeg har ikke noe imot henne. Men sannheten er at dette hadde aldri skjedd uten de woke tidene her. Rødhårede mennesker har fått gjennomgå de også, og ariel var en viktig karakter å støtte seg på for små rødhårede jenter, og det kunne de fortsatt med, men det er visst ikke nøye med den minoriteten. Anonymkode: 9e978...a2c Mørkhudede har det langt verre enn rødhåra folk… Anonymkode: 2d8ce...a9a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #33 Del Skrevet 29. mai 2023 Lurer på når en film om rosa parks kommer spilt av en hvit dame. Men det skjer vel neppe😅 Anonymkode: 31935...609 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #34 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på når en film om rosa parks kommer spilt av en hvit dame. Men det skjer vel neppe😅 Anonymkode: 31935...609 Lille havfruen er ikke en biograf. Anonymkode: 2d8ce...a9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #35 Del Skrevet 29. mai 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke hat mot henne, jeg har ikke noe imot henne. Men sannheten er at dette hadde aldri skjedd uten de woke tidene her. Rødhårede mennesker har fått gjennomgå de også, og ariel var en viktig karakter å støtte seg på for små rødhårede jenter, og det kunne de fortsatt med, men det er visst ikke nøye med den minoriteten. Anonymkode: 9e978...a2c Hun har da fremdeles rødt hår. Anonymkode: b8b09...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #36 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun har da fremdeles rødt hår. Anonymkode: b8b09...489 Men hun er ikke hvit, som i fortellingen. Anonymkode: 9e978...a2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #37 Del Skrevet 29. mai 2023 Må innrømme at jeg syns det er rasende festlig at voksne menn hisser seg opp over utseendet til en Disney-karakter😅 Barn bryr seg ikke, og det er disse som er i målgruppen, ikke Kjell-Are på 52. Anonymkode: 2c99d...16f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #38 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men de selger fortsatt original Stratos, ikke sant? Ariel hadde en mørkhudet venninne i tegnefilm serien, de kunne beholdt det. Anonymkode: 9e978...a2c Mhm. På samme måte som at den forrige filmatisering av Den Lille Havfruen fortsatt er tilgjengelig. Anonymkode: d43af...91c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #39 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Må innrømme at jeg syns det er rasende festlig at voksne menn hisser seg opp over utseendet til en Disney-karakter😅 Barn bryr seg ikke, og det er disse som er i målgruppen, ikke Kjell-Are på 52. Anonymkode: 2c99d...16f Ja er creepy.. Anonymkode: 2d8ce...a9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #40 Del Skrevet 29. mai 2023 Herregud, hvem bryr seg om hudfargen? Hun er en HAVFRUE, dette er ikke livshistorien til Greta Thunberg eller prinsesse Diana! Jeg er forøvrig lyshudet og rødhåret og vokste opp med originalen. Har ikke noe som helst problem med at Ariel har mørkere hud i denne versjonen. Anonymkode: 3e572...00f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå