AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Del Skrevet 26. mai 2023 Skal i bryllup til mitt søskenbarn jeg står veldig nært. Meg og samboer. Er 1000 kr nok, eller gir vi da veldig lite? Jeg mener det er mer enn nok, men noe i meg sier vi gir lite. 500 fra hver av oss, liksom. Hva er praksisen nå? Anonymkode: eccb5...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Del Skrevet 26. mai 2023 500kr holder lenge til søskenbarn! Anonymkode: ebfd3...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky_Jack Skrevet 26. mai 2023 #3 Del Skrevet 26. mai 2023 Seriøst her er dere to som skal i bryllup, hva tror dere kuvert koster for dere to ? er nok nærmere 1000 kr per pers også vil du gi 1000 kr ? Har de ingen ønskeliste hvor dere kan finne noe fint til brudeparet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Del Skrevet 26. mai 2023 Lucky_Jack skrev (2 minutter siden): Seriøst her er dere to som skal i bryllup, hva tror dere kuvert koster for dere to ? er nok nærmere 1000 kr per pers også vil du gi 1000 kr ? Har de ingen ønskeliste hvor dere kan finne noe fint til brudeparet? Denne skjønte jeg ikke? Mener du at gjestene betaler for maten med gave? Anonymkode: f3126...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky_Jack Skrevet 26. mai 2023 #5 Del Skrevet 26. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Denne skjønte jeg ikke? Mener du at gjestene betaler for maten med gave? Anonymkode: f3126...fcd Det jeg mener er at man gir en gave i forhold til hva det koster å ha deg som gjest. Er man invitert på spleiselag og tar meg seg mat etc så justerer man gaven ut i fra det. Jeg mener at at en gave bør dekke gjestene sine kuverter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Del Skrevet 26. mai 2023 Lucky_Jack skrev (1 minutt siden): Det jeg mener er at man gir en gave i forhold til hva det koster å ha deg som gjest. Er man invitert på spleiselag og tar meg seg mat etc så justerer man gaven ut i fra det. Jeg mener at at en gave bør dekke gjestene sine kuverter. Det er jo brudeparet som bestemmer hvilken prisklasse de legger seg på etter hva de har råd til og ønsker. Man gir jo det samme til søskenbarna sine uavhengig av om de har et råflott og dyrt bryllup eller en billigere løsning. Anonymkode: b68a5...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå