Gå til innhold

Hvorfor er det så mange PT’er som flørter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spesielt med unge jenter? Hva er greia med det? Jeg vet de er selgere, men gir ikke det litt feil signaler?.. Har hørt om flere som er i forhold, men ser jo de flørter rundt på senteret. 

Anonymkode: d2f3f...3dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vet at de sitter og prater om hvor mange unge damer de har nedlagt?

Anonymkode: 33433...242

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du forstår virkelig ikke hvorfor de flørter? 

Anonymkode: 45a45...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første har pt"'er gjerne store egoer, de er treningsnarkiser i større eller mindre grad, de har ikke så mange grenser og alt er en lek og flørt for dem. Flere av de jeg kjenner ligger også med kundene sine. Flørting og flattering selger flere timer.

Jeg var selv i miljøet og alt handler egentlig on kropp sex og penger 

Anonymkode: dca42...b4e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For det første har pt"'er gjerne store egoer, de er treningsnarkiser i større eller mindre grad, de har ikke så mange grenser og alt er en lek og flørt for dem. Flere av de jeg kjenner ligger også med kundene sine. Flørting og flattering selger flere timer.

Jeg var selv i miljøet og alt handler egentlig on kropp sex og penger 

Anonymkode: dca42...b4e

Penger 😅

Da har man valgt feil yrke. Hva slags sentre er dette her?

Jeg har vært i åresvis på Sats og aldri observert noen PT’ er flørte med kundene sine eller andre.

Mulig noen lugubre folk likevel har gjort det, men at dette er en kultur tviler jeg på. 

Anonymkode: cbaec...17f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt PT i noen måneder og det har gitt meg både kick og ny giv. Han er i 20-årene og vet hva han snakker om. Skader ikke at han er kjekk og muskuløs heller.

Noe annet enn han daffe karen som går hjemme. Vel, han har blitt sånn med årene dessverre.

PTen har nok en flørtende tone ja, men ikke noe ugreit. Det drøyeste er vel når han hjelper til med knebøy, men det er min favorittøvelse nå også blitt

Anonymkode: 8a7ba...326

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som PT må man jo motivere kundene sine, booste de litt :) Jeg har bare kvinnelige kunder nå, disse er lettere å få til å kjøpe timer videre. Er alltid fullbooket. Har kanskje hatt sex med litt over halvparten av mine kunder, men det har skjedd på privaten såklart. Det er også noe som gjør at de kan få det bedre med seg selv, får bekreftelse på at de er "bra nok" som kvinner gnåler om gjennomsnittlig. Min kunder er i slutten av 20åra og opp til ca 40år. Alle kan være like usikre på seg selv, dette er hovedproblemet med kvinner: forholdet de har til seg selv.

Alt skjer jo av fri vilje fra begge parter, så er jo ikke noe  galt i det. Om de er i forhold har ikke jeg noe med.

Anonymkode: b71eb...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som PT må man jo motivere kundene sine, booste de litt :) Jeg har bare kvinnelige kunder nå, disse er lettere å få til å kjøpe timer videre. Er alltid fullbooket. Har kanskje hatt sex med litt over halvparten av mine kunder, men det har skjedd på privaten såklart. Det er også noe som gjør at de kan få det bedre med seg selv, får bekreftelse på at de er "bra nok" som kvinner gnåler om gjennomsnittlig. Min kunder er i slutten av 20åra og opp til ca 40år. Alle kan være like usikre på seg selv, dette er hovedproblemet med kvinner: forholdet de har til seg selv.

Alt skjer jo av fri vilje fra begge parter, så er jo ikke noe  galt i det. Om de er i forhold har ikke jeg noe med.

Ekkelt, om du bevisst ligger med noen i et forhold er du like forkastelig som dem. De er fremdeles betalende kunder, selv om det er på "privaten" er det fremdeles feil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har hatt PT i noen måneder og det har gitt meg både kick og ny giv. Han er i 20-årene og vet hva han snakker om. Skader ikke at han er kjekk og muskuløs heller.

Noe annet enn han daffe karen som går hjemme. Vel, han har blitt sånn med årene dessverre.

PTen har nok en flørtende tone ja, men ikke noe ugreit. Det drøyeste er vel når han hjelper til med knebøy, men det er min favorittøvelse nå også blitt

Anonymkode: 8a7ba...326

Tar heller en daff snill god mann, som er avslappa og som jeg kan stole på. Og som klarer å bruke kroppen på hogge ved og jobbe med det vi her hjemme trenger.

Enn en som kjører eller jogger av sted til et ego tempel der de står og ser seg i speilet og løfter og drar og herjer på masse jern, til iiiiiiingen annen nytte enn å bli digg. Eller sterk og frisk da som de liksom driver med.

Tenk alt de kunne gjort av arbeid og brukt kroppen helsemessig, men akk.. uten speilet.. bare den kjedelig helsegevinsten igjen..

nei gi meg heller en varm god snill daddy,  som ikke går og tenker med kuken og at alt hele døgnet handler om kropp, utseende,sex, trening og fitness. Grøss!!! Og som i tillegg til dette idiotiske narsissistiske opplegget jeg syns (mange av) de her fitness/pt treningsfolka har. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bare flørter....Jeg hadde en PT for flere år siden og han sa til meg en gang, ut av det blå, at han ligger med nesten alle sine kunder. Jeg avsluttet det der med en gang. 

Anonymkode: ceec7...c6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet om mange som gjør som deg. Vet om en som mista jobben som PT pga tafsing på kunder. 
han starta opp eget selv. Og starta også opp med foto. Dvs han får de samme kundene, unge jenter/unge alenemødre, med lav selvtillitt som har fått seg silikon og som nå trenger også å bli personlig trente av noen, for de trenger litt mer enn bare sentralstimulerende og mat regulering for å tone kroppen, også kan de og betale samme gode snille  mannen for å ta sexy bilder så de kanskje blir oppdaget av noen. Bare noen…anybody!! Også kan han også tilby å ta dem med ut. De har selvsagt sex. For han virkelig ser den. De skjønner ikke at han gjør det samme med alle. Han sier til og med samme regla til dem alle. At han pleier ikke ha sex med kundene altså. Eller ta dem med ut. Det er bare at akkurst du er så spesiell for han. Ah..<3

Anonymkode: 1a18a...fb7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ligge med PT-kundene, er ikke det i grenseland prostitusjon?

Anonymkode: 8a4d1...e23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vikingdigin skrev (4 timer siden):

Ekkelt, om du bevisst ligger med noen i et forhold er du like forkastelig som dem. De er fremdeles betalende kunder, selv om det er på "privaten" er det fremdeles feil.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet om mange som gjør som deg. Vet om en som mista jobben som PT pga tafsing på kunder. 
han starta opp eget selv. Og starta også opp med foto. Dvs han får de samme kundene, unge jenter/unge alenemødre, med lav selvtillitt som har fått seg silikon og som nå trenger også å bli personlig trente av noen, for de trenger litt mer enn bare sentralstimulerende og mat regulering for å tone kroppen, også kan de og betale samme gode snille  mannen for å ta sexy bilder så de kanskje blir oppdaget av noen. Bare noen…anybody!! Også kan han også tilby å ta dem med ut. De har selvsagt sex. For han virkelig ser den. De skjønner ikke at han gjør det samme med alle. Han sier til og med samme regla til dem alle. At han pleier ikke ha sex med kundene altså. Eller ta dem med ut. Det er bare at akkurst du er så spesiell for han. Ah..<3

Anonymkode: 1a18a...fb7

Jeg tenker at å tafse ikke er noe man kan gjøre på en PT-time. Da må man opptre korrekt, men på fritiden kan alt gjøres. Tenk på kollegaer som har sex med hverandre, gifte er mange av de også. Det er enda verre i mine øyne.

En PT-kunde er kanskje noen man møter 1 gang pr mnd eller 2. Noen få ukentlig.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å ligge med PT-kundene, er ikke det i grenseland prostitusjon?

Anonymkode: 8a4d1...e23

Nei, det skjer jo på fritiden uten betaling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

All interaksjon, alle komplimenter er ikke nødvendigvis flørting. Hele situasjonen er med PT er jo ganske unik og intim. Kan det heller være sånn at unge jenter suger til seg den oppmerksomheten de får av en mannlig PT og tenker flørt og sjekking med en gang, mens en eldre eller overvektig kvinne, eller menn, klarer å definere oppmerksomheten som mer transaksjonell? At komplimentene på progresjon ikke nødvendigvis betyr at han vil ha sex med deg?

Og i forlengelse av dette så klarer ikke den mannlige PT'en motstå flørt tilbake fra hun unge stramme som har misforstått hele greia?

Anonymkode: c8295...764

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De pt'ene som holder på slik er ekstremt uprofesjonelle!

De jeg vet som holder på slik forsøker på den måten å kompensere for at de aldri blir blant de bedre til å lære fra seg trening.

Rimelig patetiske og uprofesjonelle.

Jeg fatter ikke at ikke treningssentrene sparker ut slike pt'er! De gir også treningssentrene de er på et lugubert rykte, og ryktet om å være uprofesjonell smitter over på andre trenere der.

Anonymkode: 3253e...814

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så glad for at det ikke er slikt på mitt treningssenter, ellers hadde  jeg meldt meg ut på dagen! Treningssenter er et sted der jeg trenger å føle meg trygg. Har vært utsatt for overgrep i barndommen som jeg har slitt masse med som voksen. 

Heldigvis er PT´ene  der jeg trener faglig dyktige, profesjonelle og hyggelige.

Anonymkode: ca075...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud dette sjokkerer meg! Jeg trener på ett treningsenter i Trondheim og der er det flere PT er , både menn og damer, og ingen av de flørter! En av de beste mannlige PTen jobber der, han har jobbet der siden jeg var liten faktisk og både mamma og jeg har hatt han som PT, og han har både unge jenter og mye eldre folk som går til han, de i 60 årene også. Han er kjempe grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 9.41):

Er dette sant? Skjer dette på Sats og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 9.16):

Du forstår virkelig ikke hvorfor de flørter? 

Anonymkode: 45a45...7fc

Salgsteknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...