Gå til innhold

Sykt babysyk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må nesten bare ta praten med han, hoppe i det.

Men start med det første barnet, før dere planlegger flere.

Du skriver også at du er redd det skal bli slutt. Tenk da over at du ikke får flere barn enn du klarer å forsørge alene. 

Anonymkode: 91002...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du klar for et barn uansett hva det innebærer? Ikke alle barn blir født friske.  Det er ingen dans på roser

Anonymkode: 486ca...e40

Det er jeg fullt klar over.

med barn kommer det gjerne utfordringer men ikke problemer. Og utfordringer kan løses. 

var babysyk for 3-4 år tilbake også men det gikk liksom vekk da jeg visste jeg var for ung og at det ikke hadde gått osv men nå er det tilbake og jeg har liksom satt meg en grense for at jeg skal være ferdig med graviditet og baby når jeg fyller 30 

Anonymkode: 1abed...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må nesten bare ta praten med han, hoppe i det.

Men start med det første barnet, før dere planlegger flere.

Du skriver også at du er redd det skal bli slutt. Tenk da over at du ikke får flere barn enn du klarer å forsørge alene. 

Anonymkode: 91002...e6e

Ja det er forsåvidt lurt, for tenker bare 1 nå og evt flere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jeg fullt klar over.

med barn kommer det gjerne utfordringer men ikke problemer. Og utfordringer kan løses. 

var babysyk for 3-4 år tilbake også men det gikk liksom vekk da jeg visste jeg var for ung og at det ikke hadde gått osv men nå er det tilbake og jeg har liksom satt meg en grense for at jeg skal være ferdig med graviditet og baby når jeg fyller 30 

Det er greit nok, det. Dere får gifte dere, da vettu. Imens du venter. Dette er jo tydeligvis en du vil dele resten av livet med og oppdra barneflokken sammen med :)

Anonymkode: 486ca...e40

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja det er forsåvidt lurt, for tenker bare 1 nå og evt flere senere.

Helt ærlig så synes jeg 21 og 23 år er forferdelig ungt å få barn. Du er fortsatt ung om du venter til du er 25 år. 

Anonymkode: 6d274...dc1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig så synes jeg 21 og 23 år er forferdelig ungt å få barn. Du er fortsatt ung om du venter til du er 25 år. 

Men om jeg venter til jeg er 25 år får jeg vel strengtatt nesten ikke jobbet i det hele tatt på 5 år viss jeg vil ha 3 totalt og være ferdig ril jeg er 30 fordi jeg da må ha di så tett og det ønsker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men om jeg venter til jeg er 25 år får jeg vel strengtatt nesten ikke jobbet i det hele tatt på 5 år viss jeg vil ha 3 totalt og være ferdig ril jeg er 30 fordi jeg da må ha di så tett og det ønsker jeg ikke

Hvorfor på død og liv ha 3 stk før fylte 30 år? Er det ikke bedre å være litt mer moden før man starter familie? Jeg hadde selv en mor på 20 og en far på 23 år og de var virkelig ikke modne nok til å få barn så tidlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...