Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 En liten fugl hvisket meg i øret at det nå ikke er lenge til Internett skal stenges ned. Det betyr at man ikke får tilgang på verken Facebook, Kvinneguiden, nettbanken, helsenorge, NAV eller annet. Det er varslet. Når det skjer? Aner ikke, vi får se. Hvordan er DU forberedt? Er du avhengig av Internett? Det blir jo litt vanskelig når man ikke kan betale regninger med mobilen, eller ikke kan fornye resepter hos legen, da. 2
Gjest Warrior Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 (endret) Det skjer nok ikke. Er jeg 100% sikker på. Ikke i vår tid i alle fall. Alt er jo avhengig av internett nå for tiden og da hadde sikkert verden gått under og det hadde blitt kaos. Jeg hadde nok klart meg, men alle hadde blitt litt rammet. Det er trist at verden er så avhengig av internett nå. Før i tiden klarte alle seg uten. Så kom internett og verden klarer seg ikke mer uten. Skremmende utvikling. Endret 26. mai 2023 av Warrior
Million Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Har du røyket badebuksene dine? Det må du slutte med. Du får så rare ideer av det. 25 1 4
anon01 Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Kilde på dette? For det kommer aldri til å skje. 3 1
jukkapalme Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Haha, det skjer nok aldri. Men OM det hadde skjedd måtte vi bare gått tilbake til å betale regninger med telebanken/brevgiro og ringt legen for å fornye resepter. Det gikk jo fint før. Men hadde blitt kjedelig uten kåge da
jukkapalme Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Million skrev (1 minutt siden): Har du røyket badebuksene dine? Det må du slutte med. Du får så rare ideer av det. 2 1
droopy Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (20 minutter siden): En liten fugl hvisket meg i øret at det nå ikke er lenge til Internett skal stenges ned. Det betyr at man ikke får tilgang på verken Facebook, Kvinneguiden, nettbanken, helsenorge, NAV eller annet. Det er varslet. Når det skjer? Aner ikke, vi får se. Hvordan er DU forberedt? Er du avhengig av Internett? Det blir jo litt vanskelig når man ikke kan betale regninger med mobilen, eller ikke kan fornye resepter hos legen, da. Når det skjer så er det nok viktigere ting å bekymre seg over enn å få betalt regninger vil jeg tro 1 2
droopy Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Warrior skrev (6 minutter siden): Det skjer nok ikke. Er jeg 100% sikker på. Ikke i vår tid i alle fall. Alt er jo avhengig av internett nå for tiden og da hadde sikkert verden gått under og det hadde blitt kaos. Jeg hadde nok klart meg, men alle hadde blitt litt rammet. Det er trist at verden er så avhengig av internett nå. Før i tiden klarte alle seg uten. Så kom internett og verden klarer seg ikke mer uten. Skremmende utvikling. Sånn har det jo alltid vært da, man klarer seg jo alltid uten ting man ikke vet man trenger. Sånn var du før hjulet og før ilden, og før elektrisiten
Kaktusogsol Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Bryr meg ikke. Blir som før vi fikk internett så det er jeg godt vant til 3
Gjest Gagaen Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 Jeg var født lenge før internett og vet verden ville blitt et mer mennesklig og bedre sted uten.
Lilly Rose Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 Million skrev (10 minutter siden): Har du røyket badebuksene dine? Det må du slutte med. Du får så rare ideer av det. Fantastisk kommentar 😂 1
Gjest Warrior Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 droopy skrev (5 minutter siden): Sånn har det jo alltid vært da, man klarer seg jo alltid uten ting man ikke vet man trenger. Sånn var du før hjulet og før ilden, og før elektrisiten Ja det har det nok, men utenom strøm så er nok internett noe av det hele verden er mest avhengig av nå og derfor hadde verden blitt kaos og nærmest gått under hvis det plutselig forsvant.
isw Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (31 minutter siden): En liten fugl hvisket meg i øret Hørselshallusinasjoner? 3 1
droopy Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 Warrior skrev (2 minutter siden): Ja det har det nok, men utenom strøm så er nok internett noe av det hele verden er mest avhengig av nå og derfor hadde verden blitt kaos og nærmest gått under hvis det plutselig forsvant. Ikke uenig i det, uten strøm så er den siviliserte verden som vi kjenner den over 1
Gjest BitterMann Skrevet 26. mai 2023 #16 Skrevet 26. mai 2023 1 hour ago, Badebuksa2.0 said: En liten fugl hvisket meg i øret at det nå ikke er lenge til Internett skal stenges ned. Det betyr at man ikke får tilgang på verken Facebook, Kvinneguiden, nettbanken, helsenorge, NAV eller annet. Det er varslet. Når det skjer? Aner ikke, vi får se. Hvordan er DU forberedt? Er du avhengig av Internett? Så du oppgir ingen kilde eller tidspunkt for når internett skal stenge.
Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 26. mai 2023 Million skrev (2 timer siden): Har du røyket badebuksene dine? Det må du slutte med. Du får så rare ideer av det. Det er ikke min idé. Jeg hadde aldri funnet på noe SÅ ondt. 1
Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #18 Skrevet 26. mai 2023 Gagaen skrev (1 time siden): Jeg var født lenge før internett og vet verden ville blitt et mer mennesklig og bedre sted uten. Det er jeg enig i. Men det er på godt og vondt, vi har gjort oss avhengige av det. Før i tiden, var alt på papir.
Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #19 Skrevet 26. mai 2023 Warrior skrev (1 time siden): Ja det har det nok, men utenom strøm så er nok internett noe av det hele verden er mest avhengig av nå og derfor hadde verden blitt kaos og nærmest gått under hvis det plutselig forsvant. Det er derfor det blir katastrofalt.
Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #20 Skrevet 26. mai 2023 BitterMann skrev (35 minutter siden): Så du oppgir ingen kilde eller tidspunkt for når internett skal stenge. Nei, ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå